اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

بسیج اساتید مسئله‌محور عمل کند/ اساتید بسیجی در مقابله با جنگ اقتصادی و فرهنگی فعالانه عمل کنند

بسیج اساتید مسئله‌محور عمل کند/ اساتید بسیجی در مقابله با جنگ اقتصادی و فرهنگی فعالانه عمل کنند
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به نیاز به حضور اساتید بسیجی در این جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی است گفت: بسیج اساتید مسئله‌محور عمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله علی خاتمی در نشست بسیج اساتید با نماینده ولی فقیه در استان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامی داشت و یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار کرد: دفتر نمایده ولی فقیه در استان باید مشابه دفتر مقام معظم رهبری باشد و سعی بنده نیز این بوده که در استان به همین شکل باشم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به موضع و جایگاه نماینده ولی فقیه در استان، ابراز کرد: من در روز اول در نماز جمعه در خطبه گفتم که من نماینده ولی فقیه در استان را رهبر حزب نمی دانم و هر که بگوید که من خطم راست یا چپ است اشتباه کرده است، من خودم خط هستم.

,

 

,

زنجان

, زنجان,

نماینده ولی فقیه با اشاره به نیاز به ایجاد آرامش در استان، عنوان کرد: تمام تلاش من در استان این بوده است که در استان یک وحدت حاکم باشد تا اهل علم به علم خود برنسد و اهل دنیا به دنیای شان و نماینده ولی فقیه در استان باید پدر معنوی استان باشد و برای تمامی خادمان انقلاب پدری کند.

,

وی با اشاره به اینکه زمانی که من این مسئولیت را در استان تحویل گرفتم 75 هزار دانشجو در استان مشغول به تحصیل بودند، تصریح کرد: تقریبا تمامی توسعه در سیستم دانشگاهی در زنجان به برکت انقلاب اسلامی است.

,

خاتمی با اشاره به مشکلات اخلاقی کوچکی که در استان، خاطر نشان کرد: برخی مشکلات اخلاقی در استان وجود دارد که با بخشنامه حل نمی شود و ریشه فرهنگی دارد و اساتید به عنوان عناصر فرهنگی باید در این راستا تلاش کنند.

,

وی با بیان اینکه نمی توانیم ناهنجاری ها را پنهان کنیم، ابراز کرد: از بسیج اساتید انتظار داریم به عنوان کسانی که اعلان آمادگی کرده اند برای این نظام کار کنند در این راستا ساکت نباشند و فعالیت کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به چالش ها و مشکلات موجود در استان خطاب به بسیج اساتید و روئسای دانشگاه ها، عنوان کرد: بیاید و مسئله محور کار کنید و چالش های استان را مطاله و در راستای رفع این چالش ها عمل نمایید.

,

وی با اشاره به حضور اساتید بسیجی در جبهه ها در زمان هشت سال دفاع مقدس، افزود: در زمان هشت سال دفاع مقدس اساتید بیسجی با جانفشانی امنیت برای کشور ایجاد کردند و الان نیاز به حضور اساتید بسیجی در این جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی است.

,

خاتمی با اشاره به اینکه در کشور های اروپایی زمانی که شرکت های زیانده واگذار می شود و بعضا هم رایگان واگذار می شود شرط واگذاری این است که هیچ کارگری از این واحد اخراج نشود و حمایت در این راستا نیز صورت می گیرد، بیان کرد: ما تا به الان نتوانسته ایم مشکل کارخانه روغ نباتی جهان را حل کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه مسئولین دانشگاه ها و اساتید باید به دانشجو های جدیدالورود الغا کنند که دانشگاه مدرسه بزرگ نیست، خاطر نشان کرد: باید به آنها الغا کرد که دانشگاه محیط توسعه علوم و مطالعه است.

,

 

,

زنجان

, زنجان,

 

,

نماینده ولی فقیه با اشاره به حضور 3 نوع دانشجو در دانشگاه ها، بیان کرد: سه گروه معاند، متدین و قشر خاکستری در دانشگاه حضور دارند که سعی اساتید بسیجی جذب قشر خاکستری به آرمان های این نظام باید باشد و نگذارند اینها به دام ضد انقلاب بیفتند.

,

علیرضا فیروزفر با اشاره به بلند مدت بودن کار های دانشگاهی، عنوان کرد: کار های دانشگاهی بلند مدت است ونباید از دانشگاه ها انتظار انجام کارها در مدت زمان کوتاه داشت.

,

وی با اشاره به اینکه مسئولین در کشور همیشه از دانشگاه ها انتظار اجرا کارهای دانشگاهی در مدت زمان کوتاه داشته اند، خاطر نشان کرد: این امر برای دانشگاه ها همیشه مشکل ساز بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه