اخبار داغ

فرمانده سپاه ملایر:

اعزام 50 گروه به نقاط مختلف شهرستان در طرح رزمایش گروه‌های جهادی ملایر

اعزام 50 گروه به نقاط مختلف شهرستان در طرح رزمایش گروه‌های جهادی ملایر
فرمانده سپاه ملایر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 50 گروه جهادی شامل 400 بسیجی به مناطق مختلف شهرستان برای خدمت‌رسانی اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ملایر پیش از ظهر امروز در رزمایش گروه‌های جهادی به برگزاری بیش از 100 برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در ملایر اظهار داشت: برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی یکی از برنامه‌های شاخص در ایام هفته دفاع مقدس در ملایر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی راز شکست دشمن کمک به مردم و در کنار مردم بودن عنوان کرد و افزود: جوانان، نوجوانان و روحانیت ملایری امروز به سمت کمک به مردم حرکت می‌کنند تا مشکلات مردم را حل کنند.

,

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به مهم‌ترین اقدامات بسیجیان جهادگر ملایری از ابتدای سال 98 بیان کرد: پس از بارندگی‌های شدید در ابتدای سال و سیلاب‌های به وجود آمده ساخت و تعمیر منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار جهادگران قرار گرفت.

,

وی افزود: بیش از 70 واحد مسکونی در بخش‌های مختلف شهرستان برای بازسازی در اختیار جهادگران بسیجی قرار گرفت که حوزه‌های مقاومت بدون هیچ بودجه‌ای و با کمک و حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و فرمانداری شهرستان این منازل را بازسازی و با تعمیر می‌کنند.

,

حسینی کار جهادی را بر خواسته از دل و سیرت انسانی دانست و گفت: پیش از اینکه یک جهادگر به دیگران کمک کند به خودش در خودسازی کمک کرده است.

,

وی با اشاره به سخنان رهبری در جمع جهادگران بسیجی بیان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بیان کردند هدف ما همگانی کردن شعار خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت است.

,

فرمانده سپاه ملایر گفت: از ابتدای سال 140 گروه جهادی در شهرستان تشکیل‌شده است که این گروه‌ها اعزام به حاشیه شهر و روستاهای محروم اعزام‌شده و در عرصه‌های مختلف، عمرانی، مشاوره، پزشکی، آموزشی، فرهنگی و ابعاد مختلف دیگر به مردم خدمت‌رسانی کرده‌اند.

,

وی به 3 هزار 500 نفر روز اردوی جهادی انجام‌شده در شهرستان اشاره کرد و گفت: گروه‌های جهادی محله محور نیز در هر پایگاه راه‌اندازی شده در هر پایگاه بسیج یک گروه جهادی در محله خودش خدمات‌رسانی می‌کند.

,

وی به اقدامات بسیج جامعه پزشکی نیز اشاره کرد و گفت: 17 تیم پزشکی از ابتدای سال به نقاط محروم در شهرستان اعزام شدند که اقدامات خوبی مناطق محروم انجام شد.

,

وی افزود: یک تیم تخصصی نیز از تهران دریکی از روستاهای ملایر با 50 پزشک متخصص خدمات‌رسانی کردند.

,

وی به اجرای طرح همگام با کشاورز در شهرستان اشاره کرد و گفت: در این طرح 45 مهندس کشاورزی به 95 روستا اعزام شدند و آموزش‌های تخصصی را به کشاورزان ارائه کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه