اخبار داغ

وزیر دفاع:

با قطع خام فروشی نفت تبدیل به یک قدرت اقتصادی خواهیم شد

با قطع خام فروشی نفت تبدیل به یک قدرت اقتصادی خواهیم شد
وزیر دفاع گفت: دشمنان بدانند چند سال آینده با قطع خام فروشی نفت و تحول در حوزه اقتصادی، توطئه های آنان در این جنگ ناخواسته و ظالمانه با شکست مواجه خواهد شد و انشاءالله همانند قدرت دفاعی تبدیل به یک قدرت اقتصادی نیز می شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارکنان وزارت دفاع که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل ورزشگاه سازمان صنایع دفاع برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس از مشارکت و حضور صمیمی خانوادگی کارکنان در این همایش قدردانی و تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
امیر حاتمی با بیان اینکه خانواده ها به عنوان یک سرمایه معنوی نقش مؤثری در رشد و تعالی کارکنان صنعت دفاعی دارند اظهار داشت: رزمندگان نیروهای مسلح و کارکنان مجموعه صنعت دفاعی پایه های قدرت ساز ایران اسلامی هستند؛  لذا حفظ و انسجام خانواده این عزیزان تأثیر مستقیمی بر روند پیشرفت های دفاعی خواهد گذاشت.
,
 
,
وی با بیان اینکه وزارت دفاع پیشرفت های خود را مرهون تجربیات دوران 8 ساله جنگ تحمیلی است، افزود: بخشی از کارکنان امروز صنعت دفاعی رزمندگانی هستند که با رشادت و دلیر مردی های خود و همچنین کسب تجربه های گران سنگ در آن دوران توانستند عزت، افتخار و سربلندی و سرافرازی را برای امروز ِ ایران اسلامی به ارمغان آورند.
,
 
,
وزیر دفاع اتکای به خود و اتکا به ظرفیت های درون را از دستاوردهای دوران دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: محدودیت های سخت دوران جنگ تحمیلی و در ادامه تحریم های همه جانبه نظام استکبار علیه ملت ایران و به خصوص بخش های نظامی، تهدید را برای ما تبدیل به فرصتی مبدل ساخت که بتوانیم با شناخت سرمایه های ارزشمند انسانی خود با حرکت در لبه فناروی، به بالندگی، شکوه و سطح بسیار مطلوبی از پیشرفت های دفاعی دست یابیم.
,
 
,
امیر حاتمی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در سایه تدابیر نورانی مقام معظم رهبری با توانمندی نیروهای مسلح و مجموعه صنعت دفاعی نقش مؤثری را امروز در نظام بین الملل ایفا می کند، افزود: دشمنان پس از ناکامی در جنگ سخت و نظامی، امروز در تقابل تمام عیار جنگ اقتصادی با ایران اسلامی هستند؛ اما بدانند تا چند سال آینده با قطع خام فروشی نفت و تحول در حوزه اقتصادی ، توطئه های آنان در این جنگ ناخواسته و ظالمانه با شکست مواجه خواهد شد و انشاءالله همانند قدرت نظامی تبدیل به یک قدرت اقتصادی نیز می شویم.
,
 
,
وی با بیان اینکه ملت ایران با تأسی از نهضت عاشورا هیچگاه زیر بار ذلت نخواهد رفت خاطرنشان ساخت: دشمنان بدانند ملت بزرگ ایران  مشق مقاومت و ایستادگی و عزت را از حماسه ماندکار کربلا فرا گرفته اند.
,
 
,
وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئولین  وزارت دفاع نقش خطیری در قبال خانواده های کارکنان مجموعه صنعت دفاعی دارند اظهار داشت: دفاع از مرزهای جغرافیایی در کنار دفاع همه جانبه و  حفظ مرزهای ارزشی از جمله خانواده تکمیل خواهد شد؛ لذا همه باید تلاش کنند مجموعه شهرک های سازمانی وزارت دفاع محل شور، نشاط، امید به زندگی و تعالی ارزش ها باشد.
,
 
,
سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تمیزی مدیر عامل بنیاد تعاون وزارت دفاع نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مقاومت در برابر زیاده خواهی ها، ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی، روحیه شهادت طلبی و استکبارستیزی ملت را نسبت به سایر ملل متمایز ساخته است و این باور، ریشه در دوران دفاع مقدس که منبعث از نهضت عاشورا است دارد.
,
 
,
مدیر عامل بنیاد تعاون وزارت دفاع ارائه خدمات به کارکنان و خانواده ها را مهمترین رسالت سازمان بنیاد تعاون وزارت دفاع عنوان کرد و افزود: برگزاری جلسات هیئت های اندیشه ورز، فعال سازی مجموعه های ورزشی و فرهنگی بر اساس اولویت های احصا شده، فعال سازی بسیج و هیئت های مذهبی با بازنگری جدید، امضاء تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش و رفع دغدغه های آموزشی در مدارس شهرک ها از مهمترین اقدامات فرهنگی اجرا شده در شش ماهه اول سال 98 بنیاد تعاون بوده است.
,
 
,
گفتنی است وزیر دفاع در پایان این مراسم از خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان با اهداء لوح تقدیر کرد. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه