اخبار داغ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان:

تخفیف ۳۰ درصدی فروش کتاب در نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان/ ثبت نام 156 ناشر مستقل

تخفیف ۳۰ درصدی فروش کتاب در نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان/ ثبت نام 156 ناشر مستقل
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان از دهم مهر ماه به مدت 6 روز در نمایشگاه های بین المللی سنندج برپا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آفتاب دل، جلال قلعه شاخانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در نشست خبری با خبرنگاران استان کردستان که صبح امروز در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص برگزاری نهمین دوره نمایشگاه استانی کتاب در حال انجام است و تاکنون چندین جلسه در این راستا تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , آفتاب دل،, جلال قلعه شاخانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در نشست خبری با خبرنگاران استان کردستان که صبح امروز در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص برگزاری نهمین دوره نمایشگاه استانی کتاب در حال انجام است و تاکنون چندین جلسه در این راستا تشکیل شده است.,

 

,


جلال قلعه‌شاخانی از حضور ناشران مطرح دراین دوره از نمایشگاه خبرداد و اضافه کرد: در این دوره تازه‌های نشر و آثاری که جوابگوی نیاز مخاطبان آن در استان باشد، عرضه می‌شود.

,
,


اعلام آمادگی 13 ناشر از اقلیم کردستان در نمایشگاه کتاب 

,
, اعلام آمادگی 13 ناشر از اقلیم کردستان در نمایشگاه کتاب , اعلام آمادگی 13 ناشر از اقلیم کردستان در نمایشگاه کتاب ,


وی اضافه کرد: این نمایشگاه به مدت 6 روز از تاریخ دهم تا 15 مهر ماه در نمایشگاه های بین المللی شهر سنندج برگزار می شود که 218 غرفه آماده ناشرین است که 156 ناشر مستقل، 90 ناشر از سراسر کشور، 12 ناشر استانی و 13 ناشر از اقلیم کردستان اعلام آمادگی کرده اند و دو هزار و 500 عنوان در 50 هزار جلد کتاب وارد استان خواهد شد.

,
,

 

,


به گفته ی قلعه شاخانی، بن دریافت کالا امسال همچنان در بانک های شهر مستقر در نمایشگاه قابل ارائه به مشتریان کتاب خواهد بود و تخفیف 30 درصدی که 20 درصد از طریق بُن و 10 درصد هم توسط ناشر داده شده، ارائه می شود.

,
,

 

,


قلعه شاخانی بیان کرد: کتاب فروشی های استان کردستان تا یک ماه بعد از نمایشگاه نیز آماده ارائه ی خدمت به مشتریان کتاب از طریق بُن کتاب خواهند بود و از این بابت مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

,
,


تجلیل از 16 نمونه ی حوزه ی کتاب و کتابخوانی در نمایشگاه کتاب کردستان

,
, تجلیل از 16 نمونه ی حوزه ی کتاب و کتابخوانی در نمایشگاه کتاب کردستان, تجلیل از 16 نمونه ی حوزه ی کتاب و کتابخوانی در نمایشگاه کتاب کردستان,


وی گفت: اجرای برنامه‌های جانبی همچون رونمایی از کتاب، برگزاری شب شعر کُردی با حضور استان های کردنشین، همایش ادبیات آیینی و ادبیات پایداری و نقش جوانان و رسانه در فرهنگ کتاب و کتابخوانی و برگزاری نشست‌های تخصصی برای این دوره تدارک دیده شده است .

,
,


قلعه شاخانی با بیان اینکه سخنران اصلی افتتاحیه نمایشگاه پروفسور ملکیان و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد خواهد بود خاطر نشان کرد: در پایان این نمایشگاه از 16 نفر بعنوان نمونه ی حوزه ی کتاب و کتابخوانی تجلیل بعمل خواهد آمد.

,
,


چاپ 52 هزار کتاب کُردی در 6 ماهه نخست سال جاری

,
, چاپ 52 هزار کتاب کُردی در 6 ماهه نخست سال جاری, چاپ 52 هزار کتاب کُردی در 6 ماهه نخست سال جاری,


وی یادآور شد: 69 ناشر فعلی در استان و 120 کتابفروشی در استان کردستان فعال است خاطر نشان کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری 168 عنوان کتاب در بیش از 190 هزار تیراژ کتاب چاپ شده است که 36 عنوان با تیراژ 52 هزار چاپ مربوط به کتاب های کُردی است.

,
,


به گفته ی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، میزان استقبال مردم سنندج، میزان سواد مطالعاتی مردم سنندج ، میزان فروش و نوع فروش و ... ناشرین را علاقمند کرده است که همچنان در این نمایشگاه استقبال پرشورتر داشته باشند.

,
,


وی اعلام کرد: باوجود تمام محدودیت‌ها در حوزه زیر ساختی و با داشتن حداقل امکانات و فضا نمایشگاه کتاب را در استان برگزار می‌کنیم و با فضای ۱۲۰۰ متری با استان‌هایی که فضای بالای ۲۰ هزار متر دارند رقابت می‌کنیم‌.

,
,


گفتنی است؛ نهمین نمایشگاه کتاب کردستان در راستای اجرای سیاست‌های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و فراهم آوردن تسهیلات برای دسترسی مردم به تازه‌های نشر به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا می‌شود.

,
,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه