اخبار داغ

در دیدار اعضای کانون هم اندیشان جوان با فرمانده سپاه ناحیه لنده صورت گرفت:

تلاش جوانان برای پیاده سازی مباحث راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب/اعلام آمادگی جوانان انقلابی برای روی کار آمدن دولتی انقلابی و جوان در کشور+تصاویر

تلاش جوانان برای پیاده سازی مباحث راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب/اعلام آمادگی جوانان انقلابی برای روی کار آمدن دولتی انقلابی و جوان در کشور+تصاویر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در دیدار با اعضای کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده گفت: امروز بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک راهبرد تعیین کنند در جهت اعتلای ارزش ها و آرمان های انقلاب و جهانی شدن انقلاب است که تعالی آن نیازمند تلاش و حضور فعالانه جوانان برای پیاده سازی مباحث گام دوم انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، به مناسبت هفته دفاع مقدس، گروهی از اعضای کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام سید امین خسرونژاد با تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید آغاز گر این دیدار بود و در ادامه نیز سید محسن جعفری ضمن خیرمقدم به همه عزیزان، فرارسیدن هفته دفاع مقدس، این هفته را به فرمانده سپاه ناحیه لنده و همه مردم ایران تبریک و تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم الحرام را یک حرکت ارزشمند دانست و گفت: همه شهدا و رزمندگان جنگ 8 ساله به پیروی از بیانات مولایشان امام حسین (ع) به جنگ با دشمن رفتند و باعث افتخار برای این مرز و بوم شدند.

,


در ادامه نیز حاج آقا خسرونژاد در مورد مشکلات شهرستان توضیحاتی بیان کردند که از فرمانده سپاه ناحیه لنده، پیگیری مشکلات شهرک فجر که قول مساعدت از سوی مسئولین داده شده بود را خواستار شدند.  

,
,


در ادامه نیز اعضای این کانون با طرح مباحث مختلف در خصوص دفاع مقدس و نقش آفرینی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس خواستار گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان و جانبازان و آزادگان شدند.

,
,

 

,

همچنین اعضای حاضر در این جلسه با انتقاد از حذف نام شهدا از کوچه ها، ضمن محکوم کردن این حرکت خواستار برخورد قاطع با عامل و عوامل چنین حرکت های در جامعه شدند.

,

 

,

در ادامه این جلسه جوانان انقلابی شهرستان لنده آمادگی خویش را برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی در کشور اعلام کردند.

,

 

,

در ادامه نیز سرگرد اسفندیار مختاری ضمن تقدیر و تشکر از دیدار جوانان کانون هم اندیشی به مناسبت هفته دفاع مقدس، اعضای کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده را به مدنظر قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب توصیه کردند.

,

 

,

وی در ادامه به مواردی از بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کردندو مهمترین سند راهبردی پیش روی انقلاب را همین بیانیه گام دوم معرفی کردند، به گونه ای که مقام معظم رهبری می فرمایند: برای این بیانیه زحمت ها کشیدم.

,


در پایان سرگرد مختاری پیشنهاداتی به جوانان انقلابی شهرستان لنده ارائه  که استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش که بستر مناسبی برای  تبلیغ بیانیه گام دوم ،تقویت و تداوم اردوهای جهادی در روستاها،همراهی و همکاری با نهادهای خدمات رسان،حضور در برنامه های فرهنگی و اجرای برنامه های فرهنگی،کمک گرفتن از بنیاد علوی جهت پیشبرد اهداف موردنظر توسعه شهرستان، برگزاری همایش های تبیین بیانیه گام دوم و تبلیغ جهت جذب خیرین برای اردوهای جهادی را مهمترین توصیه خود به اعضای این کانون برشمرد.

,
,

 

,

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه