اخبار داغ

تشریح اقدامات قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش برای اربعین حسینی؛

از راه‌اندازی پارکینگ ۴۰ هکتاری تا برپایی بیمارستان صحرایی و استقرار بالگردهای امدادی/ پایش تصویری مسیر زوار مرز خسروی با پهپادهای ارتش

از راه‌اندازی پارکینگ ۴۰ هکتاری تا برپایی بیمارستان صحرایی و استقرار بالگردهای امدادی/ پایش تصویری مسیر زوار مرز خسروی با پهپادهای ارتش
فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش از پایش تصویری مسیر زوار عبوری از مرز خسروی با پهپادهای ارتش خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا امیرفرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  در خصوص برنامه ها و اقدامات قرارگاه منطقه ای غرب ارتش برای اربعین حسینی اظهار داشت: طی این ایام مسئولیت مرز با ارتش جمهوری اسلامی ایران است، اما مسئولیت حوزه داخل پایانه مرزی که مربوط به عبور و مرور زوار است را نیروهای مرزبانی ناجا به عهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی افزود: ما علاوه بر مسئولیت مرز، ۳ موکب را در منطقه راه‌اندازی کرده‌ایم که در پارکینگ خودروهای شخصی، پارکینگ اتوبوس ها و خود پایانه مرزی برقرار شده اند.

,

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نزدیک به ۳۰ هزار پرس غذا در وعده های مختلف و میان وعده ها بین زائران تقسیم خواهیم کرد.

,

از راه‌اندازی پارکینگ ۴۰ هکتاری تا برپایی بیمارستان صحرایی و استقرار بالگردهای امدادی

, از راه‌اندازی پارکینگ ۴۰ هکتاری تا برپایی بیمارستان صحرایی و استقرار بالگردهای امدادی,

وی از برپایی بیمارستان صحرایی ارتش در مرز خسروی به این مناسبت خبر داد و گفت: یک پارکینگ ۴۰ هکتاری نیز برای رفاه حال زائران با تامین امنیت کامل تدارک دیده ایم و کارهای آماده سازی و زیرسازی آن نیز انجام شده است.

,

این مسئول افزود: بالگردهای امدادی ما نیز از هوانیروز نیز در محل مستقر خواهند شد و با هماهنگی هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی به زائران خدمات رسانی خواهند کرد.

,

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش ادامه داد: تعداد قابل ملاحظه ای آمبولانس نیز برای خدمات‌رسانی در بیمارستان صحرایی ارتش مستقر کرده ایم.

,

پایش تصویری مسیر زائران توسط پهپادهای ارتش

, پایش تصویری مسیر زائران توسط پهپادهای ارتش,

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش از پایش تصویری مسیر زائران در آن سوی مرز توسط پهپادهای ارتش خبر داد و گفت: این پهپادها پایش تصویری را تا عمق ۱۰۰ کیلومتر انجام خواهند داد.

,

امیر آریانفر افزود: علاوه بر این از نیروهای ویژه و تکاور مخصوص در محل مستقر خواهیم کرد که این نیروها بتوانند امنیت کامل را برای زوار برقرار کنند.

,

وی ادامه داد: ما به طور کلی همه اقدامات و خدماتی که نیاز است در منطقه به زائران اربعین حسینی ارائه شود را فراهم کرده ایم و امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی را به همه زائران از اقصی نقاط کشور که قصد تردد از مرز خسروی دارند را ارائه کنیم.

,

استقرار بالن های پایش تصویری و دوربین های فوق پیشرفته

, استقرار بالن های پایش تصویری و دوربین های فوق پیشرفته,

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش از فراهم کردن و بالن‌های پایش تصویری و دوربین‌های فوق پیشرفته در منطقه خبر داد و گفت: این دوربین ها تا عمق ۱۵ کیلومتر داخل خاک عراق را پایش می‌کنند و تصاویر به اتاقی تحت عنوان مانیتورینگ منتقل می‌شود.

,

وی افزود: این تصاویر از اتاق مانیتورینگ و از طریق فیبرنوری به ستادهای مربوطه در نیروی زمینی، ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح منتقل می‌شود.

,

استقرار دوربین های پلاک خوان در پارکینگ خودروی زائران

, استقرار دوربین های پلاک خوان در پارکینگ خودروی زائران,

این مسئول تصریح کرد: ما همچنین در پارکینگ ها، دوربین های پلاک خوان مستقر کرده ایم و علاوه بر این دوربین های پلاک خوان دوربین های فوق پیشرفته ما با برد بالا و فعالیت شبانه روزی کار پایش تصویری را انجام می دهند.

,

وی خاطرنشان کرد: تصاویر پایش شده  توسط پهپادها، دوربین های فوق پیشرفته و بالون های پایش تصویری در اتاق مانیتورینگ قابل مشاهده است و همه مسیر و فضای نورانی زائران اربعین پایش و رصد خواهد شد.

,

این مسئول با بیان اینکه در اتاق مانیتورینگ یک قسمت فرماندهی و کنترل را شکل داده ایم، هدف از به کارگیری پهپاد، بالون پایش تصویری و دوربین های فوق پیشرفته را افزایش ضریب امنیت زائران عنوان کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: ما همه تمهیدات لازم برای امنیت زائران را اندیشیده یم و با عزیزان ناجا و مرزبانی و برادران عزیزمان در سپاه قدس نیز در این زمینه هماهنگ هستیم.

,

امیر آریانفر خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از هر آنچه که ظرفیت دارد، استفاده کرده که علاوه بر تامین امنیت زائران، خدمات قابل توجهی را به آنها ارائه کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه