اخبار داغ

کارشناس مسائل منطقه:

عربستان از شوک حملات کوبنده انصارالله خارج نشده است/ اگر سعودی‌ها می‌خواهند بیشتر از این رسوا نشوند، دست از تجاوز بردارند

عربستان از شوک حملات کوبنده انصارالله خارج نشده است/ اگر سعودی‌ها می‌خواهند بیشتر از این رسوا نشوند، دست از تجاوز بردارند
کارشناس مسائل منطقه‏ گفت: عربستان از شوک حملات کوبنده انصارالله خارج نشده است‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدهادی سیدافقهی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بحران آفرینی‌های عربستان سعودی در منطقه اظهار کرد: عربستان سعودی مردم مظلوم یمن را قتل عام کرده و اکنون باید پاسخگو باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه نزدیک‌ترین شرکای عربستان یعنی آمریکا سیلی محکمی به صورت عربستان زد، ابراز کرد: اخیرا آمریکایی‌ها گفتند که ما به هیچ وجه پیمان دفاعی با عربستان نداشتیم و اگر عربستان حمایت ما را می‌خواهد، باید هزینه آن را پرداخت کند.

,

کارشناس مسائل منطقه با تاکید بر اینکه نادانهای سعودی هنوز متوجه نیستند که آمریکا قصد دوشیدن آنها را دارد، عنوان کرد: ما با صداقت و به قصد دوستی بارها حسن نیت خود را اعلام کردیم.

,

وی افزود: سعودی‌ها هرروز در منطقه دست به تبهکاری می‌زنند و امنیت خاورمیانه را به هم زدند و متاسفانه در این وسط مردم مظلوم یمن قطعه قطعه می‌شوند و جامعه بین الملل نیز در این سالها سکوت کرده است.

,

سیدافقهی با بیان اینکه این روزها مشخص شد که ارزش نفت برای برخی کشورهای مدعی بیشتر از ارزش جان انسانها است، تصریح کرد: تمامی وعده‌های انصارا.. یمن صادق بوده و عربستان باید به خود بیاید و از دست از تجاوز بکشد.

,

وی گفت: وقتی یمنی‌ها گفتند که اگر تجاوز متوقف نشود، فلان کار را می‌کنیم آن موضوع تحقق یافته بنابراین اگر عربستان می‌خواهد بیشتر از این رسوا نشود، باید به تجاوزگریهای خود خاتمه دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه