اخبار داغ

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی:

میزان مشارکت‌های مردمی تا پایان مرداد به 24 میلیارد تومان رسید/ رشد 54 درصدی مشارکت‌ها

میزان مشارکت‌های مردمی تا پایان مرداد به 24 میلیارد تومان رسید/ رشد 54 درصدی مشارکت‌ها
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: طی 5 ماه ابتدای سال جاری میزان کمک‌های جمع آوری شده توسط امداد در حوزه‌های مختلف به 24 میلیارد تومان رسیده که نشان دهنده رشد 54 درصدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص عملکرد حوزه مشارکت‌های مردمی امداد در استان، اظهار کرد: بخشی از منابع کمیته امداد از محل مشارکت‌های مردمی تامین می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, احمد رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با , خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، , در خصوص عملکرد حوزه مشارکت‌های مردمی امداد در استان، اظهار کرد: بخشی از منابع کمیته امداد از محل مشارکت‌های مردمی تامین می‌شود.,

 

,

ارزشمند بودن کمک‌های مردمی برای امداد

, ارزشمند بودن کمک‌های مردمی برای امداد, ارزشمند بودن کمک‌های مردمی برای امداد,

وی افزود: شاید کمک‌های مردمی بخشی از اعتبارات امداد را به خود اختصاص دهد اما برای مجموعه امداد با ارزش است.

,

 

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: طی چند سال اخیر اعتماد عمومی در مجموعه امداد توسعه خوبی داشته و مردم بیش از گذشته امداد را مورد توجه قرار می‌دهند.

,

 

,

رفیعی با بیان اینکه طی دو سال گذشته شرایط اقتصادی بسیار سخت بوده و مردم با تگناهایی مواجه بودند، افزود: اما مشارکت مردم در مجموعه برنامه‌های مربوط به امداد رشد قابل توجهی داشته است.

,

 

,

افزایش 54 درصدی مشارکت‌های مردمی طی 5 ماه

, افزایش 54 درصدی مشارکت‌های مردمی طی 5 ماه, افزایش 54 درصدی مشارکت‌های مردمی طی 5 ماه,

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا انتهای مرداد ماه بیش از 54 درصد مشارکت‌های مردمی افزایش داشته است.

,

 

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف با اجرای طرح‌هایی مشارکت‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و در اختیار نیازمندان و مددجویان تحت حمایت قرار می‌دهد.

,

 

,

یک میلیارد و 300 میلیون تومان کمک به سیل‌زدگان

, یک میلیارد و 300 میلیون تومان کمک به سیل‌زدگان, یک میلیارد و 300 میلیون تومان کمک به سیل‌زدگان,

رفیعی با اشاره به سیل ابتدای سال در تعدادی از استان‌های کشور، گفت: در روزهای ابتدایی سال جاری توانستیم با همکاری بسیار خوب مردم استان سیل لبخند را بر لبان مردم آسیب دیده از سیل نشانده و یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای کمک به مناطق سیل‌زده جمع آوری کرده و ارسال کنیم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان، عیدقربان و محرم نیز با اجرای طرح‌های نذر قربانی، احسان حسینی و احسان زائر به مددجویان تحت حمایت امداد کمک کنیم.

,

 

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: برپایی جشن عاطفه ها در دو مرحله از دیگر طرح‌هایی است که در آغاز سال تحصیلی جدید و برای کمک به دانش آموزان تحت حمایت امداد و نیازمند برگزار می‌شود.

,

 

,

رفیعی اظهار کرد: امسال مرحله اول جشن عاطفه‌ها 7 و 8 شهریور برگزار شد و مرحله دوم آن 10 مهرماه در محل 978 مدرسه استان با همکاری آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

,

 

,

جمع‌آوری 24 میلیارد تومان کمک تا پایان مرداد

, جمع‌آوری 24 میلیارد تومان کمک تا پایان مرداد, جمع‌آوری 24 میلیارد تومان کمک تا پایان مرداد,

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در تمام زمینه‌ها بسیار خوب بوده، افزود: طی 5 ماه ابتدای سال جاری میزان کمک‌های جمع آوری شده توسط امداد در حوزه‌های مختلف به 24 میلیارد تومان رسیده است.

,

 

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: در بخش صدقات 2 میلیارد و 179 میلیون تومان کمک جمع‌آوری شده که این مبلغ 9 درصد از منابع امداد را به خود اختصاص می‌دهد و شاهد رشد 11 درصدی مشارکت مردم در این زمینه بوده‌ایم.

,

 

,

رفیعی عنوان کرد: یکی دیگر از طرح‌های مشارکت مردم در امداد طرح زکات است که این طرح شامل زکات فطریه، مستحبی و واجب می‌شود.

,

 

,

10 درصد منابع امداد از طریق جمع آوری زکوات است

, 10 درصد منابع امداد از طریق جمع آوری زکوات است, 10 درصد منابع امداد از طریق جمع آوری زکوات است,

وی گفت: طی 5 ماه ابتدای سال میزان کمک‌های جمع آوری شده در طرح زکات 2 میلیارد و 498 میلیون تومان بوده که این مبلغ 10 درصد از منابع امداد را به خود اختصاص داده و دارای رشد 58 درصدی بوده است.

,

 

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: یکی دیگر از طرح هایی که در امداد مورد توجه است طرح اکرام و ایتام و فرزندان محسنین است که هر ساله این طرح در استان با استقبال خوبی همراه بوده.

,

 

,

جمع‌آوری بیش از 7 میلیارد تومان کمک در طرح اکرام ایتام و محسنین

, جمع‌آوری بیش از 7 میلیارد تومان کمک در طرح اکرام ایتام و محسنین, جمع‌آوری بیش از 7 میلیارد تومان کمک در طرح اکرام ایتام و محسنین,

رفیعی ادامه داد: طی 5 ماه ابتدایی سال جاری میزان کمک‌های جمع آوری شده در حوزه اکرام ایتام و محسنین 7 میلیارد و 100 میلیون تومان بوده که 29 درصد مجموع منابع امداد را تشکیل داده و 43 درصد رشد داشته است.

,

 

,

وی گفت: طرح‌های مختلف امداد در بخش‌های بهداشت و درمان، اشتغال، مسکن، جهیزیه، فرهنگی و تحصیل هدف‌گذاری شده و در این راستا با همکاری مردم تا پایان مرداد ماه 12 میلیارد و 500 میلیون تومان جمع‌آوری شده که 52 درصد از منابع مشارکت امداد را به خود اختصاص داده و 72 درصد مشارکت مردم در این زمینه رشد داشته است.

,

 

,

رویکرد اصلی امداد توسعه مراکز نیکوکاری است/فعالیت 52 مرکز نیکوکاری در خراسان‌جنوبی

, رویکرد اصلی امداد توسعه مراکز نیکوکاری است, رویکرد اصلی امداد توسعه مراکز نیکوکاری است, /فعالیت 52 مرکز نیکوکاری در خراسان‌جنوبی,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه رویکرد اصلی امداد توسعه مراکز نیکوکاری است، افزود: هدف مردمی کردن بیش از این مشارکت‌ها است و اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده به موقع و در محلات هدف به دست مردم برسد.

,

 

,

رفیعی با بیان اینکه در خراسان‌جنوبی 52 مرکز نیکوکاری فعال داریم، اظهار کرد: از اواخر سال گذشته بحث توسعه مراکز نیکوکاری در دستور کار قرار گرفت و تا پایان مرداد ماه سال جاری 29 مرکز نیکوکاری در استان اضافه شد.

,

 

,

وی با بیان اینکه میزان مشارکت در مردم در مراکز نیکوکاری بسیار خوب است، افزود: در این مراکز 6 میلیارد و 420 میلیون تومان کمک جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه از رشد 174 درصدی برخوردار بوده است.

,

 

,

26 درصد مشارکت‌های امداد توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده

, 26 درصد مشارکت‌های امداد توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده, 26 درصد مشارکت‌های امداد توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: 26 درصد مشارکت‌های امداد توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده و در برنامه داریم  تعداد مراکز نیکوکاری را تا پایان سال جاری به 90 مرکز افزایش دهیم.

,

 

,

رفیعی تصریح کرد: فعالیت مراکز نیکوکاری به صورت محله محور و با محوریت مساجد انجام می‌شود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری باید صنفی و تخصصی باشد، افزود: در شهرستان بیرجند و طبس مراکز نیکوکاری بانوان ایجاد شده و فعال است. همچنین در برنامه داریم مراکز نیکوکاری تخصصی در حوزه بهداشت و درمان و بازار را افزایش دهیم.

,

 

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: در حال حاضر در بیرجند مرکز نیکوکاری بهداشت و درمان با همکاری مجموعه فرهنگی زینبیه(س) راه‌اندازی شده که امیدواریم سایر شهرهای مورد نیاز نیز بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

,

 

,

رفیعی خاطرنشان کرد: امسال در طرح نذر قربانی شاهد رشد 72 درصدی نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

,

 

,

کمک بیش از 3 میلیارد تومانی در طرح احسان حسینی/ رشد 103 درصدی کمک‌ها در این طرح

, کمک بیش از 3 میلیارد تومانی در طرح احسان حسینی/ رشد 103 درصدی کمک‌ها در این طرح, کمک بیش از 3 میلیارد تومانی در طرح احسان حسینی/ رشد 103 درصدی کمک‌ها در این طرح,

وی با اشاره به طرح احسان حسینی در دهه اول ماه محرم، عنوان کرد: ماه محرم ظرفیت خوبی برای کمک به نیازمندان است.

,

 

,

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: این طرح امسال با استقبال خوب مردم همراه بود و در دهه اول محرم 3 میلیارد و 26 میلیون تومان کمک جمع آوری شد که در قالب سبدهای عذایی و توزیع نذورات قربانی به دست نیازمندان رسید.

,

 

,

رفیعی اظهار کرد: از میزان مشارکت‌های جمع‌آوری شده 4 درصد مشارکت نقدی و 96 درصد منابع مشارکت غیر نقدی بوده که 2 میلیارد و 917 میلیون تومان شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه در طرح احسان حسینی 103 درصد رشد را شاهد بودیم، گفت: در دهه اول محرم امسال 309 هزار و 202 نفر از غذای گرم بهره‌مند شدند.

,

 

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همچنین در دهه اول محرم 586 سبد غذایی توسط مردم آماده و در قالب کاروان‌های حسینی بین نیازمندان توزیع شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه