اخبار داغ

مسابقه عکس خبری بسیجیان استان البرز/ مهلت ارسال آثار تا 10 آذر ادامه دارد

مسابقه عکس خبری بسیجیان استان البرز/ مهلت ارسال آثار تا 10 آذر ادامه دارد
همزمان با هفته دفاع مقدس مسابقه عکس خبری ویژه بسیجیان استان البرز با شعار ما " پیروزیم" برگزار شد و مهلت ارسال آثار تا 10 آذر ماه 98 خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، همزمان با هفته دفاع مقدس مسابقه عکس خبری ویژه بسیجیان استان البرز با شعار ما " پیروزیم" برگزار شد و مهلت ارسال آثار تا 10 آذر ماه 98 خواهد بود، همچنین علاقه مندان می توانند تصاویر خود را در قالب بخش مبتدی و حرفه ای به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
محورهای شرکت در این مسابقه شامل مناسبت های ملی مذهبی، اقتدار نیروهای مسلح، رونق تولید، گام دوم انقلاب، حجاب و معنویت، ولایتمداری، شهیدان، جانبازان و پیشکسوتان، بسیج و مردم، سازندگی و خدمات رسانی، دفاعی امنیتی و استکبار ستیزی خواهد بود. 
,
 
,
هر فرد می تواند تا 4 اثر در هر بخش ارسال کند و ذکر نام و نام خانوادگی، نام شهرستان، رده فعالیت، محل عکسبرداری و موضوع به همراه عکس های ارسالی لازم است و علاقه مندان می توانند آثار خود را در سروش، ایتا و گپ به شماره 09378866819 ارسال کنند. 
,
 
,
اعلام نتایج این مسابقه که توسط روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات امام حسن مجتبی (ع) البرز برگزار شده است 9 دی ماه 98 (روز بصیرت) خواهد بود. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه