اخبار داغ

نماینده مردم دامغان:

حذف نام شهید از کوچه‌ها، چراغ سبز به خواسته‌های ناحق آمریکاست

حذف نام شهید از کوچه‌ها، چراغ سبز به خواسته‌های ناحق آمریکاست
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی درخصوص حذف نام شهید از کوچه های در برخی استان ها، گفت: حذف نام شهید از کوچه ها چراغ سبز نشان دادن به خواسته های نابه حق و زیادخواهی های آمریکایی ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت، درخصوص حذف نام شهید از کوچه های در برخی استان ها، گفت: این حرکت ناشایست در ماه های گذشته در برخی از کوچه های سطح کشور شروع شد، که با نزدیکی به هفته دفاع مقدس می خواستند این کار را پررنگ جلوه دهند و یک اختلاف داخلی ایجاد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده مردم دامغان با بیان اینکه خوشحال کردن آمریکایی ها و نشان دادن سرکردگی خود به غربی ها از دیگر اقدامات این افراد است، افزود: خواسته آن ها با این کار ضعیف جلوه دادن برنامه های هفته دفاع مقدس است که با سرگرمی به این مسائل نادرست نتوانیم مراسم هفته دفاع مقدس را باشکوه برگزار کنیم.

,

حسن بیگی حضور جدی و خودجوش نسل سوم و چهارم انقلاب در مقابله با این حرکت ضد انقلابی نشان دهنده بصیرت جوانان ایرانی است، عنوان کرد: جوانان بر روی کشور خود غیرت داشته و شهامت و شجاعت را یک ارزش می دانند.

,

وی اذعان کرد: جوانان ایرانی در مقابل دفاع از آرمان های انقلاب و کشور خود مقاوم ایستاده و همچون  جوانان انقلاب و دوران جنگ تحمیلی همواره با  هوشیاری در مقابل هر نوع کج روی با صلابت دفاع می کنند.

,

نماینده مردم دامغان بیان کرد: اقتدار و ایستادگی کشور از حفظ آرمان های انقلاب اسلامی، برکت خون و یادشهدا و ایثارگری رزمندگان نشأت می گیرد.

,

حسن بیگی با اعتراض  به این حرکت ضد ارزشی شهرداری و شورای شهر تهران، مطرح کرد: ملت ایران باید در مقابل اینگونه حرکات ایستادگی کنند که ایستادگی آن ها وظیفه شرعی در قبال شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی است.

,

وی در ادامه افزود: متاسفانه کج سلیقگی و اجرای اینگونه اقدامات برای پوشش ضعف های شورا و همچنین شهرداری تهران انجام می شود تا مسئولین و ناظرین را سرگرم مسائل حاشیه ای کنند.

,

نماینده مردم دامغان با بیان اینکه این افراد می خواهند ناتوانی خود را در عرصه عمرانی با تغییر نام شهید پوشش دهند، گفت: ایجاد  جنگ روانی در بین مردم از دیگر اهداف این افراد است.

,

حسن بیگی با اشاره به اینکه برای نصب اسامی پیشکوستان در عرصه های مختلف بر کوچه ها مخالفتی وجود ندارد، اظهار کرد: باید کوچه و یا خیابانی جدید احداث شود و حذف نام شهدا از کوچه ها صورت نگیرد.

,

وی  ادامه داد: برداشتن نام شهدا و گذاشتن نام جدیدی، هزینه کلانی برای مجموعه ای که در آن خیابان سکونت می کنند، دارد.

,

نماینده مردم دامغان اذعان کرد: حذف نام شهید از کوچه ها چراغ سبزی است بر خواسته های نابه حق و زیادخواهی های آمریکایی ها که از آرمان های انقلاب و نام شهدا دست برداشته اند، که ملت ایران زیر این بار نخواهد رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه