اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه استان همدان مطرح شد:

هدف دشمن تخریب شخصیت‌های انقلاب است/نام و یاد شهدا را تکریم کنیم

هدف دشمن تخریب شخصیت‌های انقلاب است/نام و یاد شهدا را تکریم کنیم
نماز عبادی -سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم استان همدان در میعادگاه های نماز جمعه اقامه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ نماز عبادی – سیاسی جمعه امروز با حضور پرشور مردم در مرکز و شهرستانهای مختلف استان همدان اقامه شد، ائمه جمعه استان همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بیان رشادت های رزمندگان اسلام پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

 

,

امام‌جمعه موقت همدان: هدف دشمن تخریب شخصیت‌های انقلاب است

, امام‌جمعه موقت همدان: هدف دشمن تخریب شخصیت‌های انقلاب است, امام‌جمعه موقت همدان: هدف دشمن تخریب شخصیت‌های انقلاب است,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجوادی، امام‌جمعه موقت همدان در خطبه های اول نماز جمعه این شهرستان  ضمن تسلیت ایام شهادت امام زین‌العابدین (ع) اظهار داشت: اگر حضرت زین‌العابدین (ع) و عمه بزرگوارشان حضرت زینب(س) نبودند قطعاً اسلام در جامعه آن روز از بین می‌رفت و امروز اسلامی در کار نبود.

,

وی افزود: همان‌طور که معاویه قبل از شهادت امامان بزرگوار ما اول شخصیت حضرت علی(ع) و امام حسن(ع) را مورد هجوم قرارداد امروز نیز دشمن همین شیوه را دارد.

,

جوادی تصریح کرد: همه نهارهایی که در جهت اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند و علیه دشمن معاویه صفت ایستاده‌اند موردتهاجم دشمنان هستند و دشمن اول به شخصیت رهبر معظم انقلاب  (مدظله‌العالی)  و سپس شورای نگهبان،  پاسداران سپاه و دیگر افراد انقلابی حمله می‌کند و مردم مسلمان باید هوشیار باشند و فریاد بزنند و نگذارند شخصیت نیروهای انقلابی مورد هجوم قرار گیرد.

,

خطیب موقت جمعه همدان در دومین خطبه این هفته با اشاره به آغاز سال تحصیلی اولیا را به همکاری با مدیران و مربیان و معلمان توصیه کرد و اظهار داشت:  هماهنگی والدین با معلمان و مدیر مدرسه موجب پرورش فرزندانی می‌شود که در آینده برای جامعه مفید باشد.

,

وی از والدین تقاضا کرد: حتماً به مدارس سرکشی کنید که تغذیه روحی فرزند شما در مدرسه انجام می‌شود و نظارت شما موجب می‌شود غذای فرزندتان مسموم نباشد.

,

جوادی ضمن گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان بیان داشت: سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی توانستند ظرف 3 روز حصر آبادان را بردارند و باید یاد و خاطره همه شهدای انقلاب و شهدای آبادان را گرامی بداریم.

,

وی افزود: سربازان ما ، جان‌برکف شب و روز در نقاط مرزی برای امنیت و آسایش کشور تلاش می‌کنند و باید قدر زحمات این سربازان را بدانیم.

,

خطیب موقت جمعه همدان در پایان ضمن تبریک روز آتش‌نشان،  مقام  شهدای آتش‌نشان را مقامی رفیع برشمرد.

,

 

,

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ: دشمن در عرصه جنگ فرهنگی با تمام قوا آمده است

, امام جمعه شهرستان کبودراهنگ: دشمن در عرصه جنگ فرهنگی با تمام قوا آمده است, امام جمعه شهرستان کبودراهنگ: دشمن در عرصه جنگ فرهنگی با تمام قوا آمده است,

حجت الاسلام نقی باقری، امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: نیروهای مسلح آبروی نظام اسلامی و باعث مباهات هر ایرانی در جهان هستند و اقتدار این نیروهای الهی باعث عزت نظام و ملت ایران است.

,

وی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری افزود:دشمنان در حال حاضر به مقاومت مردم ایران اذعان می کنند و این مقاومت جانانه در مقابل تحریم ها در آینده ای نزدیک دشمن را به زانو در خواهد آورد.

,

نقی باقری جنگ فرهنگی را مهم ترین جنگ جامعه عنوان کرد و اضافه داشت: با توجه به عوض شدن عرصه جنگ دشمن علیه کشور امروز باید هوشیار باشیم تا اهداف دشمنان در عرصه جنگ نرم و جنگ فرهنگی را بشناسیم.

,

وی فشار اقتصادی آمریکا علیه ایران را بی ثمر دانست و گفت:آمریکا با تفکر ضربه زدن به اقتصاد کشور ما بود که ملت ایران در این عرصه نیز هم ضربه سختی به آن ها خواهند داد.

,

امام جمعه کبودراهنگ گفت: مقاومت ملت ایران در مقابل زیاده خواهی های دشمن در حال به زانو در آوردن استکبار جهانی است.

,

 

,

امام جمعه بخش گل تپه: عزت امروز نظام ما برگرفته از نهضت عاشوراست

, امام جمعه بخش گل تپه: عزت امروز نظام ما برگرفته از نهضت عاشوراست, امام جمعه بخش گل تپه: عزت امروز نظام ما برگرفته از نهضت عاشوراست,

حجت الاسلام ابراهیم موسوی، خطیب جمعه بخش گل تپه در خطبه های نماز جمعه این بخش اظهار کرد:اطاعت مطلق ازدستورات الهی برخی کشورهاعزت و سربلندی خودرادراطاعت بی چون وچرا ازکشورهایی مثل امریکا میدانندامااین نه تنهاباعثذسربلندی و عزت ان ها نیست بلکه باعث سرافکندگی این کشور هاست.

,

امام جمعه گل تپه تاکید کردند: سازمان ملل باید درجهان صلح ایجاد کند اقتدار و عزت مقاومت ایران باعث شده تا سردمداران ابرقدرت های جهان به دنبال تنها یک عکس با رییس جمهور این کشور باشند.

,

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد:عزت مال این کشور و این ملت است واین عزتی است که ما از سید الشهدا به ارث برده ایم.

,

موسوی گفت:کشور های اروپایی و آمریکا خودشان مشکل دارند و اول باید مشکل خودشان را حل کنند این ها از طرفی بیانیه می دهند و از طرفی دنبال فقط یک عکس با رییس جمهور ایران هستند.

,

موسوی در پایان خاطر نشان کرد:در همین مسیله برجام خفت و خاری در نهایت برای اروپا وبقیه کشورها مانده است,هم مردم و هم مسیولین ما باید هوشیار باشند و باید بدانند که اروپا و آمریکا از ما می ترسد و با صدرت دفاعی که کشور ما دارد هیچگونه واکنش نظامی نمی تواند انجام دهد و به لطف خدا جنگ هشت ساله دفاع مقدس به فتح فلسطین خواهد انجامید.

,

 

,

امام‌جمعه اسدآباد: مردم شعار مرگ بر آمریکا را جز دین می‌دانند/نام و یاد شهدا را تکریم کنیم

, امام‌جمعه اسدآباد: مردم شعار مرگ بر آمریکا را جز دین می‌دانند/نام و یاد شهدا را تکریم کنیم, امام‌جمعه اسدآباد: مردم شعار مرگ بر آمریکا را جز دین می‌دانند/نام و یاد شهدا را تکریم کنیم,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی، امام‌جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با تأکید بر داشتن تقوا، اظهار کرد: توفیق و مدد را از خدا طلب کنیم و روحیه ی خودنمایی و خودنگری در خودمان ایجاد کنیم.

, حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی، امام‌جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با تأکید بر داشتن تقوا، اظهار کرد: توفیق و مدد را از خدا طلب کنیم و روحیه ی خودنمایی و خودنگری در خودمان ایجاد کنیم.,

وی گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای مرور ارزش های هشت سال تجربه و غیرت و ظلم ستیزی و دفاع و ایثار رزمندگان است.

,

امام جمعه اسدآباد تصریح کرد: صداو سیما ، مجامع و برنامه های گوناگون از هفته دفاع مقدس گرامی داشته شد اما هر چه گفته بشود کم است.

,

وی با بیان اینکه مردم و مسوولان باید به عنوان یک نیاز به فرهنگ جبهه نگاه کنند، افزود: نگه داشتن نام شهدا که متاسفانه در بعضی جاها دل مردم و خانواده های معظم شهدا رنجیده شد از برخی بی مهری ها که با برداشتن نام شهدا از کوچه و خیابان ها صورت گرفت.

,

حسینی با اشاره به فرمایش و پیام رهبر انقلاب، گفت: یاد شهیدان مایه سربلندی مکتب و نشانه راه به سوی پیروزی است.

,

وی افزود: همه وظیفه داریم نام های نورانی شهیدان را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنان را نگه داریم.

,

امام جمعه اسدآباد گفت: در هر پارکی و کوچه  و محله ای و قله ای و دانشگاهی نام شهیدان نورانی عظمت می بخشد به آن مکان و متأسفیم برای آنان که دست نشانده دشمن هستند و یا خودشان را با این کارها را به نفهمی می زنند.

,

وی گفت: ما شهدامان را ادامه دهنده راه سیدالشهدا می دانیم ما مکتبمان را حسینی می دانیم جای تاسف است  این‌گونه اعمال ناشایست و ننگ که ان شا الله تکرار نشود.

,

حسینی اذعان داشت: هفته دفاع مقدس خیلی اسرار دارد که از جمله آن زنده نگهداشتن یادشهداست که با افتخار این راه و کار را ادامه می‌دهیم.

,

وی با تبریک روز آتش‌نشانی، افزود: در تابستان باغ ها دچار حریق شد که آتش‌نشانی اسدآباد پیرسلمان خود را وارد عمل کرد و مهار کردند که تشکر می کنیم.

,

امام جمعه اسدآباد بااشاره به فرمایشات رهبر انقلاب، گفت: دشمنان تلاش می کنند ادراک مردم را منحرف کنند از شعار های انقلابی و برخی از مقامات اروپایی گفته که باید دست از شعار انقلابی بردارند که آقا محکم فرمودند علاج ملت پافشاری به شعار های انقلابی است.

,

وی گفت: شعار مرگ بر آمریکا عادت شده و مردم جز دین می دانند حمایت از ارزش ها را و این شعار دشمنان را زمین می زنند در مقابل عظمت ما زانو خم میکنند و به سپاه و نیروی انتظامی ما غبطه می‌خوردند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه