اخبار داغ

مدیر کل دادگستری خراسان‌جنوبی:

هیچ کارخانه و کارگاه تولیدی نباید تعطیل شود/ قاضی که واحد تولیدی تعطیل کند کارت زرد دریافت خواهد کرد

هیچ کارخانه و کارگاه تولیدی نباید تعطیل شود/ قاضی که واحد تولیدی تعطیل کند کارت زرد دریافت خواهد کرد
مدیر کل دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: اگر کسی بتواند در شرایط کنونی شغل خانگی، کارخانه و یک تولیدی راه بیندازد باید مورد حمایت جدی دستگاه قضا قرار بگیرد و نباید هیچ قاضی تصمیمی بگیرد که اختلالی در تولید ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی مدیر کل دادگستری خراسان‌جنوبی صبح امروز در گردهمایی رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی خراسان‌جنوبی، با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: به روح پر فتوح امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی درود می فرستیم و رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و خانواده‌های شهدا را ارج می نهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  حجت الاسلام ابراهیم حمیدی مدیر کل دادگستری خراسان‌جنوبی صبح امروز در گردهمایی رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی خراسان‌جنوبی، با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: به روح پر فتوح امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی درود می فرستیم و رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و خانواده‌های شهدا را ارج می نهیم.,
 
,
وی با اشاره به این‌که خدا را شاکریم که در کنار همه دستاوردها از این آزمون با سربلندی بیرون آمدیم و باعث شکست دشمنان اسلام و انقلاب شدیم، افزود: بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی امروز آثار صدور انقلاب را در کشورهای اسلامی و آزاده می‌بینیم.
,
 
,
فرهنگ مقاومت بزرگترین دستاورد دفاع مقدس است
, فرهنگ مقاومت بزرگترین دستاورد دفاع مقدس است, فرهنگ مقاومت بزرگترین دستاورد دفاع مقدس است,
مدیر کل دادگستری خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که دستاورد انقلاب اسلامی که فرهنگ مقاومت است در کشورهای اسلامی علی‌رغم فشارهای مستکبرین دیده می‌شود، گفت: فرهنگ مقاومت که بزرگترین دستاورد دفاع مقدس است در کشورهای اسلامی دیده می شود و مستکبرین با آن روبه رو شده‌اند و آثار آن را در بحرین، یمن و لبنان می‌بینیم. 
,
 
,
حمیدی با بیان این‌که مردم ایران به تفکر و فرهنگ انقلاب عمل می‌کنند، تصریح کرد: اگر چه برای به دست آوردن این فرهنگ غنی شهدای بسیاری را فدا کردیم اما این فرهنگ غنی را داریم و وظیفه ما است که از این فرهنگ غنی که به راحتی به دست نیاوردیم حفاظت کنیم. 
,
 
,
وی افزود: ما در دستگاه قضا برای حفظ این فرهنگ وظایفی داریم که باید آنها را به بهترین شکل انجام دهیم‌.
,
 
,
مدیر کل دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: نقش دادستان‌ها و رؤسای قضایی بسیار مؤثر است چراکه اگر ما به وظایف خود عمل کنیم سایر مسئولان نیز به وظایف خود عمل خواهند کرد.
,
 
,
حمیدی تصریح کرد: اصحاب رسانه مطالبات مردم را به گوش دستگاه قضا برسانند و همچنین حرف و اقدامات ما را به گوش مردم برسانند. 
,
 
,
وی به موضوع حمایت از اشتغال و تولید اشاره کرد و افزود: امسال سال رونق اقتصادی نامگذاری شده و باید اقدامات ویژه ای در این زمینه انجام دهیم.
,
 
,
امروز درگیر جنگ اقتصادی با دنیا هستیم
, امروز درگیر جنگ اقتصادی با دنیا هستیم, امروز درگیر جنگ اقتصادی با دنیا هستیم,
مدیر کل دادگستری خراسان‌جنوبی با بیان این‌که ما امروز درگیر جنگ اقتصادی با دنیا هستیم، گفت: همان گونه که در ۸ سال دفاع مقدس جنگ بین المللی را تحمل کرده و پیروز شدیم امروز نیز دنیا به جنگ اقتصادی با ما آمده است تا ملت ایران را به زانو درآورد و ما نیازمند فرهنگ همان روزهای دفاع مقدس هستیم تا از این گردنه سنگین عبور کرده و سربلند بیرون بیاییم.
,
 
,
حمیدی تصریح کرد: اگر کسی بتواند در شرایط کنونی شغل خانگی، کارخانه و یک تولیدی راه بیندازد باید مورد حمایت جدی دستگاه قضا قرار بگیرد و نباید هیچ قاضی تصمیمی بگیرد که اختلالی در تولید ایجاد شود.
,
 
,
قضاتی که حکم تعطیلی تولیدی را بدهند کارت زرد دریافت خواهند کرد
, قضاتی که حکم تعطیلی تولیدی را بدهند کارت زرد دریافت خواهند کرد, قضاتی که حکم تعطیلی تولیدی را بدهند کارت زرد دریافت خواهند کرد,
وی افزود: اگر در یک شهرستان یک تولیدی توسط حکم قضایی تعطیل شود، آن قاضی یک کارت زرد دریافت خواهد کرد چراکه نباید بگذاریم یک تولیدی تعطیل شود.
,
 
,
مدیر کل دادگستری خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که رئیس قوه قضائیه بخش نامه‌ای را به دستگاه‌های قضایی در حمایت از ایجاد اشتغال ابلاغ کرده است، گفت: این بخش‌نامه در جهت مقابله با فساد ابلاغ شده است لذا باید با فساد در یک واحد تولیدی و یا هر جای دیگر برخورد شود.
,
 
,
مسئولان دستگاه‌های قضایی باید با مردم ارتباط داشته باشند
, مسئولان دستگاه‌های قضایی باید با مردم ارتباط داشته باشند, مسئولان دستگاه‌های قضایی باید با مردم ارتباط داشته باشند,
حمیدی به ارتباط دستگاه قضایی با مردم اشاره کرد و افزود: مسئولان دستگاه‌های قضایی باید با مردم ارتباط داشته باشند و درِ اتاق آنها به روی مردم باز شود.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که دادگستری خراسان‌جنوبی روزهای سه‌شنبه را برای ارتباط با مردم در نظر گرفته است، افزود: باید شرایطی ایجاد شود تا مردم با دستگاه قضا ارتباط داشته باشند و بتوانند مسائل خود را بیان کنند و اعتماد به دستگاه قضا وجود داشته باشد. 
,
 
,
مدیر کل دادگستری خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که ما باید با مردم زندگی کنیم، در میان مردم باشیم و با آنها بنشینیم، گفت: اگر به نماز جمعه می‌رویم نباید از در خصوصی وارد شویم و همچنین نباید بین خودمان و مردم مرز قائل شویم.
,
 
,
حمیدی به بحث سلامت سازمانی و دستگاه قضایی و مبارزه با فساد اشاره کرد و افزود: آیت الله رئیسی بر سلامت سازمان و دستگاه قضایی تاکید دارد و باید سلامت درون سازمانی و برون سازمانی محقق شود و ابتدا باید از درون سازمان خود آغاز کنیم.
,
 
,
مردم فساد دستگاه قضا و دستگاه‌های اجرایی را نمی‌پذیرند
, مردم فساد دستگاه قضا و دستگاه‌های اجرایی را نمی‌پذیرند, مردم فساد دستگاه قضا و دستگاه‌های اجرایی را نمی‌پذیرند,
وی با اشاره به این‌که مردم فساد دستگاه قضا و دستگاه‌های اجرایی را نمی‌پذیرند، افزود: مخصوصا خود دستگاه قضایی که مجری مبارزه با فساد است باید از هر فسادی مبرا باشد چراکه مردم فساد دستگاه قضا را نمی پذیرند. 
,
 
,
مدیر کل دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی را باید مورد نظر داشت چراکه هر دو برای جامعه مضر هستند.
,
 
,
حمیدی با اشاره به این‌که از خراسان‌جنوبی با این حجم جمعیت و تدین انتظار این حجم از طلاق را نداشتم و ندارم، تصریح کرد: گاهی خراسان جنوبی را با تهران با آن جمعیت 10 برابری استان ما مقایسه می‌کنند و می گویند" خراسان‌جنوبی در رتبه‌های پایین طلاق قرار دارد" اما ما باید به جمعیت استان توجه کنیم و با جمعیت استان مقایسه شود و این مسئله بسیار جدی است.
,
 
,
قضات باید مدعی العموم حقوق مردم باشند
, قضات باید مدعی العموم حقوق مردم باشند, قضات باید مدعی العموم حقوق مردم باشند,
وی به حقوق جامعه اشاره کرد و گفت: اگر امروز افرادی چه مسئول و چه غیر مسئول به حقوق عامه مردم تجاوز کنند ما باید مدعی العموم باشیم تا حقوق مردم با یک اقدام نابه جا مورد تعرض قرار نگیرد و اگر هم مورد تعرض قرار گرفت، دادستان نباید خواب راحت داشته باشد و تلاش کند حقوق مردم را به آنها برگرداند.
,
 
,
مدیر کل دادگستری خراسان‌جنوبی مسائل فرهنگی را یکی از مسائل مورد توجه بیان کرد و گفت: مقام معظم رهبری فتوا دادند در وقت اداری، زمانی به نماز جماعت اختصاص پیدا کند.
,
 
,
حمیدی با اشاره به این‌که باید به برپایی نماز جماعت در دستگاه‌های قضا اهمیت داده شود، تصریح کرد: برای نماز اول وقت و جماعت اهمیت قائل شویم و مردم را نیز به این امر تشویق کنیم و همچنین نماز جماعت نباید وقت مردم را بگیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه