اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه؛

صدای خورد شدن استخوان های امپریالیسم شنیده می شود/ عاملان حذف نام شهدا باید عزل شوند

صدای خورد شدن استخوان های امپریالیسم شنیده می شود/ عاملان حذف نام شهدا باید عزل شوند
آیت الله حسینی همدانی گفت: همزمان با سفر ریاست جمهور به سازمان ملل، عوامل آمریکایی به دنبال برگزاری جلسه حسن روحانی با ترامپ بودند اما عموم باید بدانند این روش ناشی از دیپلماسی نیست و ثمره گفتمان مقاومت است زیرا گفتمان دیپلماسی چنین خاصیتی را برای ایران نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه روش امام باقر (ع) در توسعه و تولید علم می تواند راهبردی برای جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب باشد، گفت: رهبری از جوانان خواستند شانه خود را زیر بار مسئولیت قرار دهند زیرا برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید از سیره علمی و عملی اهل بیت (ع) بهره برد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه در دیدار رهبری با خبرگان رهبری تاکید ایشان بر استفاده از جوانان در سمت های مدیریتی و استفاده از راهبردهای مقاومت برای پیروزی در برابر دشمن بود، افزود: تاکید امام خامنه ای بر عدم اعتماد به اروپاییها بود و اعلام کردند ملاک برخورد با دشمن را بر اساس بی اعتمادی قرار دهند. 
,
 
,
وی اظهار داشت: امروز نظام اسلامی با به کارگیری راهبرد مقاومت در عرصه های مختلف در اوج عزت قرار دارد اما کشورهای استکباری تلاش می کنند با فشارهای اقتصادی و سیاسی ایران را در موضع ضعف قرار دهند و با روشی خبیثانه انگلیس، آلمان و فرانسه نیز علیه ایران بیانیه دادند و ایران را مسئول حمله به تاسیسات نفتی عربستان دانستند. 
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه سه کشور مذکور اعلام کردند زمان آن رسیده است که ایران مذاکراتی بلندمدت درباره برنامه هسته ای و امنیت منطقه ای از جمله برنامه موشکی خود را ارائه دهد، تصریح کرد: عزت ایران نتیجه ایثارگری ها و مقاومت ملت انقلابی و شجاعت نیروهای مقتدر ارتش، سپاه و بسیج با زعامت رهبر معظم انقلاب بوده و امروز دشمن را به تواضع در برابر ایران وادار کرده است. 
,
 
,
وی گفت: همزمان با سفر ریاست جمهور به سازمان ملل، عوامل آمریکایی به دنبال برگزاری جلسه حسن روحانی با ترامپ بودند اما عموم باید بدانند این روش ناشی از دیپلماسی نیست و ثمره گفتمان مقاومت است زیرا گفتمان دیپلماسی چنین خاصیتی را برای ایران نداشته است. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی افزود: توجه به داشته های داخلی و مدیران جهادی در پیشبرد اهداف ایران نقشی اساسی خواهد داشت و عزت ایران امروز غرب را به بن بست رسانده است، عده ای از کشورهای منطقه ای همراه با آمریکا درصدد وانمود کردن این مسئله هستند که آمریکا به دنبال حمله نظامی آمریکا به ایران است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه آمریکا وجود حمله به ایران را ندارد، اظهار داشت: یکی از نشانه های بدبختی آمریکا و به بن بست رسیدن آمریکا انتخابات اسرائیل است زیرا نتیجه ای مطلوب برای آنها در بر نداشت، امروز صدای خورد شدن استخوان های امپریالیسم به خوبی شنیده می شود. 
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: باید مجلس و دولتی جوان، کارآمد، انقلابی و با انگیزه که حامی مستضعفان و دشمن مستکبران است تشکیل شود تا بتوانند به مردم و نظام خدمت کنند.  
,
 
,
وی خطاب به کشاورزان البرزی گفت: فصل کشت دانه های روغنی کلزا است در نتیجه کشاورزان باید برای خودکفایی کشور از این دانه های روغنی استفاده کنند و فرصت را از دست ندهند زیرا رهبری نیز بر این مسئله تاکید داشتند. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی حذف نام شهدا از معابر را از مصادیق نفوذ فرهنگی دانست و افزود: این اقدام دشمنی با دفاع مقدس و ارزش های والای الهی است زیرا نام شهید تا ابد زنده بوده و عزتی که امروز داریم و موجب شده است رئیس جمهور ما به راحتی در سازمان ملل از کیان ملت دفاع کند یا محور مقاومت از منفورین منطقه برائت بجوید به برکت خون شهدا است. 
,
 
,
وی اظهار داشت: در کرج هم مواردی اتفاق افتاد و در چند نقطه اقداماتی صورت گرفت و تذکر جدی دادم و متولیان نیز جبران کردند و اطمینان دادند که اشتباه شده است که اگر غیر از این بود موضوع را رها نمی کردم. 
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: باید به جای جوانان ارزشی که در تهران نام شهید را به خیابان ها باز گرداندند باید متولیان را وادار به انجام این کار کرده و در نهایت زمینه عزلشان را فراهم می کردند، مگر به سادگی ها می توان از این امور عبور کرد؟ 
,
 
,
وی در خاتمه گفت: باید در برابر شهدا کرنش داشت و در ارزیابی مسئولین کسی که اهتمام در رشد ارزش های انقلاب دارد باید سمت داد و آموزش و پرورش نیز نباید از این مهم غفلت کند.  
 
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه