اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سپاه ثارالله تهران:

امریکا جرات حمله نظامی به کشورمان را ندارد/ وجود ژن شجاعت در ایرانی‌ها که برآمده از فرهنگ عاشوراست، عامل هراس دشمن است

امریکا جرات حمله نظامی به کشورمان را ندارد/ وجود ژن شجاعت در ایرانی‌ها که برآمده از فرهنگ عاشوراست، عامل هراس دشمن است
معاون هماهنگ کننده قرارگاه سپاه ثارالله تهران گفت: طی این ایام شاهد قورت نمایی ایران بودیم و بزرگترین پهپاد سری امریکا در آسمان ایران منهدم شد و ترامپ اعلام کرد "من ممنونم که هواپیمای با سرنشین ما را نزدید" درواقع با اقتدار امروز ایران، امریکا جرات حمله تسلیحاتی به ایران را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با صبح قزوین درباره جایگاه دفاع مقدس و ایثارگری‌های رزمندگان اظهار کرد: یکی از بزرگترین، زیباترین، بی‌بدیل‌ترین و پرافتخارترین برگ زرین تاریخ کشور، دفاع مقدسی است که با خون شهدا به ثمر رسید و افتخار امروز، عزت و سربلندی و امنیت ما مدیون آن شهداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: دفاع مقدس طولانی‌ترین جنگ و اولین جنگی بود که در 300سال گذشته در آن وجبی از خاک کم نشد و نه تنها دشمن نتوانست اراده‌اش را بر ما تحمیل کند بلکه امروز، صحنه مقاومت و صحنه سیاسی و نظامی را برای ما به ارمغان آورد و معادله جنگ‌های نظامی در این عصر را به هم زده است. 

,

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سپاه ثارالله تهران ابراز کرد: زمانی جنگ بر ما تحمیل شد که انقلاب به‌تازگی به پیروزی رسیده بود و شرایط نظامی خوبی حاکم نبود و سپاه پاسداران نوپا و بیشتر درگیر مسائل داخلی بود و درآمد ملی کمتر از زمان حال بود و در تحریم بودیم، همچنین وضعیت سیاسی و جغرافیایی نیز در موقعیت مناسبی قرار نداشت.

,

وی افزود: صدام به‌خاطر ترس از صدور انقلاب اسلامی به عراق به ایران حمله کرد، اما امروز نخست وزیر عراق اعلام می‌کند اگر قاسم سلیمانی نبود عراق هم نبود و رهبر معظم انقلاب را به عنوان رهبر مسلمانان جهان می‌دانند.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: اگر امروز حزب الله لبنان تمام تهدیدهای صهیونیست‌ها را برداشته و خاری بر چشم آنان است، همچنین رهبری نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان رهبری شیعه و فرمانده کل قوا مطرح است و تمام این موارد به برکت خون شهداست.

,

مدافعان حرم دستاورد و رشد یافته مکتب شهدای دفاع مقدس هستند

, مدافعان حرم دستاورد و رشد یافته مکتب شهدای دفاع مقدس هستند,

وی ادامه داد: امروز مجاهدت شهدای مدافع حرم مرهون شهدای دفاع مقدس است‌، اگر در یمن و فلسطین سنگ تبدیل به موشک شده و شجاعت عرب‌های خائن درهم شکسته به‌خاطر خون شهدای دفاع مقدس بود؛ درواقع اندیشه و فرهنگ دفاع مقدس صادر شده است.

,

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سپاه ثارالله تهران بیان کرد: امرود بزرگترین پهپاد سری امریکا در آسمان منهدم می‌شود و ترامپ اعلام می‌کند "من ممنونم که هواپیمای با سرنشین ما را نزدید" درواقع امریکا جرات حمله تسلیحاتی به ایران را ندارد.

,

وی اذعان کرد: ما گاهی جوانان را قبول نداشته و آنان را نمی‌پسندیم اما همین جوانان توانایی دارند و دشمن از همین افراد می‌ترسد، همچنین قدرت یمن و منطقه برآمده از قدرت ایمانی و خون شهداست، درواقع شجاعت شهدا موجب دگرگونی اندیشه در جهان شده است.

,

ذوالقدر گفت: شهدا امروز زنده‌اند و رزق و روزی را می‌دهند اما ما نمی‌فهمیم، ما زنده به شهدا هستیم‌، معنای روزی خوردن شهدا برای ما قابل درک نیست.

,

وی افزود: باید زندگی نامه شهدا مطالعه شود تا از وجود بزرگی که در روحشان قرار گرفته را درک کنیم، امریکایی‌ها دو نکته را بیان کرده‌اند که وجود ژن شجاعت در شیعیان یکی از آن‌هاست، ژن شجاعت وجود دارد و برآمده از فرهنگ عاشورایی و امام حسین(ع) و یارانشان است.

,

ضرورت توجه به تربیت نسل جدید

, ضرورت توجه به تربیت نسل جدید,

این مقام مسئول تاکید کرد: ما امروز به هر چیزی که برای دفاع لازم است مجهز هستیم، اما دشمن از این مورد نمی‌ترسد و از قرآن، نماز و اندیشه ما می‌ترسد از این رو لازم است تمام توان را بر تربیت متمرکز کرد. 

,

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس فرمانده تیپ عراقی پشت بیسیم اعلام ترس کرده و درواقع آن ترس به‌خاطر سربندهای یا فاطمةالزاهرا(س) بود و امروز نیز حجاب و فرهنگ اسلام نیز برای دشمن هراس آور است.

,

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سپاه ثارالله تهران ابراز کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش برای جوانان لازم است، لازم است تربیت فرزندان مورد توجه جدی قرار گیرد و امر و تشر برای آنان کارساز نیست و جوانان و کودکان به عمل بزرگترها نگاه می‌کنند‌، بنابراین باید عمل ما مناسب باشد.

,

وی در پایان عنوان کرد: دشمن از تمام جهات ما را مورد هدف قرار داده و متناسب با عصر حاضر نیز ماهواره و اینترنت ابزار حمله دشمن است و باید به آن توجه داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه