اخبار داغ

امامان جمعه گلستان:

اروپا مهره بی طرف نیست/جمهوری عزت نتیجه راهبرد مقاومت است/ باب هر گونه سازش با فرمایش رهبر انقلاب بسته شد

اروپا مهره بی طرف نیست/جمهوری عزت نتیجه راهبرد مقاومت است/ باب هر گونه سازش با فرمایش رهبر انقلاب بسته شد
نقش اروپا در جریان مذاکرات بیطرفانه نیست بلکه طرف مقابل و به دنبال طرح دوباره سازش هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل اذعان کرد: سخنرانی رئیس جمهور کشورمان  که با نام خدا و ابا عبدالله آغاز شد ، مورد توجه همه قرار گرفت و فضاسازی و خدعه فشارو تحریم آمریکا و کشورهای اروپایی را خنثی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی با اشاره به تلاش اروپایی ها برای دورهم نشستن دوباره و از سرگیری مذاکرات گفت؛ آنها به دنبال معامله امنیت با پول هستند که سخنان مقام معظم رهبری حجت را تمام کرد و باب هر گونه سازش و مذاکره را بست.

امام جمعه گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنانش با عنوان خسارات ۵۰۰ میلیارد دلاری زیرساخت های عربستان در جنگ از عدم حمایت امریکا از عربستان یاد کرد و گفت: این بی تفاوتی آمریکا نشان از این دارد که آنها فقط در مواقعی که منافع خودشان در میان باشد حمایت می کنند.

qaboosnameh326

حجت الاسلام ترابی در ادامه بر فرهنگ شهدا و لزوم زنده نگه داشتن نام و یاد آنها تاکید کرد.

وی با با اشاره به تلاش برخی برای حذف نام شهدا و عدم رضایت برخی از داغ بودن و رواج داشتن این فرهنگ فریاد زدن در مقابل این افراد را وظیفه همه عنوان کرد.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در واکنش به این تحرکات واکنش نشان دادند ما نیز نباید سکوت کنیم و حساسیت نشان دادن به مسائل اجتماعی عین امر به معروف و نهی از منکر است.

خطیب جمعه گنبدکاووس با توجه به پیش رو بودن اربعین حسینی اتصال قلبی به عاشورا و قیام امام حسین(ع) را سبب تعیین معنویت به عنوان موتور محرکه مقاومت  و دفاع دانست که می تواند انسان را در مسیر الهی ثابت قدم نگه دارد.

وی آنچه در اربعین در بعد خدمت رسانی اتفاق می افتد را مایع ظرفیت سازی برای همه جواع الهی عنوان کرد که به دیلیل مرتاکم بودن این معنویت از هر داستان آن می تواند تحول بزرگی نشات بگیرد که یک مورد ان استفاده از این ظرفیت و تاثیر فرهنگی و آثار و برکات آن برای جذب کسانی است که به بیگانه وابسته اند.

N83292545 72989206

 غربیها اذعان می کنند درحال پسرفت اند

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس در طول هشت سال برابر دشمن «مقاومت» کردیم و به لطف خداوند پیروز شدیم و امروز ایران قدرتمندانه در برابر زورگویی‎های دشمنان ایستاده است.

وی با اشاره به دیدار اعضای خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری، معظم له فرمایشات مهم را بیان کردند که امروز دشمنان فهم و درک ملت ما را مورد تجاوز و هجمه قرار دادند و همه تلاش آنها این است که فهم مردم آن گونه ای باشد که آنها می‌خواهند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: دشمن می‌خواهد کاری کند تا مردم فکر کنند انقلاب اسلامی جز گرفتاری و زحمت، دستاورد دیگری نداشته است، با نگاه به تاریخ کشور می‌بینیم که همه کشورهای بیگانه ابتدا درصدد تغییر فکر مردم ایران بودند تا بتوانند به مقصد اصلی خود دست یابند همانطور که در 28 مرداد این کار را برنامه‌ریزی کردند.

وی تاکید کرد: دشمنان مسائل و مشکلات بزرگ را کوچک می‌شمارند و پیشرفت‌های فراوان کشور را نادیده می‌گیرند و می‌خواهند براساس میل خود آنها را تبیین کنند تا دیدگاه و تفکر مردم را تغییر بدهند اما همانطور که مقام معظم رهبری تأکید کردند کشور در حال پیشرفت است.

نورمفیدی با بیان اینکه نباید مشکلات اقتصادی که کشور با آن دست به گریبان است نادیده کرفت، بیان کرد:این سال‌ها دستاوردها و پیشرفت‌های فراوانی داشتیم، امروز غربی‌ها در حال پسرفت و ایران در حال پیشرفت است.

وی خاطرنشان کرد: افول و خاموش شدن نور دنیای غرب تحقق وعده الهی است.امروز غرب در حال افول و ایران در حال طلوع است و این را یکی از رؤسای کشورهای اروپایی در مجمع سازمان ملل اشاره کرد.

مردم فریب دروغ‌های فضای مجازی و رسانه‌های معاند را نخورند

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه مردم باید شرایط امروز کشور را درک کنند و آگاه باشند،اذعان کرد: شرایط فعلی حساس است و فریب دروغ‌های فضای مجازی و رسانه‌های معاند را نخورند.

وی متذکرشد: بطور قطع مقاومت در برابر دشمن نتیجه مثبت به همراه دارد لذا کشور یمن نمونه‌ای بارز از مقاومت در برابر دشمن است، در 5 سال تجاوز عربستان سعودی به یمن ، 250 هزار بار به مردم بی‌گناه یمن تجاوز هوایی داشته و نیم میلیون بمب، موشک و ... بر سر یمنی‌ها ریختند اما ناکام ماندند. متأسفانه تاکنون 85 هزار کودک یمنی بر اثر گرسنگی و فقر جان باختند و همه این جنایات با مشارکت و همراهی همپیمانان غربی آنها بوده است.

امام جمعه مرکز استان در ادامه ضربه سنگین یمنی ها  به عربستان سعودی و توقف 50 درصید تولید نفت این کشور اشاره کرد و گفت: کشورهایی که جنایات عربستان سعودی در یمن و جان باختن هزاران انسان بی‎گناه را دیدند اما واکنشی نشان ندادند امروز پس از حمله انصارالله یمن به آرامکو با ایجاد سرو صدا، ادعا کردند با این حمله اقتصاد جهان به خطر افتاده است.

نور مفیدی آلمان، فرانسه و انگلیس را کشورهای بدبخت و تابع آمریکا خواند ، اذعان کرد: این کشورها که پول‎های زیادی از عربستان سعودی گرفتند و در مقابل اسلحه، رادار و ... در اختیار این کشور متجاوز قرار دادند امروز پاسخ بدهند که چطور با رادارهای خود پهپادها را کنترل نکردند و مانع آن نشدند؟ اینها به‎جای آنکه بگویند حمله به آرامکو ناشی از ناتوانی آنها بوده و در قبال این همه پولی که از عربستان سعودی گرفتند، نتوانستند امنیت را برای این کشور رقم بزنند می‎گویند حمله آرامکو به ایران کار ایران بوده است.

وی تاکید کرد:  ایران ترسی از دشمن ندارد و اگر کاری انجام دهد از کسی ابایی ندارد و صریحا اعلام می‎کند.

نماینده ولی فقیه درگلستان خاطرنشان کرد: این کشورها مدام از مذاکره سخن می‎گویند اما در عمل سیاست‎های آمریکا را پیاده می‎کنند  و همان سخنان «ترامپ» را به زبان می‎آورند، مقاومت تنها منطق در برابر دشمن  و بهترین راه است.

nilkooh3275 1

جمهوری عزت نتیجه راهبرد مقاومت است

امام جمعه گالیکش گفت: جمهوری عزت نامیدند آن هم با راهبرد مقاومت که راهبردی فعال و به روز است در مقابل سازش و ظلت پذیری که منکوب است و این نتیجه دکترین مقاومت است که خواسته حضرت امام نیز بوده است.

 حجت‌الاسلام سید محمد دلبری هم ضمن توصیه خود و نماز گزاران جمعه به رعایت تقوا الهی و ترک گناهان و محرمات؛ به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با منتخبین ملت در مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: در اجلاسیه اخیر مجلس خبرگان رهبری امیدآفرینی، استکبارستیزی و نفی هر گونه مذاکره با آمریکا، هدایت نقدینگی انباشته شده در کشور به سمت تولید، حمایت از قوه قضاییه در مبارزه با فساد، اجرای کامل قوانین مربوط به حجاب و عفاف، اصلاح اشکالات ساختارهای نظام مالیاتی در نظام بانکی و خصوصی سازی و دقت شورای نگهبان در احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از جمله مطالبات خبرگان رهبری بود که به آن اشاره داشتند.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به درسها و عبرتهای آن اشاره کردند و فرمودند آن را برای نسلهای بعدی انقلاب هم تبیین بفرمائید.

خطیب جمعه گالیکش اضافه کرد: رهبری در این دیدار به توکل حضرت امام (ره) به خداوند متعال اشاره کردند و گفتند: این توکل را امروز در کشور نیاز داریم، برخی از مسئولین فورا عجله می کنند و دست پاچه می شودند که باید توکل بر خدا را در خود تقویت کنند.

به گفته حجت‌الاسلام دلبری امید به آینده و اعتماد بر جوانان، عزم و اراده ملی، مقاومت، پایبندی به شعارهای انقلاب و .. از جمله نکات دیگری بود که رهبری در این دیدار به عنوان درسی از درسهای دفاع مقدس اشاره داشتند.

امام جمعه گالیکش با اشاره به مذاکرات گفت: ما هیچ اعتمادی به دشمنان نداشته و نخواهیم داشت، راه تعامل با دنیا برای هیچ کشوری بجز آمریکا و رژیم صهیونیستی بسته نیست؛ آمریکا و اروپا رو به افول است.

حجت‌الاسلام دلبری تصریح کرد: اعتماد و ایمان به وعده‌های الهی، تقوا و صداقت، کار جهادی، مبارزه جدی با فسار، کمک به تولید ملی، تقویت نیروهای وفادار به انقلاب و حمایت از آنان، اتحاد مردم با یکدیگر وظایف ما در ادامه را انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری عزت نتیجه راهبرد مقاومت است گفت: رهبری در ۲۵ شهریور در درس خارج فقه خودشان به ترفند مذاکره اشاره کردند که آمریکایی ها می خواهند خواسته هایشان را در مذاکرات به ما تحمیل کنند و از همین روش برای ادامه مسیر استفاده کنند. ایشان در این جلسه ایران را به عنوان جمهوری عزت نامیدند آن هم با راهبرد مقاومت که راهبردی فعال و به روز است در مقابل سازش و ظلت پذیری که منکوب است و این نتیجه دکترین مقاومت است که خواسته حضرت امام نیز بوده است.

در شان رییس جمهور نبود که اینگونه بخندد

وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: این سخنرانی خواسته همه ملت ایران بود که مطرح شد؛ اما باید به سیره پیامبر گرامی اسلام و ائمه توجه کرد که با دشمنان به چه روشی برخورد و مذاکره می کردند.

خطیب جمعه گالیکش تاکید کرد: با دشمن باید با شدت و حدت برخورد کرد و تبسم نکرد؛ در شان مسئول بلند پایه یک کشور اسلامی نیست که با سران یک کشور استعماری که دستشان به خون مردم ما آغشته است بخندیم؛ ما نمی توانیم این وضعیت را تحمل کنیم؛ آنها به این وضعیت شما را فریب می دهند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین یک جایگاه حقیقی و حقوقی دارند گفت: بایدها و نبایدها را باید مردم و مسئولین رعایت کنند؛ جمهوری اسلامی ایران جمهوری عزت است و باید با رفتار و اعمال و ... خود بر عزت این نظام بیفزایند.

shahabi

بیانات مقام معظم رهبری با ید عمل شود نه تکرار لفظی

امام جمعه آزادشهر در خطبهای این هفته نماز جمعه گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس آمدند و نام شهید را از تابلوها حذف کردند. امروزاگر مسئولی در صندلی مسئولیتی نشسته به برکت خون همین شهداست.این کار اگر سهوی بود باید سریعا اصلاح و اگر عمدی بوده باید با مرتکبان آن برخورد جدی و قاطع انجام شود.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت خود و مونان به تقوای الهی، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس قرار داریم و رشادتها، شجاعتها و ایثارگریهای دلیرمردان دفاع مقدس را گرامی می داریم.

وی افزود: دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی امروز بیشتر و پیچیده‌تر از قبل شده و دفاع ما نیز باید جدی‌تر، قاطع‌تر و قویتر باشد که اینچنین هم هست. امروز موشک نقطه زن ، انواع سلاح‌های جنگی پیشرفته، توان علمی و زیر ساختی و .... گوناگون داریم و این قدرت ما جرات را از دشمنان گرفته است.

.حجت الاسلام شهابی بیان کرد: امروز پهپاد‌های آمریکایی متجاوز را سرنگون می کنیم و آنها جرات انجام هیچگونه عکس العملی را ندارند، این نشانه قدرت ماست.

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: بطور حتم قدرت ما باید روز به روز بیشتر و قویتر از گذشته شود. دشمنان امروز با لبخند و مذاکره ، با جنگ نروم و تحریم و با تمام وجود به جنگ ما آمده‌اند. آنها عفت و حجاب زنان ما را نشانه رفته‌اند، باید بدانیم که تمامی آسیبها اجتماعی تاکتیک جنگی دشمن است. اما ما با قدرت در همه‌ی میادین نبرد در مقابل دشمن ایستادگی خواهیم کرد.

خطیب نماز جمعه آزادشهر اعلام کرد: ۳ کشور اروپایی در ادعایی مضحک گفته اند که انفجار آرمکو کار ایران بوده است، همه می دانند که این مسخره‌ترین اظهار نظر در خصوص انفجار آرمکو است. اگر موشکهای ما به آرمکو می خورد اثری از آرمکو باقی نمی ماند. قدرت موشکهای ما خیلی خیلی بیشتر از این انفجار است. ایران اگر به مقابله با دشمنی اقدام کند، بطور حتم با قدرت اقدام خواهد کرد و تجربه سالهای دور و نزدیک این را نشان داده است.

وی تاکید کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی در مقابل ما کسی نیستند. با این مسخره بازیهایی که در برجام، مذاکرات و کارها انجام دادند، ضعف آنها را دیروز و پریروز در مقابل دولتمردانمان در سازمان ملل دیدیم. همه در تلاش بودند که بیایند و عکسی بگیرند، ارتباطی برقرار کنند و صحبتی داشته باشند. این عزت و عظمت ما را نشان می دهد و این عزت باید حفظ شود . یادمان نرود که این عزت به خاطر خون شهدا، و دلیرمردی رزمندگان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام شهابی خاطرنشان کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس آمدند و نام شهید را از تابلوها حذف کردند. این کار اگر سهوی بود که باید اصلاح شود و اگر عمدی بوده باید با مرتکبان آن برخورد جدی و قاطع انجام شود.

به نام کار فرهنگی با بهترین فرهنگ مقابله می کنند

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: اینها کی هستند که به بالاترین ارزشهای ما بی احترامی می کنند. به اسم کار فرهنگی با بهترین فرهنگهای ما مقابله می کنند، باید برخورد جدی‌ای با این افراد صورت بگیرد.

خطیب نماز جمعه آزادشهر گفت: با چه جراتی نام شهید را پاک می کنید. شهیدان در قلب این ملت جای دارند. واقعا شرم آور است. امروز اگر مسئولی در صندلی مسئولیتی نشسته به برکت خون همین شهداست. باید تابلوه اصلاح و با خاطیان برخورد شود.

وی سپس به بیانات امام خامنه‌ای اشاره و اظهار کرد: در بیانات مقام معظم رهبری نکات زیبا و اموزنده ای وجود دارد که برای ما و مسئولین درس و راهنماست و دستوری است که باید به آن عمل شود. نباید این دستورها را شعار کرد و به نوشتن آنها در در و دیوار شهر بسنده نمود.

حجت الاسلام شهابی درخاتمه بیان کرد: حضرت آقا، لازمه استمرار کشور را توکل به خدا، ایستادگی و مقاومت، امید به آینده، اعتماد به جوانان به ویژه جوانان بسیجی و انقلابی، وحدت و انسجام آحاد مردم ، حمایت واقعی از تولید ملی و قطع امید کامل از بیگانگان بیان نموده اند. نباید فقط بیانات معظم له را تکرار کرد بلکه باید به آنها عمل شود.

انتهای پیام/

,

وی با اشاره به تلاش اروپایی ها برای دورهم نشستن دوباره و از سرگیری مذاکرات گفت؛ آنها به دنبال معامله امنیت با پول هستند که سخنان مقام معظم رهبری حجت را تمام کرد و باب هر گونه سازش و مذاکره را بست.

امام جمعه گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنانش با عنوان خسارات ۵۰۰ میلیارد دلاری زیرساخت های عربستان در جنگ از عدم حمایت امریکا از عربستان یاد کرد و گفت: این بی تفاوتی آمریکا نشان از این دارد که آنها فقط در مواقعی که منافع خودشان در میان باشد حمایت می کنند.

qaboosnameh326

حجت الاسلام ترابی در ادامه بر فرهنگ شهدا و لزوم زنده نگه داشتن نام و یاد آنها تاکید کرد.

وی با با اشاره به تلاش برخی برای حذف نام شهدا و عدم رضایت برخی از داغ بودن و رواج داشتن این فرهنگ فریاد زدن در مقابل این افراد را وظیفه همه عنوان کرد.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در واکنش به این تحرکات واکنش نشان دادند ما نیز نباید سکوت کنیم و حساسیت نشان دادن به مسائل اجتماعی عین امر به معروف و نهی از منکر است.

خطیب جمعه گنبدکاووس با توجه به پیش رو بودن اربعین حسینی اتصال قلبی به عاشورا و قیام امام حسین(ع) را سبب تعیین معنویت به عنوان موتور محرکه مقاومت  و دفاع دانست که می تواند انسان را در مسیر الهی ثابت قدم نگه دارد.

وی آنچه در اربعین در بعد خدمت رسانی اتفاق می افتد را مایع ظرفیت سازی برای همه جواع الهی عنوان کرد که به دیلیل مرتاکم بودن این معنویت از هر داستان آن می تواند تحول بزرگی نشات بگیرد که یک مورد ان استفاده از این ظرفیت و تاثیر فرهنگی و آثار و برکات آن برای جذب کسانی است که به بیگانه وابسته اند.

N83292545 72989206

 غربیها اذعان می کنند درحال پسرفت اند

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس در طول هشت سال برابر دشمن «مقاومت» کردیم و به لطف خداوند پیروز شدیم و امروز ایران قدرتمندانه در برابر زورگویی‎های دشمنان ایستاده است.

وی با اشاره به دیدار اعضای خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری، معظم له فرمایشات مهم را بیان کردند که امروز دشمنان فهم و درک ملت ما را مورد تجاوز و هجمه قرار دادند و همه تلاش آنها این است که فهم مردم آن گونه ای باشد که آنها می‌خواهند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: دشمن می‌خواهد کاری کند تا مردم فکر کنند انقلاب اسلامی جز گرفتاری و زحمت، دستاورد دیگری نداشته است، با نگاه به تاریخ کشور می‌بینیم که همه کشورهای بیگانه ابتدا درصدد تغییر فکر مردم ایران بودند تا بتوانند به مقصد اصلی خود دست یابند همانطور که در 28 مرداد این کار را برنامه‌ریزی کردند.

وی تاکید کرد: دشمنان مسائل و مشکلات بزرگ را کوچک می‌شمارند و پیشرفت‌های فراوان کشور را نادیده می‌گیرند و می‌خواهند براساس میل خود آنها را تبیین کنند تا دیدگاه و تفکر مردم را تغییر بدهند اما همانطور که مقام معظم رهبری تأکید کردند کشور در حال پیشرفت است.

نورمفیدی با بیان اینکه نباید مشکلات اقتصادی که کشور با آن دست به گریبان است نادیده کرفت، بیان کرد:این سال‌ها دستاوردها و پیشرفت‌های فراوانی داشتیم، امروز غربی‌ها در حال پسرفت و ایران در حال پیشرفت است.

وی خاطرنشان کرد: افول و خاموش شدن نور دنیای غرب تحقق وعده الهی است.امروز غرب در حال افول و ایران در حال طلوع است و این را یکی از رؤسای کشورهای اروپایی در مجمع سازمان ملل اشاره کرد.

مردم فریب دروغ‌های فضای مجازی و رسانه‌های معاند را نخورند

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه مردم باید شرایط امروز کشور را درک کنند و آگاه باشند،اذعان کرد: شرایط فعلی حساس است و فریب دروغ‌های فضای مجازی و رسانه‌های معاند را نخورند.

وی متذکرشد: بطور قطع مقاومت در برابر دشمن نتیجه مثبت به همراه دارد لذا کشور یمن نمونه‌ای بارز از مقاومت در برابر دشمن است، در 5 سال تجاوز عربستان سعودی به یمن ، 250 هزار بار به مردم بی‌گناه یمن تجاوز هوایی داشته و نیم میلیون بمب، موشک و ... بر سر یمنی‌ها ریختند اما ناکام ماندند. متأسفانه تاکنون 85 هزار کودک یمنی بر اثر گرسنگی و فقر جان باختند و همه این جنایات با مشارکت و همراهی همپیمانان غربی آنها بوده است.

امام جمعه مرکز استان در ادامه ضربه سنگین یمنی ها  به عربستان سعودی و توقف 50 درصید تولید نفت این کشور اشاره کرد و گفت: کشورهایی که جنایات عربستان سعودی در یمن و جان باختن هزاران انسان بی‎گناه را دیدند اما واکنشی نشان ندادند امروز پس از حمله انصارالله یمن به آرامکو با ایجاد سرو صدا، ادعا کردند با این حمله اقتصاد جهان به خطر افتاده است.

نور مفیدی آلمان، فرانسه و انگلیس را کشورهای بدبخت و تابع آمریکا خواند ، اذعان کرد: این کشورها که پول‎های زیادی از عربستان سعودی گرفتند و در مقابل اسلحه، رادار و ... در اختیار این کشور متجاوز قرار دادند امروز پاسخ بدهند که چطور با رادارهای خود پهپادها را کنترل نکردند و مانع آن نشدند؟ اینها به‎جای آنکه بگویند حمله به آرامکو ناشی از ناتوانی آنها بوده و در قبال این همه پولی که از عربستان سعودی گرفتند، نتوانستند امنیت را برای این کشور رقم بزنند می‎گویند حمله آرامکو به ایران کار ایران بوده است.

وی تاکید کرد:  ایران ترسی از دشمن ندارد و اگر کاری انجام دهد از کسی ابایی ندارد و صریحا اعلام می‎کند.

نماینده ولی فقیه درگلستان خاطرنشان کرد: این کشورها مدام از مذاکره سخن می‎گویند اما در عمل سیاست‎های آمریکا را پیاده می‎کنند  و همان سخنان «ترامپ» را به زبان می‎آورند، مقاومت تنها منطق در برابر دشمن  و بهترین راه است.

nilkooh3275 1

جمهوری عزت نتیجه راهبرد مقاومت است

امام جمعه گالیکش گفت: جمهوری عزت نامیدند آن هم با راهبرد مقاومت که راهبردی فعال و به روز است در مقابل سازش و ظلت پذیری که منکوب است و این نتیجه دکترین مقاومت است که خواسته حضرت امام نیز بوده است.

 حجت‌الاسلام سید محمد دلبری هم ضمن توصیه خود و نماز گزاران جمعه به رعایت تقوا الهی و ترک گناهان و محرمات؛ به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با منتخبین ملت در مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: در اجلاسیه اخیر مجلس خبرگان رهبری امیدآفرینی، استکبارستیزی و نفی هر گونه مذاکره با آمریکا، هدایت نقدینگی انباشته شده در کشور به سمت تولید، حمایت از قوه قضاییه در مبارزه با فساد، اجرای کامل قوانین مربوط به حجاب و عفاف، اصلاح اشکالات ساختارهای نظام مالیاتی در نظام بانکی و خصوصی سازی و دقت شورای نگهبان در احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از جمله مطالبات خبرگان رهبری بود که به آن اشاره داشتند.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به درسها و عبرتهای آن اشاره کردند و فرمودند آن را برای نسلهای بعدی انقلاب هم تبیین بفرمائید.

خطیب جمعه گالیکش اضافه کرد: رهبری در این دیدار به توکل حضرت امام (ره) به خداوند متعال اشاره کردند و گفتند: این توکل را امروز در کشور نیاز داریم، برخی از مسئولین فورا عجله می کنند و دست پاچه می شودند که باید توکل بر خدا را در خود تقویت کنند.

به گفته حجت‌الاسلام دلبری امید به آینده و اعتماد بر جوانان، عزم و اراده ملی، مقاومت، پایبندی به شعارهای انقلاب و .. از جمله نکات دیگری بود که رهبری در این دیدار به عنوان درسی از درسهای دفاع مقدس اشاره داشتند.

امام جمعه گالیکش با اشاره به مذاکرات گفت: ما هیچ اعتمادی به دشمنان نداشته و نخواهیم داشت، راه تعامل با دنیا برای هیچ کشوری بجز آمریکا و رژیم صهیونیستی بسته نیست؛ آمریکا و اروپا رو به افول است.

حجت‌الاسلام دلبری تصریح کرد: اعتماد و ایمان به وعده‌های الهی، تقوا و صداقت، کار جهادی، مبارزه جدی با فسار، کمک به تولید ملی، تقویت نیروهای وفادار به انقلاب و حمایت از آنان، اتحاد مردم با یکدیگر وظایف ما در ادامه را انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری عزت نتیجه راهبرد مقاومت است گفت: رهبری در ۲۵ شهریور در درس خارج فقه خودشان به ترفند مذاکره اشاره کردند که آمریکایی ها می خواهند خواسته هایشان را در مذاکرات به ما تحمیل کنند و از همین روش برای ادامه مسیر استفاده کنند. ایشان در این جلسه ایران را به عنوان جمهوری عزت نامیدند آن هم با راهبرد مقاومت که راهبردی فعال و به روز است در مقابل سازش و ظلت پذیری که منکوب است و این نتیجه دکترین مقاومت است که خواسته حضرت امام نیز بوده است.

در شان رییس جمهور نبود که اینگونه بخندد

وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: این سخنرانی خواسته همه ملت ایران بود که مطرح شد؛ اما باید به سیره پیامبر گرامی اسلام و ائمه توجه کرد که با دشمنان به چه روشی برخورد و مذاکره می کردند.

خطیب جمعه گالیکش تاکید کرد: با دشمن باید با شدت و حدت برخورد کرد و تبسم نکرد؛ در شان مسئول بلند پایه یک کشور اسلامی نیست که با سران یک کشور استعماری که دستشان به خون مردم ما آغشته است بخندیم؛ ما نمی توانیم این وضعیت را تحمل کنیم؛ آنها به این وضعیت شما را فریب می دهند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین یک جایگاه حقیقی و حقوقی دارند گفت: بایدها و نبایدها را باید مردم و مسئولین رعایت کنند؛ جمهوری اسلامی ایران جمهوری عزت است و باید با رفتار و اعمال و ... خود بر عزت این نظام بیفزایند.

shahabi

بیانات مقام معظم رهبری با ید عمل شود نه تکرار لفظی

امام جمعه آزادشهر در خطبهای این هفته نماز جمعه گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس آمدند و نام شهید را از تابلوها حذف کردند. امروزاگر مسئولی در صندلی مسئولیتی نشسته به برکت خون همین شهداست.این کار اگر سهوی بود باید سریعا اصلاح و اگر عمدی بوده باید با مرتکبان آن برخورد جدی و قاطع انجام شود.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت خود و مونان به تقوای الهی، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس قرار داریم و رشادتها، شجاعتها و ایثارگریهای دلیرمردان دفاع مقدس را گرامی می داریم.

وی افزود: دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی امروز بیشتر و پیچیده‌تر از قبل شده و دفاع ما نیز باید جدی‌تر، قاطع‌تر و قویتر باشد که اینچنین هم هست. امروز موشک نقطه زن ، انواع سلاح‌های جنگی پیشرفته، توان علمی و زیر ساختی و .... گوناگون داریم و این قدرت ما جرات را از دشمنان گرفته است.

.حجت الاسلام شهابی بیان کرد: امروز پهپاد‌های آمریکایی متجاوز را سرنگون می کنیم و آنها جرات انجام هیچگونه عکس العملی را ندارند، این نشانه قدرت ماست.

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: بطور حتم قدرت ما باید روز به روز بیشتر و قویتر از گذشته شود. دشمنان امروز با لبخند و مذاکره ، با جنگ نروم و تحریم و با تمام وجود به جنگ ما آمده‌اند. آنها عفت و حجاب زنان ما را نشانه رفته‌اند، باید بدانیم که تمامی آسیبها اجتماعی تاکتیک جنگی دشمن است. اما ما با قدرت در همه‌ی میادین نبرد در مقابل دشمن ایستادگی خواهیم کرد.

خطیب نماز جمعه آزادشهر اعلام کرد: ۳ کشور اروپایی در ادعایی مضحک گفته اند که انفجار آرمکو کار ایران بوده است، همه می دانند که این مسخره‌ترین اظهار نظر در خصوص انفجار آرمکو است. اگر موشکهای ما به آرمکو می خورد اثری از آرمکو باقی نمی ماند. قدرت موشکهای ما خیلی خیلی بیشتر از این انفجار است. ایران اگر به مقابله با دشمنی اقدام کند، بطور حتم با قدرت اقدام خواهد کرد و تجربه سالهای دور و نزدیک این را نشان داده است.

وی تاکید کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی در مقابل ما کسی نیستند. با این مسخره بازیهایی که در برجام، مذاکرات و کارها انجام دادند، ضعف آنها را دیروز و پریروز در مقابل دولتمردانمان در سازمان ملل دیدیم. همه در تلاش بودند که بیایند و عکسی بگیرند، ارتباطی برقرار کنند و صحبتی داشته باشند. این عزت و عظمت ما را نشان می دهد و این عزت باید حفظ شود . یادمان نرود که این عزت به خاطر خون شهدا، و دلیرمردی رزمندگان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام شهابی خاطرنشان کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس آمدند و نام شهید را از تابلوها حذف کردند. این کار اگر سهوی بود که باید اصلاح شود و اگر عمدی بوده باید با مرتکبان آن برخورد جدی و قاطع انجام شود.

به نام کار فرهنگی با بهترین فرهنگ مقابله می کنند

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: اینها کی هستند که به بالاترین ارزشهای ما بی احترامی می کنند. به اسم کار فرهنگی با بهترین فرهنگهای ما مقابله می کنند، باید برخورد جدی‌ای با این افراد صورت بگیرد.

خطیب نماز جمعه آزادشهر گفت: با چه جراتی نام شهید را پاک می کنید. شهیدان در قلب این ملت جای دارند. واقعا شرم آور است. امروز اگر مسئولی در صندلی مسئولیتی نشسته به برکت خون همین شهداست. باید تابلوه اصلاح و با خاطیان برخورد شود.

وی سپس به بیانات امام خامنه‌ای اشاره و اظهار کرد: در بیانات مقام معظم رهبری نکات زیبا و اموزنده ای وجود دارد که برای ما و مسئولین درس و راهنماست و دستوری است که باید به آن عمل شود. نباید این دستورها را شعار کرد و به نوشتن آنها در در و دیوار شهر بسنده نمود.

حجت الاسلام شهابی درخاتمه بیان کرد: حضرت آقا، لازمه استمرار کشور را توکل به خدا، ایستادگی و مقاومت، امید به آینده، اعتماد به جوانان به ویژه جوانان بسیجی و انقلابی، وحدت و انسجام آحاد مردم ، حمایت واقعی از تولید ملی و قطع امید کامل از بیگانگان بیان نموده اند. نباید فقط بیانات معظم له را تکرار کرد بلکه باید به آنها عمل شود.

انتهای پیام/

,

وی با اشاره به تلاش اروپایی ها برای دورهم نشستن دوباره و از سرگیری مذاکرات گفت؛ آنها به دنبال معامله امنیت با پول هستند که سخنان مقام معظم رهبری حجت را تمام کرد و باب هر گونه سازش و مذاکره را بست.

امام جمعه گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنانش با عنوان خسارات ۵۰۰ میلیارد دلاری زیرساخت های عربستان در جنگ از عدم حمایت امریکا از عربستان یاد کرد و گفت: این بی تفاوتی آمریکا نشان از این دارد که آنها فقط در مواقعی که منافع خودشان در میان باشد حمایت می کنند.

qaboosnameh326

حجت الاسلام ترابی در ادامه بر فرهنگ شهدا و لزوم زنده نگه داشتن نام و یاد آنها تاکید کرد.

وی با با اشاره به تلاش برخی برای حذف نام شهدا و عدم رضایت برخی از داغ بودن و رواج داشتن این فرهنگ فریاد زدن در مقابل این افراد را وظیفه همه عنوان کرد.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در واکنش به این تحرکات واکنش نشان دادند ما نیز نباید سکوت کنیم و حساسیت نشان دادن به مسائل اجتماعی عین امر به معروف و نهی از منکر است.

خطیب جمعه گنبدکاووس با توجه به پیش رو بودن اربعین حسینی اتصال قلبی به عاشورا و قیام امام حسین(ع) را سبب تعیین معنویت به عنوان موتور محرکه مقاومت  و دفاع دانست که می تواند انسان را در مسیر الهی ثابت قدم نگه دارد.

وی آنچه در اربعین در بعد خدمت رسانی اتفاق می افتد را مایع ظرفیت سازی برای همه جواع الهی عنوان کرد که به دیلیل مرتاکم بودن این معنویت از هر داستان آن می تواند تحول بزرگی نشات بگیرد که یک مورد ان استفاده از این ظرفیت و تاثیر فرهنگی و آثار و برکات آن برای جذب کسانی است که به بیگانه وابسته اند.

N83292545 72989206

 غربیها اذعان می کنند درحال پسرفت اند

,

وی با اشاره به تلاش اروپایی ها برای دورهم نشستن دوباره و از سرگیری مذاکرات گفت؛ آنها به دنبال معامله امنیت با پول هستند که سخنان مقام معظم رهبری حجت را تمام کرد و باب هر گونه سازش و مذاکره را بست.

امام جمعه گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنانش با عنوان خسارات ۵۰۰ میلیارد دلاری زیرساخت های عربستان در جنگ از عدم حمایت امریکا از عربستان یاد کرد و گفت: این بی تفاوتی آمریکا نشان از این دارد که آنها فقط در مواقعی که منافع خودشان در میان باشد حمایت می کنند.

qaboosnameh326

حجت الاسلام ترابی در ادامه بر فرهنگ شهدا و لزوم زنده نگه داشتن نام و یاد آنها تاکید کرد.

وی با با اشاره به تلاش برخی برای حذف نام شهدا و عدم رضایت برخی از داغ بودن و رواج داشتن این فرهنگ فریاد زدن در مقابل این افراد را وظیفه همه عنوان کرد.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در واکنش به این تحرکات واکنش نشان دادند ما نیز نباید سکوت کنیم و حساسیت نشان دادن به مسائل اجتماعی عین امر به معروف و نهی از منکر است.

خطیب جمعه گنبدکاووس با توجه به پیش رو بودن اربعین حسینی اتصال قلبی به عاشورا و قیام امام حسین(ع) را سبب تعیین معنویت به عنوان موتور محرکه مقاومت  و دفاع دانست که می تواند انسان را در مسیر الهی ثابت قدم نگه دارد.

وی آنچه در اربعین در بعد خدمت رسانی اتفاق می افتد را مایع ظرفیت سازی برای همه جواع الهی عنوان کرد که به دیلیل مرتاکم بودن این معنویت از هر داستان آن می تواند تحول بزرگی نشات بگیرد که یک مورد ان استفاده از این ظرفیت و تاثیر فرهنگی و آثار و برکات آن برای جذب کسانی است که به بیگانه وابسته اند.

N83292545 72989206

 غربیها اذعان می کنند درحال پسرفت اند

,

وی با اشاره به تلاش اروپایی ها برای دورهم نشستن دوباره و از سرگیری مذاکرات گفت؛ آنها به دنبال معامله امنیت با پول هستند که سخنان مقام معظم رهبری حجت را تمام کرد و باب هر گونه سازش و مذاکره را بست.

,

امام جمعه گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنانش با عنوان خسارات ۵۰۰ میلیارد دلاری زیرساخت های عربستان در جنگ از عدم حمایت امریکا از عربستان یاد کرد و گفت: این بی تفاوتی آمریکا نشان از این دارد که آنها فقط در مواقعی که منافع خودشان در میان باشد حمایت می کنند.

,

qaboosnameh326

, qaboosnameh326,

حجت الاسلام ترابی در ادامه بر فرهنگ شهدا و لزوم زنده نگه داشتن نام و یاد آنها تاکید کرد.

,

وی با با اشاره به تلاش برخی برای حذف نام شهدا و عدم رضایت برخی از داغ بودن و رواج داشتن این فرهنگ فریاد زدن در مقابل این افراد را وظیفه همه عنوان کرد.

,

امام جمعه گنبدکاووس گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در واکنش به این تحرکات واکنش نشان دادند ما نیز نباید سکوت کنیم و حساسیت نشان دادن به مسائل اجتماعی عین امر به معروف و نهی از منکر است.

,

خطیب جمعه گنبدکاووس با توجه به پیش رو بودن اربعین حسینی اتصال قلبی به عاشورا و قیام امام حسین(ع) را سبب تعیین معنویت به عنوان موتور محرکه مقاومت  و دفاع دانست که می تواند انسان را در مسیر الهی ثابت قدم نگه دارد.

,

وی آنچه در اربعین در بعد خدمت رسانی اتفاق می افتد را مایع ظرفیت سازی برای همه جواع الهی عنوان کرد که به دیلیل مرتاکم بودن این معنویت از هر داستان آن می تواند تحول بزرگی نشات بگیرد که یک مورد ان استفاده از این ظرفیت و تاثیر فرهنگی و آثار و برکات آن برای جذب کسانی است که به بیگانه وابسته اند.

,

N83292545 72989206

, N83292545 72989206,

 غربیها اذعان می کنند درحال پسرفت اند

,  غربیها اذعان می کنند درحال پسرفت اند,  غربیها اذعان می کنند درحال پسرفت اند,

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس در طول هشت سال برابر دشمن «مقاومت» کردیم و به لطف خداوند پیروز شدیم و امروز ایران قدرتمندانه در برابر زورگویی‎های دشمنان ایستاده است.

,

وی با اشاره به دیدار اعضای خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری، معظم له فرمایشات مهم را بیان کردند که امروز دشمنان فهم و درک ملت ما را مورد تجاوز و هجمه قرار دادند و همه تلاش آنها این است که فهم مردم آن گونه ای باشد که آنها می‌خواهند.

,

امام جمعه گرگان تصریح کرد: دشمن می‌خواهد کاری کند تا مردم فکر کنند انقلاب اسلامی جز گرفتاری و زحمت، دستاورد دیگری نداشته است، با نگاه به تاریخ کشور می‌بینیم که همه کشورهای بیگانه ابتدا درصدد تغییر فکر مردم ایران بودند تا بتوانند به مقصد اصلی خود دست یابند همانطور که در 28 مرداد این کار را برنامه‌ریزی کردند.

,

وی تاکید کرد: دشمنان مسائل و مشکلات بزرگ را کوچک می‌شمارند و پیشرفت‌های فراوان کشور را نادیده می‌گیرند و می‌خواهند براساس میل خود آنها را تبیین کنند تا دیدگاه و تفکر مردم را تغییر بدهند اما همانطور که مقام معظم رهبری تأکید کردند کشور در حال پیشرفت است.

,

نورمفیدی با بیان اینکه نباید مشکلات اقتصادی که کشور با آن دست به گریبان است نادیده کرفت، بیان کرد:این سال‌ها دستاوردها و پیشرفت‌های فراوانی داشتیم، امروز غربی‌ها در حال پسرفت و ایران در حال پیشرفت است.

,

وی خاطرنشان کرد: افول و خاموش شدن نور دنیای غرب تحقق وعده الهی است.امروز غرب در حال افول و ایران در حال طلوع است و این را یکی از رؤسای کشورهای اروپایی در مجمع سازمان ملل اشاره کرد.

,

مردم فریب دروغ‌های فضای مجازی و رسانه‌های معاند را نخورند

, مردم فریب دروغ‌های فضای مجازی و رسانه‌های معاند را نخورند, مردم فریب دروغ‌های فضای مجازی و رسانه‌های معاند را نخورند,

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه مردم باید شرایط امروز کشور را درک کنند و آگاه باشند،اذعان کرد: شرایط فعلی حساس است و فریب دروغ‌های فضای مجازی و رسانه‌های معاند را نخورند.

,

وی متذکرشد: بطور قطع مقاومت در برابر دشمن نتیجه مثبت به همراه دارد لذا کشور یمن نمونه‌ای بارز از مقاومت در برابر دشمن است، در 5 سال تجاوز عربستان سعودی به یمن ، 250 هزار بار به مردم بی‌گناه یمن تجاوز هوایی داشته و نیم میلیون بمب، موشک و ... بر سر یمنی‌ها ریختند اما ناکام ماندند. متأسفانه تاکنون 85 هزار کودک یمنی بر اثر گرسنگی و فقر جان باختند و همه این جنایات با مشارکت و همراهی همپیمانان غربی آنها بوده است.

,

امام جمعه مرکز استان در ادامه ضربه سنگین یمنی ها  به عربستان سعودی و توقف 50 درصید تولید نفت این کشور اشاره کرد و گفت: کشورهایی که جنایات عربستان سعودی در یمن و جان باختن هزاران انسان بی‎گناه را دیدند اما واکنشی نشان ندادند امروز پس از حمله انصارالله یمن به آرامکو با ایجاد سرو صدا، ادعا کردند با این حمله اقتصاد جهان به خطر افتاده است.

,

نور مفیدی آلمان، فرانسه و انگلیس را کشورهای بدبخت و تابع آمریکا خواند ، اذعان کرد: این کشورها که پول‎های زیادی از عربستان سعودی گرفتند و در مقابل اسلحه، رادار و ... در اختیار این کشور متجاوز قرار دادند امروز پاسخ بدهند که چطور با رادارهای خود پهپادها را کنترل نکردند و مانع آن نشدند؟ اینها به‎جای آنکه بگویند حمله به آرامکو ناشی از ناتوانی آنها بوده و در قبال این همه پولی که از عربستان سعودی گرفتند، نتوانستند امنیت را برای این کشور رقم بزنند می‎گویند حمله آرامکو به ایران کار ایران بوده است.

,

وی تاکید کرد:  ایران ترسی از دشمن ندارد و اگر کاری انجام دهد از کسی ابایی ندارد و صریحا اعلام می‎کند.

,

نماینده ولی فقیه درگلستان خاطرنشان کرد: این کشورها مدام از مذاکره سخن می‎گویند اما در عمل سیاست‎های آمریکا را پیاده می‎کنند  و همان سخنان «ترامپ» را به زبان می‎آورند، مقاومت تنها منطق در برابر دشمن  و بهترین راه است.

,

nilkooh3275 1

, nilkooh3275 1,

جمهوری عزت نتیجه راهبرد مقاومت است

, جمهوری عزت نتیجه راهبرد مقاومت است , جمهوری عزت نتیجه راهبرد مقاومت است ,

امام جمعه گالیکش گفت: جمهوری عزت نامیدند آن هم با راهبرد مقاومت که راهبردی فعال و به روز است در مقابل سازش و ظلت پذیری که منکوب است و این نتیجه دکترین مقاومت است که خواسته حضرت امام نیز بوده است.

,

 حجت‌الاسلام سید محمد دلبری هم ضمن توصیه خود و نماز گزاران جمعه به رعایت تقوا الهی و ترک گناهان و محرمات؛ به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با منتخبین ملت در مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: در اجلاسیه اخیر مجلس خبرگان رهبری امیدآفرینی، استکبارستیزی و نفی هر گونه مذاکره با آمریکا، هدایت نقدینگی انباشته شده در کشور به سمت تولید، حمایت از قوه قضاییه در مبارزه با فساد، اجرای کامل قوانین مربوط به حجاب و عفاف، اصلاح اشکالات ساختارهای نظام مالیاتی در نظام بانکی و خصوصی سازی و دقت شورای نگهبان در احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از جمله مطالبات خبرگان رهبری بود که به آن اشاره داشتند.

,

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به درسها و عبرتهای آن اشاره کردند و فرمودند آن را برای نسلهای بعدی انقلاب هم تبیین بفرمائید.

,

خطیب جمعه گالیکش اضافه کرد: رهبری در این دیدار به توکل حضرت امام (ره) به خداوند متعال اشاره کردند و گفتند: این توکل را امروز در کشور نیاز داریم، برخی از مسئولین فورا عجله می کنند و دست پاچه می شودند که باید توکل بر خدا را در خود تقویت کنند.

,

به گفته حجت‌الاسلام دلبری امید به آینده و اعتماد بر جوانان، عزم و اراده ملی، مقاومت، پایبندی به شعارهای انقلاب و .. از جمله نکات دیگری بود که رهبری در این دیدار به عنوان درسی از درسهای دفاع مقدس اشاره داشتند.

,

امام جمعه گالیکش با اشاره به مذاکرات گفت: ما هیچ اعتمادی به دشمنان نداشته و نخواهیم داشت، راه تعامل با دنیا برای هیچ کشوری بجز آمریکا و رژیم صهیونیستی بسته نیست؛ آمریکا و اروپا رو به افول است.

,

حجت‌الاسلام دلبری تصریح کرد: اعتماد و ایمان به وعده‌های الهی، تقوا و صداقت، کار جهادی، مبارزه جدی با فسار، کمک به تولید ملی، تقویت نیروهای وفادار به انقلاب و حمایت از آنان، اتحاد مردم با یکدیگر وظایف ما در ادامه را انقلاب است.

,

وی با اشاره به اینکه جمهوری عزت نتیجه راهبرد مقاومت است گفت: رهبری در ۲۵ شهریور در درس خارج فقه خودشان به ترفند مذاکره اشاره کردند که آمریکایی ها می خواهند خواسته هایشان را در مذاکرات به ما تحمیل کنند و از همین روش برای ادامه مسیر استفاده کنند. ایشان در این جلسه ایران را به عنوان جمهوری عزت نامیدند آن هم با راهبرد مقاومت که راهبردی فعال و به روز است در مقابل سازش و ظلت پذیری که منکوب است و این نتیجه دکترین مقاومت است که خواسته حضرت امام نیز بوده است.

,

در شان رییس جمهور نبود که اینگونه بخندد

, در شان رییس جمهور نبود که اینگونه بخندد, در شان رییس جمهور نبود که اینگونه بخندد,

وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: این سخنرانی خواسته همه ملت ایران بود که مطرح شد؛ اما باید به سیره پیامبر گرامی اسلام و ائمه توجه کرد که با دشمنان به چه روشی برخورد و مذاکره می کردند.

,

خطیب جمعه گالیکش تاکید کرد: با دشمن باید با شدت و حدت برخورد کرد و تبسم نکرد؛ در شان مسئول بلند پایه یک کشور اسلامی نیست که با سران یک کشور استعماری که دستشان به خون مردم ما آغشته است بخندیم؛ ما نمی توانیم این وضعیت را تحمل کنیم؛ آنها به این وضعیت شما را فریب می دهند.

,

وی با اشاره به اینکه مسئولین یک جایگاه حقیقی و حقوقی دارند گفت: بایدها و نبایدها را باید مردم و مسئولین رعایت کنند؛ جمهوری اسلامی ایران جمهوری عزت است و باید با رفتار و اعمال و ... خود بر عزت این نظام بیفزایند.

,

shahabi

, shahabi,

بیانات مقام معظم رهبری با ید عمل شود نه تکرار لفظی

, بیانات مقام معظم رهبری با ید عمل شود نه تکرار لفظی, بیانات مقام معظم رهبری با ید عمل شود نه تکرار لفظی,

امام جمعه آزادشهر در خطبهای این هفته نماز جمعه گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس آمدند و نام شهید را از تابلوها حذف کردند. امروزاگر مسئولی در صندلی مسئولیتی نشسته به برکت خون همین شهداست.این کار اگر سهوی بود باید سریعا اصلاح و اگر عمدی بوده باید با مرتکبان آن برخورد جدی و قاطع انجام شود.

,

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت خود و مونان به تقوای الهی، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس قرار داریم و رشادتها، شجاعتها و ایثارگریهای دلیرمردان دفاع مقدس را گرامی می داریم.

,

وی افزود: دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی امروز بیشتر و پیچیده‌تر از قبل شده و دفاع ما نیز باید جدی‌تر، قاطع‌تر و قویتر باشد که اینچنین هم هست. امروز موشک نقطه زن ، انواع سلاح‌های جنگی پیشرفته، توان علمی و زیر ساختی و .... گوناگون داریم و این قدرت ما جرات را از دشمنان گرفته است.

,

.حجت الاسلام شهابی بیان کرد: امروز پهپاد‌های آمریکایی متجاوز را سرنگون می کنیم و آنها جرات انجام هیچگونه عکس العملی را ندارند، این نشانه قدرت ماست.

,

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: بطور حتم قدرت ما باید روز به روز بیشتر و قویتر از گذشته شود. دشمنان امروز با لبخند و مذاکره ، با جنگ نروم و تحریم و با تمام وجود به جنگ ما آمده‌اند. آنها عفت و حجاب زنان ما را نشانه رفته‌اند، باید بدانیم که تمامی آسیبها اجتماعی تاکتیک جنگی دشمن است. اما ما با قدرت در همه‌ی میادین نبرد در مقابل دشمن ایستادگی خواهیم کرد.

,

خطیب نماز جمعه آزادشهر اعلام کرد: ۳ کشور اروپایی در ادعایی مضحک گفته اند که انفجار آرمکو کار ایران بوده است، همه می دانند که این مسخره‌ترین اظهار نظر در خصوص انفجار آرمکو است. اگر موشکهای ما به آرمکو می خورد اثری از آرمکو باقی نمی ماند. قدرت موشکهای ما خیلی خیلی بیشتر از این انفجار است. ایران اگر به مقابله با دشمنی اقدام کند، بطور حتم با قدرت اقدام خواهد کرد و تجربه سالهای دور و نزدیک این را نشان داده است.

,

وی تاکید کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی در مقابل ما کسی نیستند. با این مسخره بازیهایی که در برجام، مذاکرات و کارها انجام دادند، ضعف آنها را دیروز و پریروز در مقابل دولتمردانمان در سازمان ملل دیدیم. همه در تلاش بودند که بیایند و عکسی بگیرند، ارتباطی برقرار کنند و صحبتی داشته باشند. این عزت و عظمت ما را نشان می دهد و این عزت باید حفظ شود . یادمان نرود که این عزت به خاطر خون شهدا، و دلیرمردی رزمندگان ایران اسلامی است.

,

حجت الاسلام شهابی خاطرنشان کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس آمدند و نام شهید را از تابلوها حذف کردند. این کار اگر سهوی بود که باید اصلاح شود و اگر عمدی بوده باید با مرتکبان آن برخورد جدی و قاطع انجام شود.

,

به نام کار فرهنگی با بهترین فرهنگ مقابله می کنند

, به نام کار فرهنگی با بهترین فرهنگ مقابله می کنند, به نام کار فرهنگی با بهترین فرهنگ مقابله می کنند,

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: اینها کی هستند که به بالاترین ارزشهای ما بی احترامی می کنند. به اسم کار فرهنگی با بهترین فرهنگهای ما مقابله می کنند، باید برخورد جدی‌ای با این افراد صورت بگیرد.

,

خطیب نماز جمعه آزادشهر گفت: با چه جراتی نام شهید را پاک می کنید. شهیدان در قلب این ملت جای دارند. واقعا شرم آور است. امروز اگر مسئولی در صندلی مسئولیتی نشسته به برکت خون همین شهداست. باید تابلوه اصلاح و با خاطیان برخورد شود.

,

وی سپس به بیانات امام خامنه‌ای اشاره و اظهار کرد: در بیانات مقام معظم رهبری نکات زیبا و اموزنده ای وجود دارد که برای ما و مسئولین درس و راهنماست و دستوری است که باید به آن عمل شود. نباید این دستورها را شعار کرد و به نوشتن آنها در در و دیوار شهر بسنده نمود.

,

حجت الاسلام شهابی درخاتمه بیان کرد: حضرت آقا، لازمه استمرار کشور را توکل به خدا، ایستادگی و مقاومت، امید به آینده، اعتماد به جوانان به ویژه جوانان بسیجی و انقلابی، وحدت و انسجام آحاد مردم ، حمایت واقعی از تولید ملی و قطع امید کامل از بیگانگان بیان نموده اند. نباید فقط بیانات معظم له را تکرار کرد بلکه باید به آنها عمل شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه