اخبار داغ

مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری:

حوزه هنری پاتوق هنرمندان دل‌سپرده به انقلاب اسلامی باشد

حوزه هنری پاتوق هنرمندان دل‌سپرده به انقلاب اسلامی باشد
مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری بابیان اینکه حوزه هنری یک‌نهاد کوچک با ایده‌های بزرگ و باقدرت خطرپذیری بالا و سخت‌کوشی است، گفت: حوزه هنری باید پاتوق هنرمندان دل‌سپرده به انقلاب اسلامی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آئین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید حوزه هنری مازندران عصر امروز با حضور مجیدمصلحی مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری، مسئولان، هنرمندان و اصحاب رسانه و خبر در سالن همایش‌های شهید مستندساز هادی باغبانی برگزار شد.

مجیدمصلحی مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری در این مراسم با برشمردن مأموریت‌های این نهاد انقلابی اظهار کرد: شناخت، تولید و ابلاغ پیام‌های انقلاب اسلامی با زبان هنر مهم‌ترین وظیفه حوزه هنری است.

 وی از انقلاب اسلامی به‌عنوان یک جریان تمدنی مستمر یادکرد و افزود: حوزه هنری پیگیر فعالیت در شاخصه‌های مختلف هنری شامل موسیقی، ادبیات، نمایش، سینما، ادبیات پایداری و پژوهش‌های مسئله محور و ارائه در قالب‌های نوشتاری، تصویری و گفتاری است.

این مسئول با تأکید براینکه نیروی انسانی در حوزه هنری ستون و خیمه‌گاه محسوب می‌شود، تصریح کرد: بسیاری از اتفاقات خوب در حوزه فرهنگ و هنر به همت نیروی انسانی متعهد، ملتزم و سخت‌کوش رقم می‌خورد.

 مصلحی بابیان اینکه در حوزه هنری باید با تولیدات فاخر و عملیاتی کار شود، گفت: مردم شعارهای ما را در ترجمه معنوی کارهای ما مشاهده خواهند کرد.

 وی بابیان اینکه حوزه هنری یک‌نهاد کوچک با ایده‌های بزرگ و باقدرت خطرپذیری بالا و سخت‌کوشی است، خاطرنشان شد: حوزه هنری بایستی پاتوق هنرمندان دل‌سپرده به انقلاب اسلامی باشد.

مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری افزود: باید فضای رفت‌وآمد بدون دغدغه هنرمندان به حوزه هنری فراهم شود.

وی بابیان اینکه یک مدیر مجموعه هنری باید در تبادل با هنرمندان پیشتاز باشد، اضافه کرد: مدیر هنری باید نشانک‌های هنرمندان را به‌درستی درک کند.

مصلحی به عقبه و پیشینه فرهنگی هنری مازندران اشاره کرد و افزود: هنرمندان این استان در سطوح ملی و بین‌المللی صاحب‌نام ونشان هستند و در سطوح تصمیم‌گیری‌های کشور اثرگذارند.

وی با تأکید براینکه رقابت در حوزه هنری برسر کارهای زمین‌مانده در حوزه فرهنگ و هنر است، خواستار تعامل سازنده و مشارکت حوزه هنری استان با سایر دستگاه‌های فرهنگی دیار علویان شد.

مصلحی بابیان اینکه اگر حرف‌های قشنگ بزنیم و عدالت را رعایت نکنیم دچار سایش می‌شویم، ادامه داد: یک مدیر هنری باید از به وجود آمدن سایش‌های جسمی و معنوی در حوزه فرهنگ و هنر جلوگیری نماید.

مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری با تأکید براینکه مدیر موفق باید با کارکنان زیرمجموعه مشارکت و همدلی داشته باشد، اظهار کرد: کارکنان وظیفه روغن‌کاری چرخ‌دنده‌های موتور حرکت مدیران را عهده‌دار نیستند.

سینا دلشادی معاون اجرایی امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری نیز، به سابقه شش‌ساله حضور در حوزه هنری دیار علویان با پست مدیریت اشاره کرد و گفت: اصلاح در جهت‌گیری برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه هنری استان، تعدیل و ارتقای نیروها و منابع نیروی انسانی و ارتقاء و اصلاح بودجه این نهاد انقلابی را در این مدت حضور پیگیر بوده است.

 معاون اجرایی امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری با تأکید براینکه امروز حوزه هنری مازندران در محور جریانات فرهنگی، هنری و انقلابی قرار دارد، افزود: حوزه هنری مازندران امروز به یک‌نهاد جریان ساز بدل شد.

 وی بابیان اینکه حوزه هنری استان نیروی مازاد ندارد، یادآور شد: نیروهای انسانی این نهاد ازلحاظ کیفی در سطوح عالی علمی و هنری قرار دارند.

 دلشادی بابیان اینکه حوزه هنری مازندران در عرصه ادبیات پایداری جزء نهادهای شاخص استان به شمار می‌رود، اظهار کرد: مهدی معصومی گرجی یک چهره شاخص و یک هنرمند ملی است و برای پیشبرد مأموریت‌های حوزه هنری استان مدیری توانمند و ارزشی است.

وی به رشد افزایش بودجه حوزه هنری استان مازندران اشاره کرد و افزود: مازندران در بین پنج استانی که بالاترین بودجه را به خود اختصاص دادند قرار دارد؛ و این ماحصل کارگروهی در مجموعه حوزه هنری استان است.

رئیس سابق حوزه هنری مازندران خاطرنشان شد: افتخار می‌کند که حوزه هنری مازندران به پایگاه هنرمندان ملتزم به انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام تبدیل‌شده است.

وی به سالروز شهادت امام زین‌العابدین (علیه‌السلام) اشاره کرد و افزود: یکی از طولانی‌ترین دعاهای صحیفه سجادیه به تکریم والدین تأکید دارد.

 دلشادی بابیان اینکه خداوند اکرام و احسان به پدر و مادر را در کنار توحید یادآور شده است، اذعان کرد: داشته‌های امروز خود را مرهون دعای خیر پدر و مادر خود می‌داند.

به گزارش بلاغ، مهدی معصومی گرجی که پیش‌ازاین مسئولیت معاونت فرهنگی حوزه هنری استان مازندران را عهده‌دار بود با حکم «محسن مؤمنی شریف» به‌عنوان مدیر جدید حوزه هنری دیار علویان منصوب شد.

همچنین سینادلشادی در این مراسم با دریافت لوح تقدیر از رئیس حوزه هنری مازندران را به مقصد معاونت اجرایی امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری ترک گفت.

 مهدی معصومی گرجی در این آئین ضمن قدردانی از «سینا دلشادی» مدیر سابق حوزه هنری مازندران برای تبیین و ترویج فرهنگ و هنر استان، اظهار کرد: ارتقای نیروی انسانی و منابع، پیوند سازنده حوزه هنری با سایر ادارات و دستگاه‌ها و حضور هنرمندان متعهد در این نهاد انقلابی از ثمرات ارزشمند حضور دلشادی در دیار علویان بوده است و استمرار این مسیر در دستور کار قرار دارد.

مدیر جدید حوزه هنری مازندران بابیان اینکه همکاری و همیاری کارکنان حوزه هنری استان در تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های این نهاد ملموس است، گفت: در چهل سال دوم انقلاب تلاش می‌شود آزمون‌وخطا را کنار گذاشته و با تمام قوا درصدد ابلاغ پیام‌های انقلاب اسلامی با زبان هنر باشیم.

وی بیان کرد: به هنرمندان مازندران افتخار می‌کند چراکه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خوش می‌درخشند و متواضع هستند.

معصومی گرجی تأکید کرد: سربلندی مازندران نقشه راه حوزه هنری است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه