اخبار داغ

استاندار اردبیل:

وضعیت طلاق در استان اردبیل نگران کننده است

وضعیت طلاق در استان اردبیل نگران کننده است
استاندار اردبیل گفت: پدیده طلاق در استان اردبیل نگران کننده است، رواشناسان با مشخص کردن جامعه هدف به آموزش قبل از ازدواج زوجین و مجردهای شاغل در دستگاه های اجرایی بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر بهنام جو صبح امروز در نشست با کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: ضرورت کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش مهارت های زندگی برای پیشگیری از پدیده طلاق احساس می شود و باید در این زمینه تلاش کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 وی با بیان اینکه آموزش مهارت های زندگی از ادارات، کارخانه ها و محل های پرتراکم شروع شود، افزود: پدیده طلاق در استان اردبیل نگران کننده است رواشناسان با مشخص کردن جامعه هدف می توانند به آموزش قبل از ازدواج زوجین و مجردهای شاغل در دستگاه های اجرایی بپردازند.

,

بهنام جو بر تدوین طرح جامع مشاوره ازدواج و مهارت های زندگی تاکید کرد و افزود: کارشناسان گارگروه تخصصی با مشخص کردن سرفصل های آموزشی و نحوه آموزش شیوه نامه ای را تدوین و این موضوع را جمع بندی کنند.

,

وی افزود: در فاز اول این طرح  پرسنل و خانواده های استانداری، آموزش و پرورش، دانشگاه ها مورد ارزیابی قرار می گیرند و دوره های آموزشی با مشوق های لازم برگزار می شود.

,

استاندار اردبیل با بیان اینکه روانشناسان استان در زمینه مشاوره های ازدواج باید ساماندهی شوند، اظهار کرد: در این طرح رنج سنی افراد کاملا مشخص است افراد بالای ۵۰سال و پایین تر از ۱۵ سال خارج از آموزش آگاهی دهی ازدواج قرار خواهند گرفت.

,

وی با بیان اینکه کارشناسان مشاور باید بعد از ازدواج هم با مشتریان خود در ارتباط باشند، افزود: می توان با هماهنگی بیشتر جهت مشاوره به پرسنل یک روان شناس با معرفی نظام روانشناسی در ادارات مستقر شوند.

,

بهنام جو با اشاره به اینکه این طرح دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان ها و دانشجویان را در بر می گیرد، افزود: علاوه بر آن افراد متقاضی مشاوره و در استانه ازدواج باید بیش از سایرین مورد توجه باشند‌.

,

استاندار اردبیل با بیان در اجرای این طرح باید احساس کنیم که با یک بحران جدی مواجه هستیم، تصریح کرد: آموزش ها باید با فرهنگ ایرانی و منطقه ای همخوانی داشته باشد و همه جوانب در بررسی موضوع مدنظر قرار گیرد.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه