اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار لرستان:

دانشنامه دفاع مقدس لرستان تدوین می‌شود

دانشنامه دفاع مقدس لرستان تدوین می‌شود
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: دانشنامه دفاع مقدس در حال تدوین است و نقش لرستان در دوران دفاع مقدس با تحقیقات میدانی و پژوهش بررسی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ حجت الله ناصر پور ظهر امروز در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت که در سالن همایش سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: پیشکسوتان دفاع مقدس صاحبان، مالکان و صالحان آن دوران هستند؛ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان جستجوگر چشمه ساران حق و حقیقت اسلام ناب محمدی، چشمه سار قرآن و ولایت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,


وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس برآمده از فرهنگ عاشورا است افزود: امروز کربلا و عاشورا در دنیا بیشتر شناخته می شود؛ دفاع مقدس مظهر عاشورا است و بنیاد حفظ آثار یک محتوا دارد و یک ساختار که ساختار آن مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس است که در حال ساخت است.

,
,


مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: محتوای بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس همان دانشنامه دفاع مقدس استان است که در آن نقش لرستان در دوران دفاع مقدس با تحقیقات میدانی و پژوهش بررسی می شود که این محتوا در درون این مرکز فرهنگی قرار می گیرد.

,
,


وی خطاب به پیشکسوتان و مسئولین حاضر در جلسه گفت: همه شما که پیشتازان فتح قله های ارزشها هستید کمک کنید که این ساختار و محتوا زود تر تکمیل شود؛ کار آمدی، اقتدار، مشروعیت و مقبولیت پایه های محکم نظام است که مدیریت جهادی می تواند پایه های نظام را تثبیت کند.

,
,


ناصرپور عنوان کرد: قدر و منزلت هفته دفاع مقدس از دهه فجر بالاتر است چرا که دهه فجر، جشن پیروزی انقلاب است و دفاع مقدس تثبیت کننده انقلاب است.

,
,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه