اخبار داغ

در هفته دفاع مقدس انجام شد

افتتاح 2 خانه محروم توسط بسیج سازندگی در میاندورود + تصاویر

افتتاح 2 خانه محروم توسط بسیج سازندگی در میاندورود + تصاویر
دو خانه محروم مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در روستای اسلام آباد و ولوجا در هفته دفاع مقدس افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عصر امروز با حضور فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندورود، بخشدار مرکزی، رئیس بهزیستی، رئیس بنیاد شهید و دیگر مسئولان میاندورود دو خانه محروم مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در روستای اسلام آباد و ولوجا افتتاح شد.

مصطفی ملازاده مسئول بسیج سازندگی سپاه میاندورود در حاشیه این مراسم اظهار کرد: منزل مسکونی ساخته شده در روستای اسلام‌آباد برای یک خانواده تحت پوشش کمیته امداد بود که با زیربنای 65 متر و با هزینه بالغ بر 65 میلیون تومان ساخته شد.



ملازاده بیان کرد: 30 میلیون تومان از سوی کمیته امداد تامین اعتبار شد و ما بقی هزینه از سوی خیرین، سپاه و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی تامین و ساخته شد.

وی درباره مسکن ساخته شده در روستای ولوجا، گفت: این منزل مسکونی برای مددجوی تحت پوشش بهزیستی بود که در مساحت 65 متر مربع و با هزینه 65 میلیون تومانی ساخته شد.



ملازاده خاطرنشان کرد: برای ساخت این منزل مسکونی شش میلیون تومان از طرف بهزیستی داده شد و مابقی توسط مددجو و بخش اعظمی توسط بسیج سازندگی تقبل شد.

مسئول بسیج سازندگی میاندورود از ساخت 24 واحد منزل مسکونی برای محرومان و مددجویان در میاندورود در سال جاری خبر داد و افزود: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم همه این واحدها را با کمک مردم، خیرین و گروه‌های جهادی ساخته و تحویل خانواده‌ها دهیم.




, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه