اخبار داغ

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان:

رفتار کسانی که به‌دنبال اغواگری و غبارآلود کردن فضای انتخابات هستند رصد می‌شود

رفتار کسانی که به‌دنبال اغواگری و غبارآلود کردن فضای انتخابات هستند رصد می‌شود
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان‏ گفت: رفتار کسانی که به دنبال اغواگری و غبارآلود کردن فضای انتخابات هستند را رصد ‏می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه نسبت به اجرای قانون بسیار حساس هستیم، اظهار کرد: ما می‌خواهیم مرّ قانون در انتخابات اجرا شود و برای اجرای مرّ قانون به‌طور یقین باید چند مولفه را در نظر بگیریم تا هم مجریان انتخابات در مسیر قانون و بی‌طرفی و عدم سوء استفاده از امکانات دولتی قرار گیرند و هم فضای آرام و امنی برای داوطلبانی ایجاد شود که نیاز به یک فضای سالم دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات مورد تاکید مقام معظم رهبری و شورای نگهبان است، ابراز کرد: ما باید از رای مردم صیانت کنیم چرا حق ناس است و باید توجه کنیم که صندوق های رای ناموس نظام هستند.

,

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه نظارتی ما در چارچوب‌های قانونی تعریف شده است، تصریح کرد: ما انتظار داریم، عزیزانی که قصد داوطلبی دارند از اکنون خود را به عنوان فرد قانونمند مشخص کنند، به طور یقین ما نظارت جدی خودمان را داریم و کسانی که از اکنون به دنبال اغواگری، هزینه های آنچنانی، تخریب دیگر داوطلبین برای تایید خودشان، تشویش اذهان عمومی و غبارآلود کردن باشند، باید در زمان خودش پاسخگوی اعمال خود باشند.

,

وی با بیان اینکه داوطلبین با نگاه به وظیفه قانونی خودشان و شرع مقدس و اخلاق وارد این فضا شوند، عنوان کرد: برخوردهای لازم با داوطلبین متخلف در زمان مناسب انجام خواهد شد.

,

میرزاپور با اشاره به اینکه امیدواریم نگاه مدیران ادارات، روسای سازمانها و منصوبین در شهرستانها برپایه بی‌طرفی کامل و عدم سوء استفاده از امکانات دولتی باشد، خاطرنشان کرد: هر مسئولی که به هر شخصی اعم از کاندیداهای جدید و نماینده فعلی منتصب هستند، فضای ادارات و سازمانها را به سمتی نبرند که ما مجبور شویم برای صیانت از رای مردم و برای دفاع از آبروی نظام برخوردهای قانونی خودمان را انجام دهیم.

,

وی با بیان اینکه ما در کنار هیئت‌های اجرایی بوده و قدم اول ما تعامل، همدلی و هم افزایی است، گفت: ما آماده‌ایم تجارب چند ساله‌ای که با وجود دفاتر ما برکتی برای نظام شده را را در اختیار این عزیزان قرار دهیم چرا که در شان نظام و مردم نیست که بعد از 40 سال مشکلات اولیه برگزاری انتخابات را در حوزه‌های هیئت‌های اجرایی، مدیریت و همچنین روز اخذ رای شاهد باشیم.

,

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان زنجان بیان کرد: تلاش ما این است که یک انتخابات سالم، پرشور، با حضور حداکثری و با انتخاب اصلحی که مردم توجه خواهند داشت را شاهد باشیم. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه