اخبار داغ

فردین عابدینی:

پرسپولیس منتظر بازی سختی برابر ماشین‌سازی باشد/ به پشتوانه هواداران صعود می‌کنیم

پرسپولیس منتظر بازی سختی برابر ماشین‌سازی باشد/ به پشتوانه هواداران صعود می‌کنیم
مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: پرسپولیس فردا منتظر بازی سختی از سوی ما باشد چراکه با انگیزه بالایی در زمین حاضر خواهیم شد و برای شکست این تیم آماده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فردین عابدینی در گفت‌وگو با آناج درخصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: بعد از باخت غیرمنتظره مقابل پیکان که ممکن بود برای هر تیمی اتفاق بیافتد، ریکاوری خوبی انجام دادیم و توانستیم این شکست سنگین را مقابل شاهین بوشهر جبران کرده و دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی خاطرنشان کرد: با بردی که هفته گذشته به دست آوردیم از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کرده و تمرینات باانگیزه‌ای انجام داده‌ایم و برای بازی فردا آماده هستیم.

,

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درباره دیدار فردای تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی نیز گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و برای آن‌ها احترام قائلیم ولی ما هم ماشین‌سازی هستیم و جام حذفی هم جام شگفتی‌هاست!

,

«پرسپولیس فردا منتظر بازی سختی برابر ماشین‌سازی باشد» وی با بیان این جمله تأکید کرد: ما مقابل تیم‌های استقلال و شهر خودرو نشان دادیم که مقابل تیم‌های مدعی خوب بازی می‌کنیم. مطمئن باشید فردا هم با انگیزه بالایی در زمین حاضر خواهیم شد و برای شکست پرسپولیس آماده‌ایم.

,

عابدینی علت نیمکت‌نشینی خود در دو هفته گذشته را مصدومیت دانست و توضیح داد: من در بازی با استقلال از ناحیه پا مصدوم شدم و با توصیه پزشک در دو بازی بعدی روی نیمکت بودم که پس از بهبود آسیب‌دیدگی‌ام دوباره به ترکیب برگشتم.

,

وی با اشاره به نقش هواداران در موفقیت‌های تیمش عنوان داشت: از همه هواداران فوتبال آذربایجان می‌خواهم فردا ما را مقابل پرسپولیس تنها نگذارند. تنها امید ما بعد از خدا هواداران‌مان هستند که امیدوارم با پر کردن ورزشگاه بتوانیم به پشتوانه آن‌ها انگیزه مضاعفی گرفته و با کسب پیروزی به مرحله بعدی صعود کنیم.

,

این بازیکن بومی فوتبال تبریز که سابقه بازی در تیم تراکتور را هم در کارنامه خود دارد، در خاتمه برای این تیم در بازی امروز مقابل پاس همدان نیز آرزوی موفقیت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه