اخبار داغ

با همکاری سپاه نینوا گلستان ؛

مخزن ۱۰۰ هزارمترمکعبی آب روستایی علی‌آباد کتول افتتاح شد/ آبرسانی به مناطق محروم، اولویت قرارگاه پیشرفت و آبادانی

مخزن ۱۰۰ هزارمترمکعبی آب روستایی علی‌آباد کتول افتتاح شد/ آبرسانی به مناطق محروم، اولویت قرارگاه پیشرفت و آبادانی
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: پروژه مخزن آب 100 هزار مترمکعبی در روستای عباس‌آباد علی آباد به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان گلستان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سردار حسین معروفی عصر امروز در مراسم افتتاحیه مخزن 100هزار مترمکعبی در روستای عباس‌آباد این شهرستان با اشاره به فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان اظهار کرد: با همکاری مسئولان محلی، آب و فاضلاب روستایی و فرمانداران یکی از اولویت‌های این قرارگاه حل مشکلات آبرسانی در مناطق محروم استان است.

وی افزود: برنامه‌ها و پروژه‌های این قرارگاه در سه دهستان کرند، مراوه‌تپه و زرین‌گل در دستور کار قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,
,
,

فرمانده سپاه نینوا گلستان از پروژه‌های آبرسانی و ایجاد مخزن در تعدادی از روستاهای محروم استان خبرداد و تصریح کرد: پس از بهره‌برداری از مخزن روستای عباس‌آباد، آبرسانی به روستاهای کرند در دستور کار قرار خواهد گرفت که در مرحله نخست 13 روستا و در مرحله بعد نیز مشکل آب شرب بیش از 20 روستا رفع خواهد شد.

معروفی بابیان اینکه وفاق و همدلی که زاییده دفاع مقدس بوده در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی نیز قابل مشاهده است، خاطرنشان کرد: در همین پروژه گروه‌های جهادی و سپاه پاسداران، آب و فاضلاب روستایی به نمایندگی از دولت و مردم نیز در این پروژه مشارکت دارند.

وی بیان کرد: همانطور که در دفاع مقدس رزمندگان ما همه چز، جان و آبروی خود را گذاشتند تا این ملت سربلند شوند امروز هم مملکت ما در همه عرصه‌ها نیاز به جهادمقدس دارد تا مشکلات مردم را حل کنند.

معروفی با اشاره به پروژه آبرسانی روستای عباس آباد اذعان کرد: پروژه‌ای که باید در 60 روز کاری انجام می‌شد در 25 روز به اتمام رسید. هرچند برآورد اولیه پروژه 350 میلیون تومان بود اما 290 میلیون تومان برای آن هزینه شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: میزان ذخیره آب این روستا از 20 هزار مترمکعب به 120 هزار مترمکعب رسیده است و با بهره‌برداری از آن 700 نفر از مردم روستای عباس‌آباد از آب شرب بهداشتی برخوردار شدند.

انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه