اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تفکر بسیجی موجب نگرانی دشمنان است

تفکر بسیجی موجب نگرانی دشمنان است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تفکر بسیجی در سطح بین‌المللی خودش را قوی نشان می‌دهد و موجب نگرانی دشمنان و امنیت خاطر اهل ایمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: امروز در سطح کشور و در سطح جهان، تفکر بسیجی بر دوست و دشمن واضح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: امروز تفکر بسیجی در سطح بین‌المللی خودش را قوی نشان می‌دهد و موجب نگرانی دشمنان و امنیت خاطر اهل ایمان است.
,
 
,
نماینده ولی در خراسان جنوبی با بیان این‌که هنوز ظرفیت بسیج بیش از این است، عنوان کرد: از روزی که بسیج به فرمان امام خمینی (ره) بنا بر ضرورت در دوران دفاع مقدس ایجاد شد در جبهه‌های دفاع خود را نشان داد و بعد از آن در صحنه‌هایی که برای مردم نیاز بود حضور داشت.
,
 
,
آیت‌الله عبادی اظهار کرد: تفکر بسیجی کارساز است و در طول این چهل سال خود را به خوبی نشان داده است.
,
 
,
وی گفت: تفکر بسیجی در کنار انواع و اقسام تأثیراتی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم دارد بسیار خوب است اما در دو موضوع پیشنهاداتی مطرح است.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به طرح‌های بسیج اشاره کرد و افزود: طرح صالحین بسیج منجر به خودسازی می‌شود.
,
 
,
آیت‌الله عبادی اظهار کرد: هرجایی برای مردم مشکلی پیش می‌آید به کمک‌های بسیج چشم می‌دوزند.
,
 
,
وی تصریح کرد: بسیج برای تبلیغات نیاز به طرح و سیستم دارد که طی این طرح یک فرد معمولی را جذب بسیج کرده و تفکر بسیجی را منتقل کند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: نگرانی من از این است که در فضای مجازی و حقیقی دشمن دنبال بی‌دین‌کردن جوانان دین‌دار است در مقابل بسیج باید با طرح و تخصص جوان بی‌دین را دین‌دار کند.
,
 
,
آیت‌الله عبادی اظهار کرد: بسیج باید در صحنه میدانی پیش‌قدم باشد.
,
 
,
وی با بیان این‌که دست بسیج پُر است افزود: یکی از کارهایی که در این مقطع می‌تواند بازتاب مؤثر داشته باشد حضور فیزیکی بسیج است.
,
 
,
امام جمعه بیرجند با اشاره به همایش بزرگ اربعین، گفت: شما برای اربعین در سطح بین‌الملل حرف برای گفتن دارید چراکه حضور دارید و حضور باکیفیت بسیار مهم است.
,
 
,
آیت‌الله عبادی بیان کرد: در بسیاری از روزهای خاص شاهد حضور گسترده جمعیت‌ها هستیم و این حضور در صحنه باعث خفه‌شدن دشمن خواهد شد.
,
 
,
وی با تأکید بر این‌که حضور باید باکیفیت باشد، افزود: جمعیت‌های باد آورده را باد می‌برد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: در جهت حضور فیزیکی در انواع و اقسام صحنه‌هایی که با حضور می‌توان مسائل را حفظ کرد، باید اقدام کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه