اخبار داغ

یک تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل مطرح کرد

ابتر ماندن دستاورد "مقاومت" با پذیرش شرایط اروپایی‌ها در برجام/ کوتاه آمدن از مواضع، اجماع جهانی علیه ما را شدت می‌بخشد

ابتر ماندن دستاورد "مقاومت" با پذیرش شرایط اروپایی‌ها در برجام/ کوتاه آمدن از مواضع، اجماع جهانی علیه ما را شدت می‌بخشد
یک تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل پذیرش شرایط اروپایی‌ها در مسئله برجام را بی‌نتیجه کردن مقاومت دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا مرندی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز درباره هشدار اتحادیه اروپا برای خروج از برجام در صورت عدم پذیرش شرایط آنها از سوی ایران اظهار داشت: تمام تلاش کشورهای اروپایی و آمریکا به راه اندازی جنگ روانی علیه ایران است و این جنگ نه تنها در قالب رسانه‌های آنها به راه افتاده، بلکه مسئولان آنها نیز در صددند که بر قدرت های نظامی و سیاسی ایران فشار آورند تا ما را مجبور به پذیرش شرایط خود کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: اگر دولتمردان در این مسئله مرتکب اشتباه راهبردی شوند و کوتاه بیایند که البته چنین رفتاری از سوی دولت بعید به نظر نمی‌آید مسیر موفقیت ما متوقف خواهد شد.

,

این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: چهار سال است که ما در موضوع برجام مقاومت کرده‌ایم، پس از خروج آمریکا از برجام نیز ما هزینه های مقاومت خود را پرداختیم و حالا زمان بهره‌گیری از این مقاومت است اگر کم‌صبری پیشه کنیم شرایط اروپایی ها را بپذیریم تمام این سختی هایی که پشت سر گذاشته ایم هدر خواهد رفت.

,

وی عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و احتمال بهره گیری سیاسی دولت از این انتخابات برای گشایش موقت ممکن است این نگرانی پیش آید که دولتمردان در موضوع برجام کوتاه بیایند و برخلاف توصیه مقام معظم رهبری عمل شود که فرمودند تحت هیچ عنوان نباید ملاقاتی صورت گیرد و کوتاه بیاییم که البته امیدواریم دولتمردان چنین خبطی مرتکب نشوند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: در صورت کوتاه آمدن دولتمردان باز هم باید چند سال دیگر به رویه مقاومت خود ادامه دهیم تا به اروپایی‌ها و آمریکایی‌‌ها ثابت شود که ما در مسائل خود پا برجا هستیم.

,

مرندی درباره بیانیه کشورهای اروپایی در متهم‌سازی سازی ایران با موضوع حمله به آرامکو هم گفت: در این باره مستندی علیه کشور ما وجود ندارد که ایران در حمله به بمباران آرامکو نقش داشته باشد.

,

وی بیان کرد: اینها درصدد جوسازی علیه ایران هستند تا با اعمال فشار بر ایران موثر عمل کنند، لذا ما نباید در این باره کوتاه بیاییم زیرا طی ۴۰ سال اخیر شایعات و اتهامات زیادی به کشور وارد شده است که این هم مانند دیگر شایعات و نیز نباید در این زمینه کوتاه بیاییم زیرا اگر کوتاه بیاییم جو جهانی علیه ما شکل خواهد گرفت برهمین مبنا باید محکم بایستیم زیرا سخن کشور قدرتمند منطقی‌تر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه