اخبار داغ

رییس اداره کار تربت حیدریه عنوان کرد؛

۵۹ طرح مشاغل خانگی تربت حیدریه منتظر تصویب کارگروه استانی

۵۹ طرح مشاغل خانگی تربت حیدریه منتظر تصویب کارگروه استانی
معاون اداره کل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه با بیان اینکه سهمیه ای در حوزه مشاغل خانگی به این شهرستان اختصاص نیافته، فزود: مقرر شد تسهیلات به صورت متمرکز در استان و تنها به طرح های پشتیبان پرداخت شود و بر این اساس تاکنون تعداد 59 طرح منتظر تصویب کارگروه استانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی اکبر اسماعیل پناه، معاون اداره کل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه مشاغل خانگی هر چند امسال سهمیه ای به شهرستان اختصاص نیافت، اما مقرر شد تسهیلات به صورت متمرکز در استان و تنها به طرح های پشتیبان پرداخت شود و بر این اساس تاکنون تعداد 59 طرح به مبلغ 22 میلیارد و 600 میلیون ریال و اشتغال 553 نفر در کارگروه شهرستان مصوب وبرای تعیین تکلیف به استان ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در خصوص تسهیلات اشتغال پایدار روستایی نیز گفت: تعهد امسال شهرستان در ایجاد اشتغال جدید و ثبت در سامانه رصد تعداد سه هزار و 19 نفر است که تاکنون تعداد 775 نفر اشتغال جدید که معادل 25 درصد میزان تعهد است، توسط دستگاه ها ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است.

,

رئیس اداره کار تربت حیدریه تصریح کرد: در 6 ماه نخست امسال همچنین 495 مورد بازرسی توسط بازرسان بابت نظارت بر اجرای قانون کار و آیین نامه های حفاظت و بهداشت کار انجام و تعداد حوادث ناشی از کار در مدت یاد شده نیز، پنج مورد می باشد اسماعیل پناه تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری را در این زمان نزدیک به 350 نفر اعلام کرد.

,

اسماعیل پناه خاطر نشان کرد: فت: در نیمه نخست امسال تعداد 312 دادخواست به این اداره واصل شده که منجر به صدور 241 فقره رای شده که از این تعداد 127 رای معادل 53 درصد سازشی بوده است .

,

وی بیان کرد: قبل تشکیل پرونده برای کسانی که دادخواست ارایه می کنند، توسط کارشناسان این اداره پیشنهاد سازش ارایه می شود که بر این اساس در مدت یاد شده 92 درخواست قبل تشکیل پرونده منجر به سازش شد که این امرعلاوه بر کاهش هزینه های دولت، حذف رفت و آمد طرفها به اداره و تحمل هزینه از این بابت و نیز تحقق رضایت دو طرف را در پی داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه