اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

صنعت گردشگری خلیل آباد باید پویاتر و فعال‌تر باشد/ پرداخت بیش از 14 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به 223 طرح در خلیل آباد

صنعت گردشگری خلیل آباد باید پویاتر و فعال‌تر باشد/ پرداخت بیش از 14 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به 223 طرح در خلیل آباد
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه با توجه به استعدادها و ظرفیت های خوبی که به لحاظ جغرافیای سرزمینی و مکانی در خلیل آباد وجود دارد باید این بخش را پویاتر و فعال‌تر داشته باشیم، گفت: مبلغ 14 میلیارد و 569 میلیون تومان تسهیلات تا پایان شهریور ماه در 223 طرح با اشتغال ایجادی 399 نفر پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور فرماندار خلیل آباد ظهر امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی و تبیین طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان خلیل آباد، اظهار داشت: معین های اقتصادی اربابان توسعه هستند که با نگاه فعال تر و پویاتر شدن بخش های اقتصادی شهرستان پا به عرصه گذاشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه معین های اقتصادی توانسته اند تولید فکر و ایده داشته باشند و حوزه های اقتصادی را برای یک سرمایه گذار و یک واحد تولیدی فراهم کنند تا آن‌ها بتوانند شرایط را پیش ببرند، خاطرنشان کرد: معین های اقتصادی امروز در کنار دولت قرار گرفته اند تا در جنگ بزرگ اقتصادی بتوانیم اضلاع مختلف مشکلاتی که در تحریم های مختلف و ظالمانه دشمن ایجاد کرده است را بتوانیم به حداقل ممکن کاهش دهیم.

,

فرماندار خلیل آباد ضمن گرامیداشت هفته گردشگری، تصریح کرد: صنعت گردشگری را باید بیش از گذشته در حوزه شهرستان دید و یکی از حوزه هایی که باید با کمک معین های اقتصادی در سطح شهرستان برای آن برنامه ریزی داشته باشیم بحث صنعت گردشگری است.

,

وی با تأکید بر اینکه جای صنعت گردشگری در شهرستان خالی است، اذعان کرد: با توجه به استعدادها و ظرفیت های خوبی که به لحاظ جغرافیای سرزمینی و مکانی در خلیل آباد وجود دارد باید این بخش را پویاتر و فعال‌تر داشته باشیم.

,

قاسم پور با اشاره به اینکه توسعه این بخش باید در کنار دیگر ظرفیت های شهرستان مد نظر قرار گیرد، عنوان کرد: اگر روزی ذخایر و منابع ما در بخش های مختلف کم شود تنها حوزه ای که دست نخورده باقی می ماند و حتی افزایش پیدا می کند حوزه گردشگری است.

,

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: مبلغ 14 میلیارد و 569 میلیون تومان تسهیلات تا پایان شهریور ماه در 223 طرح با اشتغال ایجادی 399 نفر از محل طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایر توسط بانک های شهرستان پرداخت شده است.

,

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه تاکنون 4 جلسه با 12 مصوبه در سطح شهرستان و 3 جلسه در استانداری با معین های اقتصادی خلیل آباد برگزار شده است، تأکید کرد: مواردی که نیاز بوده در سطح استان نظیر واگذاری سهمی از شهرک صنعتی بردسکن به خلیل آباد بررسی شود در استانداری مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است.

,

وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد کشور نیز به عنوان معین اقتصادی شهرستان خلیل آباد انتخاب شد که بعد از آن شاهد حضور رئیس کمیته امداد کشور در شهرستان بودیم، بیان کرد: 6 نقطه در سطح شهرستان توسط کمیته امداد در حال ظرفیت سنجی است و این ظرفیت سنجی می تواند گام مؤثری در راستای جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف باشد.

,

قاسم پور در پایان با بیان اینکه 4 نشست یکشنبه های تولید از هفته دولت برگزار شده است، خاطرنشان کرد: 26 نشست کارگروه رفع موانع تولید با 57 مصوبه از خرداد ماه تا به امروز در سطح شهرستان برگزار شده است که توانسته گره گشایی خوبی در حوزه تولید داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه