اخبار داغ

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در فردیس:

توقیف کشتی انگلیس مصداق اتمام دوران بزن و در روی دشمن بود/ غربگرایان دندان مذاکره با آمریکا را برای همیشه بکنند/ اسرائیل پاشنه آشیل استکبار برای مقابله با ایران است

توقیف کشتی انگلیس مصداق اتمام دوران بزن و در روی دشمن بود/ غربگرایان دندان مذاکره با آمریکا را برای همیشه بکنند/ اسرائیل پاشنه آشیل استکبار برای مقابله با ایران است
سرتیپ علی بلالی گفت: ایرانی ها کشتی انگلیسی را در آبهای خلیج فارس به تور انداختند تا نشان دهند به فرموده رهبر معظم انقلاب زمان بزن و در رو به اتمام رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران شامگاه شنبه در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در فردیس کرج برگزار شد، گفت: زمانی جنگ به ما تحمیل شد که توطئه های دشمن در کردستان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و ... جواب نداد زیرا ما برای دین خدا قیام کرده بودیم و امام(ره) برای اعتلای دین خدا برخاسته بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سرتیپ علی بلالی افزود: زمانیکه ما قدرتی نداشتیم، خداوند آمریکایی ها را در صحرای طبس ذلیل و زمینگیر کرد و امام(ره) در این باره فرمود: شن ها مامور خدا بودند، درحالی که سپاه و ارتش نمی توانستند با آن مقابله کنند. 
,
 
,
وی نصرت دین خدا را یک نعمت الهی دانست و با اشاره به اینکه ما در صحنه های 8 سال دفاع مقدس این موارد را با گوشت و پوست خود حس کردیم، اظهار داشت: امدادهای الهی در دفاع مقدس ما را همراهی کرد در حالی که کویت، عربستان و اردن بنادر خود را در اختیار عراقی ها قرار داده بودند. 
,
 
,
بلالی با اشاره به اینکه امام به ما یاد داد تعرضی به شهرهای عراق نداشته باشیم زیرا شیعه بودند، تصریح کرد: در 9 دی، فتنه 88 و ... نیز همانند دفاع مقدس ما دین خدا را یاری کردیم و خدا نیز در مقابل ایران را یاری کرد. 
,
 
,
وی گفت: امروز به جایی رسیده ایم که سازمانه سوم خرداد هوافضای سپاه، پهپاد آمریکایی را که یک ابرقدرت بود را سرنگون کردیم در حالیکه در صحرای طبس ما برای مقابله با دشمن سلاحی نداشتیم.
,
 
,
سرتیپ بلالی افزود: نفتکش ایرانی در تنگه جبل الطارق توسط روباه پیر محاصره شد و ایرانی ها در مقابل کشتی انگلیسی را در آبهای خلیج فارس به تور انداختند تا نشان دهند به فرموده رهبر معظم انقلاب زمان بزن و در رو به اتمام رسیده است. 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
وی اظهار داشت: آرامکو نشان داد جوانان یمن با قدرت و باهوش هستند و توانستند از انقلاب اسلامی الگو گرفته و پالایشگاه های نفتی عربستان را منهدم کنند در حالی که دشمن به واسطه عدم توانایی در مقابله با ایران، کشور ما را خطاب قرار دادند.  
,
 
,
سرتیپ بلالی تصریح کرد: قدرت و توانمندی یمنی ها عربستان را ناچار به ارائه پیشنهاد صلح کرد و ترامپ نیز اعلام کرد اینکه ما به ایران حمله نمی کنیم نشانه قدرت ماست در حالی که بازدارندگی جوانانی که گام اول را خوب برداشتند و به جوانان امروز تحویل دادند به جایی رسیده است دست و پای ابرقدرت دنیا در برابر ایران بسته شده است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تا زمانی که ما در راه خداوند قدم بر می داریم از ایران حمایت خواهد کرد، گفت: تمام تلاش های آمریکا برای حفظ رژیم غاصب صهیونیستی است در حالیکه با کوچکترین حرکت علیه ایران، اسرائیل را با خاک یکسان می کنیم. 
,
 
,
سرتیپ بلالی اسرائیل را پاشنه آشیل آمریکا برای مقابله با ایران دانست و افزود: رهبری فرمودند به دنبال حل مشکلات در داخل باشید و خوشبختانه کسانی که به خارج از کشور امید داشتند امروز ناامید شده اند و به درب بسته خورده اند اما می خواهد آبرو داری کنند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه به فرموده رهبری دولتمردان باید دندان مذاکره با آمریکا را برای همیشه بکشند، اظهار داشت: غربگرایان داخلی برگردند، دیر نیست و می توان به ظرفیت داخلی اتکا کرد، قدرت ما مردمی خواهند بود که با نظام هماهنگ هستند و دشمن نیز به این واسطه نتوانست با سناریوی معاندانه 40 ساله در برابر کشور، بایستد. 
,
 
,
سرتیپ بلالی تصریح کرد: امروز در صنعت دفاعی به تولید داخلی اسلحه در هر بخشی رسیده ایم و این موارد برای مردم سرمایه است، محور مقاومت نیز تمام منطقه را برای دفاع آماده کرده اند و اگر دشمن دست از پا خطا کند آنها را محاصره خواهند کرد. 
,
 
,
وی در خاتمه گفت: فضای مجازی امروز دغدغه رهبر معظم انقلاب است و نباید جوانان به سمت آن بروند تا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب روی آنها سرمایه گذاری شود. 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه