اخبار داغ

وزیر اسبق آموزش و پرورش در تبریز مطرح کرد:

تلاش دولت برای اجرای سند 2030 در نظام آموزش کشور/ نمی‌شود بر سر مردم کلاه گذاشت

تلاش دولت برای اجرای سند 2030 در نظام آموزش کشور/ نمی‌شود بر سر مردم کلاه گذاشت
حاج بابایی گفت: شفافیت، نظارت مردم را به همراه دارد تمام امور را همه مردم باید بدانند، نمی‌شود با مردم تقلب کرد و بر سر آنها کلاه گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حاج بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار با دانشجویان استان با اشاره به لزوم انقلابی بودن مسئولان اظهار داشت: هر آنچه که از دارایی و عزت و احترام داریم، همگی مدیون انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: ما توانستیم آمریکا را به پای ذلت بکشانیم، چرا هیچ کدام از روسای جمهور فرانسه، انگلیس و غیره نمی‌توانند به رئیس جمهور آمریکا تو بگوید. امروز بحث اصولگرا و اصلاح‌طلب نداریم بلکه بحثمان انقلابی است.

,

حاج بابایی تصریح کرد: تفکر صادر شده‌ی انقلاب به یمنی‌ها، امروز در دنیا غوغا کرده‌اند. انقلاب امروز ما قطره‌ای از انقلاب امام حسین است. سازندگان موشک‌های ساقط کننده‌ی پهباد آمریکایی محصول تفکر انقلاب اسلامی هستند. زخارف دنیا نباید ما را از مسیر اصلی دور کند

,

وزیر اسبق آموزش و پرورش بیان کرد:  اعتقاد داریم رهبر معظم انقلاب شفاف ترین مسئول این دنیاست. شفافیت، نظارت مردم را به همراه دارد تمام امور را همه مردم باید بدانند، این موضوع در مسائل امنیتی استثناست. نمیشود با مردم تقلب کرد و بر سر آنها کلاه گذاشت.

,

نماینده مردم همدان ادامه داد: هرکس تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرد او انقلابی است و اگر این طور نباشد، انقلابی نیست. بزرگترین مشکل امروز کشور ما، اشرافیگری است. شاید خود فرد اشرافی نباشد اما فکر اشرافی داشته باشد. نباید دچار احساسات شد، چرا که ما در دوران مختلف به دلیل خوب فکر نکردن دچار خطا شده‌ایم.

,

حاج بابایی عنوان کرد: تمام توان دولت در این شش سال خصوصی سازی مدارس و اجرای سند ۲۰۳۰ بود. وزیر آموزش و پرورش بعد از بنده یعنی آقای فانی، در جایی اعلام کرده بود ما ۳۵۰ هزار معلم اضافی داریم درحالی که رهبر انقلاب چند سال بعد فرمودند ۴۰۰ هزار نفر کمبود داریم

,

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: قبل از حضورم در آموزش و پرورش از ۴۰ رتبه اول کنکور، ۳۳ نفر از مدارس غیر دولتی بودند و بعد از حضورم در وزارت این آمار برعکس شد. رهبر انقلاب به جد طرفدار مدارس دولتی است

,

وی با اشاره به وضعیت دانشگاه فرهنگیان خاطر نشان کرد: مسئولی که بعد از وزارت ما برای دانشگاه فرهنگیان انتخاب شد تمام تلاش خود را کرد تا این دانشگاه را تعطیل کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه