اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه خبر داد؛

ویزیت رایگان 100 بیمار در طرح شهید رهنمون

ویزیت رایگان 100 بیمار در طرح شهید رهنمون
مسئول بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه گفت: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس 100 بیمار نیازمند در طرح شهید رهنمون ویزیت رایگان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا بهروز، مسئول بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، اظهار کرد: طرح شهید دکتر رهنمون در راستای اعتلای بسیج در ارائه خدمات بهداشتی ، درمانی و مشاوره ای تدوین شده که در روستاهای کمتر برخوردار با جمعیت تحت پوشش بیش از 3 هزار نفر اجرا می گردد و در تربت حیدریه نیز پس از تشکیل جلسه مشترک با معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی روستای سلطان آباد رخ به عنوان محل اجرای این طرح انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: این طرح در راستای رسالت بسیج در اعتلای خدمات بهداشتی، درمانی در حال اجراست و امیدواریم با تداوم این طرح با کمک دانشگاه علوم پزشکی و همت کانون بسیج جامعه پزشکی شاهد کاهش مشکلات بهداشتی درمانی مردم این منطقه باشیم.

,

بهروز خاطر نشان کرد: بر همین اساس و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس هفتمین مرحله طرح شهید دکتر رهنمون در منطقه سلطان آباد از توابع بخش رخ این شهرستان اجرا شد.

,

وی تصریح کرد: در این طرح که به مدت یک روز با همکاری یک پزشک عمومی، چهار پرستار، یک کارشناس تغذیه و سلامت خانواده برگزار شد، بیش از 100 نفر از بیماران نیازمند منطقه پس از غربالگری فشار خون به صورت رایگان ویزیت و داروهای خود را نیز به صورت رایگان دریافت کردند.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه گفت: در حاشیه این طرح کارگاه تغذیه سالم با حضور کارشناس تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نیز برگزار و نکات کاربردی ارائه شده مورد استقبال افراد حاضر قرار گرفت.

,

بهروز یادآور شد: پارسال با اجرای طرح شهید رهنمون در مناطق و روستاهای محروم شهرستان تربت حیدریه 650 بیمار از خدمات ویزیت رایگان بهره مند شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه