اخبار داغ

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند استان سمنان مطرح کرد:

سمنان در صدر بیشترین ورزشکار دارای بیماری خاص/ نبود امکانات و اسپانسر مانع پیشرفت ورزشکاران

سمنان در صدر بیشترین ورزشکار دارای بیماری خاص/ نبود امکانات و اسپانسر مانع پیشرفت ورزشکاران
رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند استان سمنان نبود امکانات و اسپانسرا را از مشکلات این هیئت دانست و افزود: سمنان در صدر بیشترین ورزشکار دارای بیماری خاص و پیوند قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا چگینی رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، از  فعالیت 230 ورزشکار دارای بیماری خاص و پیوند خبر داد و گفت: بیشترین آمار ورزشکاران به بانوان اختصاص داده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند استان سمنان با اعلام اینکه تعداد ورزشکاران دارای بیماری خاص و پیوند در شهرستان های سمنان و شاهرود بیشتر از دیگر شهرستان ها است، عنوان کرد: ورزشکاران پیوند اعضاء دارای بیشترین رشته ورزشی در سطح استان هستند.

,

چگینی در ادامه افزود: ورزشکاران پیوند اعضاء در سطح استان می توانند در رشته های ورزشی دارت، شطرنج، دوچرخه سواری، بدمینتون، شنا، اسکواش و رشته های دو و میدانی فعالیت کنند.

,

وی از رشته های ورزشی دارت، شطرنج، تنیس روی میز، پتانگ برای بیماران خاص خبر داد و مطرح کرد: بیماران مختلف می توانند در این 4رشته ورزشی فعالیت کنند.

,

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند استان سمنان بیان کرد: دو رشته ورزشی والیبال و فوتبال برای ورزشکاران آقا دارای بیماری خاص و پیوند اعضا هدف گذاری شده است.

,

چگینی از اعزام 18 ورزشکار آقا و خانم دارای بیماران تالاسمی به مسابقات کشوری به استان رامسر خبر داد و گفت: ورزشکاران  در 4 رشته ورزشی دارت، شطرنج، تنیس روی میز، پتانگ به رقابت می پردازند.

,

وی نداشتن یک اسپانسر برای حمایت از این ورزشکاران را از مهم ترین مشکلات این هیئت دانست و افزود: جذب خیرین برای کمک به این ورزشکاران متاسفانه بسیار پایین است.

,

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند استان سمنان با اشاره به اینکه اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف هزینه بسیار بالایی دارد، گفت: ورزشکاران در ماه آینده به اردوی استعدادیابی اعزام می شوند.

,

چگینی بیان کرد:  به دلیل هزینه بسیار بالا از داوران و مربیان هیئت های مختلف برای ورزشکاران دارای بیماری های خاص و پیوند استفاده می شود.

,

وی از فعالیت 15 مربی رشته های مختلف در سطح استان خبر داد و افزود: مربیان پتانگ فقط در دوره های مربیگری هیئت شرکت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه