اخبار داغ

فرمانده سپاه استان لرستان:

شناسایی مشکلات محرومان توسط بسیجیان جهادگر/ ارائه خدمات به نیازمندان تسریع شود

شناسایی مشکلات محرومان توسط بسیجیان جهادگر/ ارائه خدمات به نیازمندان تسریع شود
فرمانده سپاه استان لرستان با اشاره به شناسایی مشکلات محرومان توسط بسیجیان جهادگر گفت: خدمات رسانی بسیج در همه زمینه‌ها باید متنوع و گسترده باشد و بسیجیان از هر فرصتی برای خدمت‌رسانی استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مرتضی کشکولی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: بسیجیان جهادگر تاکنون برای ساخت منازل مسکونی و سرپناه برای محرومان اقدامات بسیار زیادی انجام داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: وظیفه برادر مومن این است که هر جایی که انسانی نیاز به کمک دارد حتما به او کمک شود و با همه توان برای رفع مشکلات و گرفتاری آنها تلاش کند.

,

فرمانده سپاه استان لرستان تصریح کرد: جهادگران باید کار جهادی را در همه زمینه ها به بهترین شکل انجام دهند، ساخت منزل مسکونی برای محرومان بخشی از کار جهادی است و جهادگران بسیجی می توانند در همه بخش ها به محرومان کمک کنند به طوری که گاهی برای انسان های آبرومندی که مقروض هستند از ظرفیت خیرین استفاده کنند.

,

وی بیان کرد: کمک به درمان بیماران نیازمند و تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند از جمله خدماتی است که بسیجیان جهادگر می توانند ارائه خدمت کنند.

,

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه کارهای جهادی و خدمت رسانی به محرومان باید متنوع و گسترده باشد گفت: بسیجیان در همه زمینه ها خدمات لازم را به محرومان ارائه دهند و ضروری است تا نیازهای محرومان را شناسایی و برای رفع این نیازها تلاش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه