اخبار داغ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد:

​جابجائی بیش از یک میلیون مسافر در جاده های اردبیل

​جابجائی بیش از یک میلیون مسافر در جاده های اردبیل
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و 64 هزار نفر مسافر در6 ماه گذشته در استان جابجا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهه نقل از سبلان‌ما،رضا شیرین زاده صبح امروز در جلسه ارتقا سطح خدمات حمل و نقل مسافر استان اظهار داشت: از این میزان مسافر 543 هزار و 736 نفر توسط اتوبوس،119 هزار و115 نفر مسافر با مینی بوس و 401هزارو515 نفر مسافر توسط ناوگان عمومی سواری به شهرهای مختلف جابجا شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی تعداد ناوگان عمومی مسافری استان اردبیل را هزارو 180 دستگاه بیان کرد و افزود:از این میزان 571 دستگاه سواری،368 دستگاه اتوبوس و 241 دستگاه نیز مینی بوس است.

,
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:هموطنان عزیزمی توانند هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت های مسافربری از طریق سامانه های 1000141، شهراه و با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند.
,
وی فعالیت 59 شرکت مسافربری در استان اردبیل را خاطرنشان کرد و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی استان کمترین میزان تخلفات و تلفات را دارد.
,
شیرین زاده افزود:در قالب کمیسیون های ماده 11 و 12 از ابتدای سال جاری به 86 تخلف مطرح شده در حوزه های ایمنی و ترافیک،مسافر و کالا رسیدگی و 82 رای نیز صادر شده است.
,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه