اخبار داغ

فرمانده سپاه استان سمنان:

راهبرد "مقاومت فعال و هوشمند" موثرترین راهبرد در مقابل استکبار است

راهبرد "مقاومت فعال و هوشمند" موثرترین راهبرد در مقابل استکبار است
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان موثرترین راهبرد در مقابل استکبار را راهبرد "مقاومت فعال و هوشمند" عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد، مقاومت و شهادت دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به برگزاری برنامه های متعدد در سطح استان در هفته دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های ارزشمندی در استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین عرصه‌های نقش آفرینی ملت ایران بود، اظهار کرد: در طول دفاع مقدس، قدرت ایمان و اتحاد مردم را به جهانیان نشان دادیم و ثابت کردیم راهبرد مقاومت فعال و هوشمند موثرترین راهبرد در مقابل استکبار است.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان همچنین تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس ارزش‌های انسانی‌ را بازتعریف کردیم و سراسر جبهه‌ها تجلی این ارزشها بود.

,

دامغانی با بیان اینکه استان سمنان در دفاع مقدس کارنامه درخشانی دارد، افزود: رزمندگان استان در ۵۵ عملیات شرکت کردند و توانستند در جبهه حق و باطل نقش آفرین باشند.

,

وی با اشاره به رتبه سوم استان سمنان در سطح کشور به لحاظ شاخص ایثارگری گفت: ۳ هزار شهید از استان سمنان تقدیم به انقلاب شده است.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار کرد: استان سمنان امروز در جبهه مقاومت و مقابله با جنگ نرم پتانسیل بسیار بالایی دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه