اخبار داغ

امام جمعه درگز مطرح کرد:

امروز ارزش کار جهادی با اجر شهادت در راه خدا برابر است

امروز ارزش کار جهادی با اجر شهادت در راه خدا برابر است
امام جمعه درگز خطاب به مسئولین درگز گفت: مدیران ما برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن، باید انقلابی و جهادی کار کنند؛ همانطور که شرایط امروز بسیار سخت تر از دوران دفاع و جنگ است؛ ارزش کار جهادی هم اگر از ارزش شهادت بالاتر نباشد کمتر نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام محمدحسین ایروانی شب گذشته در دیدار با روسای ادارات درگز، مهم ترین وظیفه مسئولین را خدمت به محرومان دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با روحیه بسیجی و جهادی همین مردم رنج دیده و سختی کشیده به پیروزی رسید؛ لذا سنت حسنه رسیدگی به مردم کم برخوردار باید در تمام طول سال ادامه داشته و محدود به زمان یا مناسبت خاصی نباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: دفاع مقدس قدرت جدیدی به نام قدرت ایمان و اراده را به جهانیان معرفی کرد، قدرتی که در دنیا حرف اول را می زند و تمام معادلات استکبار جهانی را به هم ریخته است؛ امروز شرایط دنیا به جایی رسیده که تمام کسانی که در مکاتب خود ادعایی داشتند با دیدن این معجزه و نیروی عظیم، کم کم دست از تفکرات غیر الهی خود برداشته و به سمت فطرت خود که همان ایمان به خداست در حال حرکت هستند.

,

امام جمعه درگز گفت: استکبار جهانی با تمام توان خود تلاش کرد مقابل این انقلاب را بگیرد چون می دانست پیروزی انقلاب مقدمه ای است برای پیروزی بر کل دنیا و زمینه سازی برای ظهور؛ اما موفق نشد چرا که این اراده قطعی خدا و خیر غیبی اهل بیت است و هیچ کس توان ایستادن در برابر خدا را ندارد.

,

حجت الاسلام ایروانی تاکید کرد: اصلا جنگ ما طبیعی نبود، چه بسیار بودند افرادی که در سنین خیلی پایین فرماندهی یک لشکر را بر عهده می گرفتند و ضربات مهلکی به دشمن وارد می کردند؛ این ناشی از نیروی ایمان آنها، امدادهای غیبی و مددگرفتن از اهل بیت بود؛ موضوعی که کارکشته ترین کارشناسان نظامی دنیا هیچ گاه نمی توانند آن را تحلیل کنند.

,

وی تصریح کرد: با همه این تفاسیر جنگ هشت ساله ما که در آن بیش از 200 هزار شهید دادیم جنگ اصغر بود، اما امروز در یک نبرد بسیار سنگین و سخت تری به نام جنگ اکبر قرار داریم؛ امروز دشمن دیگر امیدی به جنگ نظامی ندارد بلکه فرهنگ، دین، باور و اقتصاد ما را نشانه گرفته.

,

امام جمعه درگز گفت: برنامه دشمن این است که با جنگ فرهنگی، خالی کردن هویت دینی از افکار مردم، اعتیاد و ابتذال خانواده ها را از هم بپاشاند؛ متاسفانه در این زمینه توفیقاتی هم داشته و خیلی از مردم کشور ما در دام جنگ نرم دشمن افتاده اند؛ جنگ نرم نقطه حساس و خطرناکی است، باید مراقب باشیم.

,

حجت الاسلام ایروانی تبیین کرد: مدیران ما برای مقابله با این هجمه دشمن، باید ضمن درک شرایط حساسی که در ان واقع هستیم، انقلابی و جهادی کار کنند؛ مدیر سست و بی انگیزه نمی تواند کشور را اداره کند؛ همانطور که شرایط امروز بسیار سخت تر از دوران دفاع و جنگ است؛ ارزش کار جهادی هم اگر از ارزش شهادت بالاتر نباشد کمتر نیست.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک این انقلاب جهانی خواهد شد و ظهور اتفاق می افتد؛ همه مسئولین باید قدر فرصتی که در آن قرار گرفته اند را بدانند و برای مسئولیت خود تلاش کنند؛ مراقب باشیم از این قطاری که سرعت گرفته و در حال عبور از پیچ تاریخی است جا نمانیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه