اخبار داغ

در جلسه تودیع و معارفه دادستان تبریز مطرح شد؛

انتقاد امام جمعه تبریز از حضور نامناسب بانوان در سه‌شنبه‌های بدون خودرو

انتقاد امام جمعه تبریز از حضور نامناسب بانوان در سه‌شنبه‌های بدون خودرو
حجت الاسلام آل هاشم با انتقاد از موضوع حذف نام شهدا از معابر و کوچه ها تاکید کرد: امیدواریم دادستان شهر نسبت به مسایل اجتماعی و فرهنگی اهتمام کند. جلسه ما زینت بخش حضور پدران شهدا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم صبح امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز استان گفت: شهادت امام سجاد(ع) را تسلیت و هفته دفاع مقدس را تبریک می گویم. نباید این ایام را فراموش کنیم چون افتخار و سربلندی نظام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار ,

وی ادامه داد: رویکرد آیت الله رئیسی و همکارانشان، امید را در دل مردم زنده کرده است. مردم از پیگیری امور در فساد اقتصادی ناامید شده بودند اما در دوره جدید قوه قضاییه مردمی بودن و پیگیر بودن کاملا ملموس است.

نماینده ولی فقیه در استان سلامت و پاکی قضات را شرط مهم برای موفقیت قوه قضایه برشمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه رئیس قوه  قضائیه از داخل قوه این کار را شروع کرده است و از جوانان انقلابی استفاده می کنند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی در ادامه با انتقاد از موضوع حذف نام شهدا از معابر و کوچه ها تاکید کرد: امیدواریم دادستان شهر نسبت به مسایل اجتماعی و فرهنگی اهتمام کند. جلسه ما زینت بخش حضور پدران شهدا است.خانواده شهدا از حذف نام شهدا در کوچه ها ناراحت هستند.

,
,
,
,
,

امام جمعه تبریز همچنین با انتقاد شدید از وضعیت دوچرخه سواری بانوان در سطح شهر،گفت: ما نیز موافق سه شنبه های بدون خودرو هستیم چون که باعث کاهش ترافیک و آلودگی می شود اما ضرورتی ندارد بانوان در مرکز شهر با آن وضعیت دوچرخه سواری کنند.

,

وی تاکید کرد: مخالف دوچرخه سواری بانوان نیستیم اما نه با این وضعیت و در میدان ساعت. هر کجا چه شورای شهر و هرکسی که این طرح را ایجاد کرده، بدانند اجازه نمی دهیم بانوان با این وضعیت در مرکز شهر و میدان ساعت دوچرخه سواری کنند و دل خانواده شهدا را به درد بیاورند. از دادستانی می خواهم با حلم با این موضوع برخورد کنند.

حجت الاسلام آل هاشم در پایان ضمن قدردانی از همدلی موجود در بین مدیران استان و ابراز امیدواری برای افزایش این همدلی، خطاب به دادستان جدید مرکز استان گفت:بجای تبریک برای دادستان جدید آرزوی موفقیت می کنیم چون کار، کار سختی است.

,
,
,

گفتنی است در این مراسم " بابک محبوب علیلو" به عنوان دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی معرفی شد که پیشتر به مدت یک سال معاونت قضایی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی را بر عهده داشت. محبوب علیلو از نیروهای متخصص دستگاه قضائی استان به شمار می رود که در سمت ها و رده های مختلف قضایی انجام وظیفه کرده است.

,

ریاست شوراهای حل اختلاف آذربایجان شرقی، معاونت دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز، دادیاری اجرای احکام کیفری و دادیاری تحقیق از جمله سمت های محبوب علیلو در سال های قبل می باشد.

,

پیشتر موسی خلیل اللهی در سمت دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان تبریز انجام وظیفه می کرد که هم اکنون به عنوان رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی منصوب شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه