اخبار داغ

با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس؛

افتتاح کتابخانه تخصصی طرح ندای فطرت در بسیج جامعه زنان کردستان + تصویر

افتتاح کتابخانه تخصصی طرح ندای فطرت در بسیج جامعه زنان کردستان + تصویر
به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان و جمعی از مدیران و مسئولین ادارت استان، کتابخانه تخصصی طرح ندای فطرت در بسیج جامعه زنان استان کردستان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم افتتاح کتابخانه تخصصی طرح ندای فطرت که در سنندج برگزار شد از اجرای طرح ندای فطرت با محوریت حجاب و عفاف به عنوان یکی از برنامه های جدی بسیج جامعه زنان استان در سال جاری خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح از اول امسال در سطح اقشار بسیج جامعه زنان جلسات مختلف برگزار شده و همه ادارات پای کار آمده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

سرکانی با اشاره به اینکه اجرای طرح از هفته حجاب و عفاف با گردهمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده آغاز می‌شود، تاکید کرد: طرح ندای فطرت قصد ورود به سبک زندگی اسلامی را دارد و تلاش بر این است که با هم افزایی و مشارکت اقشار مختلف در زمینه‌حجاب و عفاف اقدام عملی انجام شود.

,

وی یادآور شد: نصب پوستر حریم محرم و نامحرم، بررسی آسیب‌های فضای مجازی، کرسی‌های آزاداندیشی، همایش دختران آفتاب، برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی اسلامی و برگزاری طرح آرایشگاه‌های اسلامی از جمله برنامه هایی است که در دستور کار قرار داده شده تا در ابلاغ این طرح موفق باشیم.

,

سرکانی از اجرای طرح خانواده پایدار در استان خبر داد و بیان کرد: این طرح به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه طلاق از اول مهرماه آغاز شده است و تحکیم بنیان خانواده و حفظ سلامت روانی و اخلاقی خانواده‌ها و افزایش فرزندپروری نیز مورد توجه این طرح است.

,

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: امیدواریم با اجرای اینگونه طرح‌ها و برنامه‌ها بخشی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه آسیب‌های اجتماعی بویژه طلاق گامی هرچند کوچک برداریم.

,

وی گفت: این کتابخانه تخصصی با مشارکت ادارتی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، میراث فرهنگی و ... در سازمان بسیج جامعه زنان استان کردستان اقفتتاح شد.

,

گفتنی است؛ استان کردستان پنج هزار و ۴۰۰ شهید والامقام تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است که ۵۶۲ نفر از این تعداد را زنان شهیده تشکیل می‌دهند.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه