اخبار داغ

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور:

ساخت مدرسه اوتیسم یکی از نیازهای خراسان‌جنوبی است/ قبول شدن 350 دانش آموز مدارس استثنایی در دانشگاه

ساخت مدرسه اوتیسم یکی از نیازهای خراسان‌جنوبی است/ قبول شدن 350 دانش آموز مدارس استثنایی در دانشگاه
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور گفت: ساخت مدرسه برای دانش‌آموزان اوتیسم یکی از نیازهای خراسان‌جنوبی بوده که با تلاش محقق خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مجید قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور امروز در مراسم بهره‌برداری از مدرسه استثنائی شهدای بانک ملی در منطقه مهرشهر بیرجند اظهار کرد: در حال حاضر از بیش از ۱۴ میلیون نفر دانش آموز کشور نزدیک به  ۱۵۰ هزار نفر با شرایط خاص در مدارس استثنائی مشغول به تحصیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان،,  , خاورستان, خاورستان, ،,  مجید قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور امروز در مراسم بهره‌برداری از مدرسه استثنائی شهدای بانک ملی در منطقه مهرشهر بیرجند اظهار کرد: در حال حاضر از بیش از ۱۴ میلیون نفر دانش آموز کشور نزدیک به  ۱۵۰ هزار نفر با شرایط خاص در مدارس استثنائی مشغول به تحصیل هستند.,
 
,
وی یادآور شد: هزینه در حوزه آموزش و پرورش و حتی در آموزش و پرورش استثنائی سرمایه‌گذاری است.
,
 
,
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور با اشاره به اینکه  طی سال‌های اخیر دانش‌آموزان مدارس استثنائی به سمت رشته‌های حرفه‌ای و مهارتی گرایش پیدا کرده‌اند، بیان کرد: تلاش داریم تا این دانش‌آموزان را به کفایت اقتصادی برسانیم تا بتوانند خود را اداره کنند.
,
 
,
قدمی تصریح کرد: بنابراین هزینه برای آموزش و پرورش هزینه برای رشد جامعه است.
,
 
,
وی با بیان اینکه در سال گذشته ۳۵۰ دانش آموز مدارس استثنایی کشور بدون داشتن سهمیه در دانشگاه قبول شدند، گفت: این موفقیت‌ها نشان می‌دهد که نگاه فرهنگی به مدارس استثنایی تأثیرات گذار است. 
,
 
,
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور خاطر نشان کرد: ساخت مدرسه برای دانش‌آموزان اوتیسم یکی از نیازهای خراسان‌جنوبی بوده که با تلاش محقق خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه