اخبار داغ

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسفراین :

۸۰ درصد تماس ها با آتش نشانی مزاحمت تلفنی است

۸۰ درصد تماس ها با آتش نشانی مزاحمت تلفنی است
رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسفراین با بیان اینکه در سال ۹۷ این سازمان ۲۵۶ مورد ماموریت انجام داده است، گفت: بیش از ۸۰ درصد تماس ها با آتش نشانی مزاحمت تلفنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیکانی رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در اسفراین اظهار کرد: از برنامه های این سازمان در ایام ۷ مهر ماه اجرای رژه خودرویی ، برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس و برگزاری  مانور اطفا حریق و نجات مصدوم با دستگاه های امدادی با هدف نشان دادن توان و رفع نقاط ضعف است‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک ,

وی گفت:  اطفا حریق،  حبس داخل آسانسور و خودروهای تصادفی  ، سقوط در چاه ، کانال آب و رودخانه ، رویارویی با گازگرفتگی  ، خطر ناشی از حضور یا حمله حیوانات وحشی و موذی ، ریزش چاه ساختمان ، برقگرفتگی و … از جمله حوادثی است که این سازمان توانایی و وظیفه پوشش آنها را به عهده دارد.

,

پیکانی با اشاره به ماموریت های مهم آتش نشانی اسفراین در یک سال گذشته تصریح کرد: در سال ۹۷ تعداد کل ماموریت ها ۲۵۶ مورد بوده است و اطفا حریق،  مارگیری و امداد و نجات از مهم ترین ماموریت های ما در یک سال گذشته بوده است.

,

وی خاطر نشان کرد: در شش ماهه نخست سال ۹۷،  ۱۴۷ ماموریت و سال ۹۸، ۲۴۵ مورد ماموریت بوده است که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است.

,

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسفراین افزود: در شش ماهه نخست امسال ۹۸ مورد آتش سوزی اتفاق افتاده است که نسبت به سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است و به همشهریان توصیه میکنیم در ایام مسافرت حتما برق و گاز منزل خود را قطع کنند چرا که بیشتر آتش سوزی ها در این زمان ها رخ خواهد داد.

,

وی گفت: بیش از ۸۰ درصد تماس با ۱۲۵ مزاحمت های تلفنی است و از خانواده ها درخواست کرد فرزندان خود را نسبت به تماس با این سازمان توجیه کنند.

,

پیکانی از مردم درخواست کرد: در مواقع بروز حوادث و آتش سوزی با حفظ خونسردی در همان ابتدا حادثه با آتش نشانی تماس بگیرند چرا که در اکثر آتش سوزی ها ۱۵ دقیقه بعد از بروز حادثه تماس گرفته می شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه