اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد

پیش بینی ایجاد 170 هزار اشتغال در کشور توسط کمیته امداد

پیش بینی ایجاد 170 هزار اشتغال در کشور توسط کمیته امداد
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در سال جاری کمیته امداد 170 هزار اشتغال در سطح کشور ایجاد خواهد کرد و پیش بینی شده تا پایان سال در استان خراسان جنوبی 5 هزار اشتغال ایجاد شود و راست آزمایی آن بر عهده خبرنگاران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح اولین مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه ای کشور با عنوان رسانه یاران اظهار کرد: اقدام ابتکاری خبرنگاران خراسان جنوبی بسیار خوب است و ان شاءالله بعد از این شاهد راه اندازی مراکز نیکوکاری از سایر گروه ها نیز در کشور باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی با بیان اینکه مطالبه گری رسانه ها بسیار مهم است، افزود: رسانه ها میتوانند به عنوان یک رابط مشکلات مردم را به مسئولان منعکس کنند.
,
 
,
رئیس کمیته امداد کشور بیان کرد: خدمت به مناطق محروم باید سرعت بگیرد. بر این اساس تا پایان امسال ساختار کمیته امداد با چهار هدف چابک سازی، روان سازی، شفاف سازی و پاسخگویی بازنگری خواهد شد.
,
 
,
بختیاری با تاکید بر رسالت اصحاب رسانه در انتقال محرومیت به مسئولان، گفت: سال گذشته توسط کمیته امداد پیش بینی 2 هزار و 800 اشتغال برای خراسان جنوبی انجام شده بود.
,
 
,
وی اظهار کرد: در سال جاری نیز کمیته امداد 170 هزار اشتغال در سطح کشور ایجاد خواهد کرد و پیش بینی شده تا پایان سال در استان خراسان جنوبی 5 هزار اشتغال ایجاد شود و راست آزمایی آن بر عهده خبرنگاران است.
,
 
,
رئیس کمیته امداد کشور از ساخت 5 هزار واحد مسکونی محروم در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: پیش بینی می شود تا پایان امسال 2 هزار و 500 واحد مسکونی احداث و تکمیل شود که 50 درصد هزینه ها را دولت و مابقی را خیران تامین خواهند کرد.
,
 
,
بختیاری افزود: فلسفه ایجاد مراکز نیکوکاری با رویکرد مساجد محوری است.
,
 
,
وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی 11هزار دانش آموز تحت حمایت امداد هستند، گفت: در سال جاری 11 هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند خراسان جنوبی توزیع شده است.
,
 
,
رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی نیز در این مراسم، اظهار کرد: خبرنگاران خراسان جنوبی نیز از جمله مددکاران غیر رسمی استان هستند که منعکس کننده مشکلات مردم محروم هستند.
,
 
,
وی افزود: در سطح استان تا ۶ ماه اول سال گذشته ۲۳ مرکز نیکوکاری در استان فعال بود که تا پایان سال گذشته به ۴۳ مرکز نیکوکاری رسید.
,
 
,
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرکز نیکوکاری رسانه یاران ۵۶ امین مرکز نیکوکاری است که در استان افتتاح میشود.
,
 
,
سلم آبادی گفت: مردم خراسان جنوبی علی رغم مشکلات اقتصادی که دارند اما برای کمک به هم نوع همیشه پیش قدم بوده اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه