اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی کردستان خبر داد؛

ورود 175 هزار مسافر خارجی به کردستان در سایه امنیت پایدار

ورود 175 هزار مسافر خارجی به کردستان در سایه امنیت پایدار
فرمانده نیروی انتظامی کردستان به مقوله امنیت در کردستان هم اشاره ای داشت و گفت: در شش ماه گذشته بیش از 175 هزار نفر مسافر خارجی وارد کردستان شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 98 درصدی داشته و این بیانگر وجود امنیت در استان کردستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، سردار علی آزادی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه کردستان به مناسبت هفته ناجا، عنوان کرد: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس هوشمند امنیت مردم نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه، تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و عبارروبی مزار شهدا، سخنرانی فرماندهان نیروی انتظامی قبل از نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، برگزاری کلاسهای آسیب شناسی، سرکشی از خانواده های شهدا و بازنشستگان نیروی انتظامی، برگزاری طرح های مردمیاری در مناطق محروم، پیاده روی خانوادگی، دیدار چهره به چهره با مردم، برگزاری نشست های هم اندیشی، مانور موتورسواران، ارائه آموزش های همگانی از طریق رسانه ها و ارائه خدمات مضاعف در مراکز خدماتی نیروی انتظامی از مهمترین برنامه های نیروی انتظامی کردستان در هفته ناجا است.

,

سردار آزادی در ادامه با بیان اینکه پلیس در کنار کارهای سلبی اقدامات ایجابی هم انجام می دهد، عنوان کرد: فضای مجازی بستری برای وقوع جرایم سایبری شده و برخی افراد حاضر در این فضا به جای بهره مندی از فرصت های آن، این فضا را به تهدیدی برای سایرین تبدیل کرده اند.

,

فرمانده نیروی انتظامی کردستان با اشاره به جرایم سایبری در استان کردستان، اضافه کرد: بیشتر این جرایم در بحث مالی است و تعداد دستگیری ها نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 130 درصد افزایش یافته است.

,

وی به اقدامات پلیس فتای کردستان هم اشاره کرد و افزود: پلیس فتا اقدامات خوبی در آگاهی بخشی مردم در استفاده از فضای مجازی انجام داده اما این مقدار کافی نیست و باید توجه ویژه تر به آن شود.

,

سردار آزادی به مقوله امنیت در کردستان هم اشاره ای داشت و گفت: در شش ماه گذشته بیش از 175 هزار نفر مسافر خارجی وارد کردستان شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 98 درصدی داشته و این بیانگر وجود امنیت در استان کردستان است.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان به رویکرد کدخدامنشی کلانتری های استان هم اشاره کرد و گفت: 86 درصد پرونده هایی که به کلانتری های کردستان ورود پیدا می کنند قبل از ورود به دادگستری ختم به صلح و سازش می شوند.

,

وی با اشاره به برخی مطالبات مردمی همچون ساماندهی دستفروشان و مسافربرها در برخی خیابانهای سنندج ، عنوان کرد: سنندج 3200 دستگاه تاکسی دارد که 50 درصد آنها مازاد بر نیاز است و تاکسی های آنلاین و مسافربرهای شخصی هم به این مازاد اضافه شده اند. ساماندهی دستفروشان سنندجی هم از وعدهای شهردار بود که متأسفانه با شکست مواجه شد و اجرای آن نیاز به برنامه ریزی جامع و قابل اجرا و همکاری تمامی دستگاه های مرتبط دارد.

,

سردار آزادی با اشاره به دستگیری عوامل چند کانال تلگرامی که اقدام به تشویش اذهان عمومی کرده بودند، افزود: گردانندگان این کانالها مرتکب اقدام علیه امنیت ملی، تشویش اذهان، ایجاد اختلافات قومی مذهبی، افشای نام و هویت افراد وابسته به نظام به جهت اقدامات تروریستی و سلب آسایش عمومی شده اند.

,

وی افزود: 9 نفر از گردانندگان این کانالها دستگیر شده اند و در بازداشت موقت هستند و پرونده آنها در حال رسیدگی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه