اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

هیچ مدیری حق ندارد به دانش آموزی بگوید چادر نگذارد

هیچ مدیری حق ندارد به دانش آموزی بگوید چادر نگذارد
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تأکید بر اینکه هیچ مدیری حق ندارد به دانش آموزی بگوید چادر نگذارد، گفت: دانش آموز مذکور به ما بگوید در کدام مدرسه این اتفاق افتاده و چه کسی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر جهان آرای در گفت و گو با خبرنگار 8دی در واکنش به انتشار خبری مبنی بر ممانعت از ورود دختر دانش آموز با پوشش چادر در آزمون مدرسه تیزهوشان، اظهار کرد: چادر حجاب برتر و مقنعه و مانتو حجاب کامل است هیچ کس حق ندارد بگوید دانش آموزی چادر نداشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی ,

وی با بیان اینکه بنده شاید به دیدار امام جمعه ای که در این رابطه اظهاراتی داشته است بروم و تنویر افکار عمومی کنم، گفت: می گویند مدیر کل باید پاسخگو باشد اما در صورتی که این موضوع واقعیت داشته باشد.

,

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه در مدارس مختلف دخترانه دانش آموزان با پوشش مانتو و مقنعه حجاب کامل دارند و تعدادی هم چادر می گذارند، بیان کرد: چند وقت پیش یک روحانی چند کارت هدیه به من داد و گفت به دانش آموزی که سید است بدهم، بنده هم در بازدیدی که از محل برگزاری یکی از این آزمون ها داشتم یکی از کارت ها را به دانش آموز دختری که چادر به سر داشت و سید هم بود هدیه دادم.

,

جهان آرای تأکید کرد: در امتحانات مدارس یا آزمون های مختلف امکان دارد به دانش آموزی مشکوک شوند که زمینه تقلب را داشته باشد مثلا به یک پسری مشکوک شوند و بخواهند کفشش را بررسی کنند یا به یک دختری مشکوک شوند و ساعت مچی اش را بررسی کنند شاید در یک حوزه ای مراقبی این نظر را داشته باشد که ببیند دانش آموز مثلا گوشی نداشته باشد اما اینکه بگویند چادرت را بردار و در جلسه بنشین اصلا امکان ندارد و از نظر من این موضوع صحت ندارد.

,

وی با تأکید بر اینکه هیچ مدیری حق ندارد به دانش آموزی بگوید چادر نگذارد، گفت: دانش آموز مذکور به ما بگوید در کدام مدرسه این اتفاق افتاده و چه کسی بوده است!

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه