اخبار داغ

یادگار هشت سال دفاع مقدس:

دفاع مقدس باعث شد زمین خوردن ابرقدرت‌ها را ببینیم/ شهدا مشعل راه هدایت هستند

دفاع مقدس باعث شد زمین خوردن ابرقدرت‌ها را ببینیم/ شهدا مشعل راه هدایت هستند
یکی از یادگاران جنگ هشت سال دفاع مقدس گفت: جنگ هشت سال دفاع مقدس باعث شد زمین خوردن ابرقدرت‌ها را ببینیم. منطق ما منطق مقاومت است و مبارزه با زور، ظلم و ستم که همه برگرفته از قیام و نهضت عاشورا، دفاع مقدس و دفاع از حرم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، سردار عبدالله مبینی در یادواره 220 شهید شهرستان فارسان که در شهر چلیچه برگزار شد ابتدا درود و سلام فرستاد به ساحت مقدس شهدا و شهدای بخش میزدج و گفت: حضور من در جمع شما هدیه‌ای است که شهدا امروز تقدیم من کردند و خوشحالم در جمع اهالی شهرستان فارسان هستم اهالی که نقش فرا برد در جنگ تحمیلی داشتند.

وی بیان داشت: نقشی که تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام و گردان امام حسین علیه‌السلام در آزاد‌سازی جزیره مجنون به فرماندهی معلم عزیز سردار نوروزی داشتند بسیار حائز اهمیت بود.

 وی  اظهار داشت: نقش رزمندگان گردان امام سجاد و تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) مقاومت سرسختانه‌ای در مقابل نیروهای بعث داشتند و این مقاومت اجازه نداد که آن‌ها حتی یک متر به جلو حرکت کنند و موجب عصبانیت نیروهای بعثی شد که این عصبانیت منجر به بمباران شیمیایی این گردان گردید.

وی همچنین به ارمغان‌های دفاع مقدس اشاره کرد بیان داشت: دفاع مقدس فراز و فرودهای فراوانی داشت و ارمغان‌های بسیاری را برای مردم کشور به همراه آورد و باعث شد تمام سیاست‌های جهان خواران، قلدران، زورگویان و کسانی که به‌حق خود قانع نبودند و در منطقه حضور داشتند را سرکوب کنند و خیلی از معادلات آن‌ها را تغییر دهند.

سردار مبینی تصریح کرد: ما در جنگ رشد کردیم و جنگ باعث شد که نه‌تنها سلاح سبک و سنگین بلکه سلاح‌های فوق مدرن را نیز بسازیم جنگ ما را آبدیده کرد و این آبدیدگی منجر به رشد ما در همه زمینه‌ها و امور شد.

وی اظهار داشت: این رشد باعث شد زمین خوردن ابرقدرت‌ها را ببینیم منطق ما منطق مقاومت است و مبارزه بازور، ظلم و ستم که همه برگرفته از قیام و نهضت عاشورا، دفاع مقدس و دفاع از حرم است مبینی خاطرنشان کرد: شهدای والامقام زمینه‌ساز ظهور موعود هستند که خداوند بشارت او را داده است و اولین کسانی هستند که پا در رکاب امام زمان می‌جنگند زیرا شهدا مشعل راه هدایت هستند و رسالت تک‌تک ما این است که مشعل را گم نکنیم تا راه عزت دنیا و آخرت را پیدا کنیم.

وی حرکت در مسیر سبک زندگی شهدا را مهم‌ترین نیاز امروز کشور و جامعه بیان کرد و افزود: باید بکوشیم سبک زندگی شهدا در بین عموم مردم نهادینه و فراگیر شود چراکه سیره و منش شهدا راهگشای مشکلات امروز کشور است.

وی بابیان اینکه مردم استان چهارمحال و بختیاری همیشه پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید قدردان مردم باشند و بدانند رفع مشکلات مردم همان خواسته شهدا است؛ شهدا رفتند تا مردم در رفاه و آسایش باشند و خدچه ای به‌نظام و ارزش‌های دینی وارد نشود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, .,
,
, .,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه