اخبار داغ

امام جمعه اصفهان:

قرآن، بهترین راهنما برای فعالیت‌های سیاسی

قرآن، بهترین راهنما برای فعالیت‌های سیاسی
امام جمعه اصفهان گفت: بهترین راهنما برای فعالیت های سیاسی قرآن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم به میزبانی استان اصفهان با بیان اینکه بحث در مورد قرآنی متعدد و فرصت زیادی برای توضیح می خواهد، اظهار کرد: خدا را شکر می کنیم که بعد از پیروزی انقلاب سالامی توجه خوبی به قرآن شد و قاریان قرآن دهن کسانی که علیه شیعه می گفتند که شیعیان توجه به قرآن ندارند، بستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: امروز به جایگاهی رسیدیم که بهترین قاریان جهان ایرانی و شیعه هستند؛ تعداد قاریان قرآن روز به روز در حال افرایش است اما انتظار خیلی زیادی در این زمینه وجود دارد.

,

وی افزود: کیفیت ها و سرعت بسیار زیبایی در حفظ قرآن کریم در کشور وجود دارد؛ مدارس باید بیشتر به این معجزه الهی توجه داشته باشند که اگر انسان های مؤمن و مدبر حافظ قرآن کریم شوند، تأثیر زیادی در جامعه می گذارد.

,

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه قرآن مخلوق مستقیم خداست، تصریح کرد: همه مخلوقات خدا به وسلیه فرشتگان خلق شدند اما قرآن تنها خلقی است که خداوند آن را شخصاً خلق کرده است.

,

وی ادامه داد: قرآن افتخاری برای تمام مسلمانان است به این دلیل که هیچ دینی معجرات پیغمبر به دست امت آن پیامبر هم معجزه باشد؛ عصای حضرت موسی به دست خودشان اژدها شد و حضرت عیسی(ع) می تواند مرده را زنده کند، اما آن ها نمی توانند مرده را زنده کنند.

,

امام جمعه اصفهان با توضیح اینکه معجزه پیامبر اکرم(ص) به دست یک نوجوان مسلمان هم معجزه است، بیان کرد: بهترین دلیل برای خدا شناسی و بهترین راهنما برای فعالیت های سیاسی قرآن است.

,

وی تأکید کرد: سیاست های امام راحل و رهبر انقلاب به این دلیل خطا نبوده و نیست که از قرآن گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه