اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار در تربت حیدریه:

تاریخ شفاهی دفاع مقدس باید برای نسل‌های آینده انقلاب ترویج و تبیین شود

تاریخ شفاهی دفاع مقدس باید برای نسل‌های آینده انقلاب ترویج و تبیین شود
مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: خوشبختانه هنوز بسیاری از کهنه سربازها در بین ما هستند تا خاطرات آن دوران خود را بیان کنند و این وظیفه ما است تا تایخ شفاهی آن دوران را با کمک این بزرگواران به نسل کنونی و آینده منتقل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، مهدی باقرزاده، مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار در تربت‌حیدریه  صبح امروز  در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس افزودبا وجود کارهای ارزشمندی که برای انتقال و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفته، با این حال هنوز در حوزه کارهای فرهنگی می‌شد کارهای بهتری انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, , .,

وی تصریح کرد: معنی و مفهوم این کلام من آن است که در کنار کم‌کاری، جلوی تولیدات فرهنگی مبتذل را هم نگرفتیم.

, .,

باقرزاده ضمن انتقاد از ساخت و نمایش مجموعه فیلم‌های "اخراجی‌ها" گفت: یعنی آیا واقعاً جبهه‌های ما جای عشق و عاشقی دختر و پسرها بوده و یا آیا واقعاً جبهه جای "اراذل و اوباش" بود؟

,

وی با تأکید بر انتقال مفهوم درست ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: خوشبختانه هنوز بسیاری از کهنه سربازها و خاک جبهه‌ها خورده در بین ما هستند تا خاطرات آن دوران خود را بیان کنند و این وظیفه ما است تا تاریخ شفاهی آن دوران را با کمک این بزرگواران به نسل کنونی منتقل کنیم.

, .,

یکی از پیشکسوتان و جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس نیز گفت: رزمندگان اسلام شکستشان هم پیروزی و پیروزی‌شان هم پیروزی تلقی می‌شود زیرا این وعده قرآن است.

, .,

محمود باقرزاده با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ما ابهت غرب را شکستیم، افزود: نه از جنگ در آن دوران پیشمان هستیم، چون به تکلیف خود عمل کردیم و نه امروز جنگ‌طلب هستیم و همچنان در آمادگی دفاعی بسر می‌بریم و همچون گذشته اجازه نمی‌دهیم حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی مورد گزند دشمنان قرار بگیرد.

, .,

شهرستان تربت‌حیدریه ۶۷۷ شهید،  ۲۵۰۰ جانباز و ۱۴۱ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

, .,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه