اخبار داغ

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی:

پهلوانان زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی در مسابقات منطقه دو کشور خوش درخشیدند/ کسب 9 مدال در این مسابقات

پهلوانان زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی در مسابقات منطقه دو کشور خوش درخشیدند/ کسب 9 مدال در این مسابقات
رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی گفت: 9 ورزشکار از خراسان‌جنوبی به مسابقات منطقه دو کشور اعزام شدند که به چهار مدال طلا، دو نقره و سه برنز دست پیدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی قمری رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، از برگزاری مسابقات پهلوانی منطقه دو کشور در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهدی قمری رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با,  خاورستان،,  , خاورستان, خاورستان, ،,  از برگزاری مسابقات پهلوانی منطقه دو کشور در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.,

 

,

وی افزود: منطقه دو کشور شامل 5 استان سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی، کرمان، یزد و هرمزگان است.

,

 

,

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی بیان کرد: با توجه به وجود استان‌هایی از جمله یزد، کرمان و خراسان‌جنوبی که مدعیان ورزش زورخانه‌ای هستند منطقه دو از قوی‌ترین مناطق کشور در ورزش پهلوانی به شمار می‌رود.

,

 

,

قمری عنوان کرد: مسابقات 12گانه در 5 مقطع سنی و در هر مقطع دو وزن در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

,

 

,

وی اظهار کرد: شرکت کنندگان استان 9 نفر در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان بودند.

,

 

,

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی گفت: از 9 ورزشکاری که به این مسابقات اعزام شدند به چهار مدال طلا، دو نقره و سه برنز دست پیدا کردند.

,

 

,

قمری بیان کرد: این مسابقات 4و5 مهرماه در زاهدان برگزار شد.

,

 

,

وی عنوان کرد: آقایان مصطفی دلاکه در رده سنی بزرگسالان، علی‌اصغر اکبری رده جوانان، سهیل یوسف‌پور رده نونهالان و امیر حسین کیوان‌زاده در رده سنی جوانان در وزن مثبت 90 به مدال طلا دست پیدا کردند.

,

 

,

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: آقایان حسین رضوانی در رده سنی نونهالان و سید محمدرضا رضوی در رده سنی نوجوانان صاحب مدال نقره شدند.

,

 

,

قمری گفت: آقایان پوریا ایزدی در رده سنی نوجوانان وزن منفی 50، محمد سرچاهی در رده امید و علیرضارضایی در رده سنی بزرگسالان وزن مثبت 90 به مدال برنز دست یافتند.

,

 

,

وی اظهار کرد: مرشدان اعزام شده به مسابقات آقایان حسین قمری، حامد دستگردی و عرفان شمس‌آبادی بودند.

,

 

,

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی افزود: مربیان در این دوره از مسابقات منطقه دو آقایان حسین هاشمی و محمد خدابخشی بودند و این 9 نفر به سرپرسیتی آقایان کبودی و قمری به مسابقات منطقه دو کشور که در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد اعزام شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه