اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه:

صنعت نظامی‌ یمنی‌ها با وجود تحریم‌ها موضوعیت پیدا می‌کند/ به اسارت درآمدن 7هزار نفر توسط یمنی‌ها یاد فتح خرمشهر را زنده کرد

صنعت نظامی‌ یمنی‌ها با وجود تحریم‌ها موضوعیت پیدا می‌کند/ به اسارت درآمدن 7هزار نفر توسط یمنی‌ها یاد فتح خرمشهر را زنده کرد
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه قدرت نظامی یمن در آینده در منطقه مطرح‌تر می شود، گفت: صنعت نظامی‌ یمنی ها با وجود تحریم‌ها و فشارها موضوعیت پیدا خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران سمنان با اشاره به اقدامات موثر یمنی ها گفت: یمنی‌ها از هوش بالایی برخوردارند و پیش از حماقت عربستان در حمله به یمن با سلاح های انفرادی آشنا بودند و پس از آن به سرعت با موشک‌ها آشنا شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت نظامی یمن در آینده در منطقه مطرح‌تر خواهد شد، اظهار کرد: صنعت نظامی‌ یمنی‌ها با وجود تحریم‌ها و فشارها موضوعیت پیدا خواهد کرد.

,

وی با اشاره به اینکه یمنی‌ها شجاع هستند و دفاع را به خوبی انجام می‌دهند، افزود: آن‌ها به مرحله بازدارندگی رسیده‌اند و دشمنان می‌دانند اگر اقدامی علیه یمن انجام دهند آسیب خواهند دید.

,

فدوی با توجه به اسارت درآمدن ۷هزار نفر توسط یمنی‌ها در عملیات اخیر گفت: این عملیات مارا به یاد فتح خرمشهر و عملیات فتح المبین می اندازد.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این حرکتی است که با انقلاب اسلامی آغاز شده و به فضل الهی ادامه پیدا خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه