اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی البرز:

تحویل 30 مسکن سیل زدگان خوزستان در هفته دفاع مقدس/ البرز میزبان افتتاح 1200 پروژه زودبازده و عام المنفعه شد

تحویل 30 مسکن سیل زدگان خوزستان در هفته دفاع مقدس/ البرز میزبان افتتاح 1200 پروژه زودبازده و عام المنفعه شد
علی ترکاشوند گفت: در هفته دفاع مقدس قریب به 1200 پروژه که عمدتا آّبرسانی، راه، پل سازی، خانه محروم و ... است در البرز در حال افتتاح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول بسیج سازندگی البرز همزمان با هفته دفاع مقدس، به خبرنگار تیتریک، گفت: 10 گروه جهادی در آستانه سال تحصیلی و برای ورود دانش آموزان به مدارس، 30 آموزشگاه را رنگ آمیزی، تعمیر و نوسازی کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی ترکاشوند با اشاره به اینکه بیشترین تمرکز بسیج سازندگی و گروه های جهادی طی ماه های اخیر بازسازی و ساخت مسکن در خوزستان بود، افزود: 47 واحد مسکونی در اختیار استان البرز قرار گرفته است که 30 مورد آن مرمت و بازسازی بود و البرز نخستین استانی بود که آن را به اتمام رساند. 
,
 
,
وی اظهار داشت: 17 واحد مسکونی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را بر عهده گرفتیم که در مرحله سقف گذاری قرار دادند اما به مناسبت مقدس 30 مورد مرمت و بازسازی به خانواده های شهرستان باوی تحویل داده می شود. 
,
 
,
ترکاشوند تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس قریب به 1200 پروژه که عمدتا آّبرسانی، راه، پل سازی، خانه محروم و ... است و طی یک سال قبل انجام شده با 3 ویژگی کوچک، زودبازده و عام المنفعه در استان البرز افتتاح می شود.  
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه