اخبار داغ

یکی از رزمندگان جاجرمی هشت سال دفاع مقدس:

دشمنان از پیشرفت نظامی ایران هراس دارند/ مقاومت امروز باید از جنس همدلی باشد

دشمنان از پیشرفت نظامی ایران هراس دارند/ مقاومت امروز باید از جنس همدلی باشد
یکی از رزمندگان جاجرمی هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه دشمنان از پیشرفت ایران در سطح نظامی در هراس اند،گفت: رزمندگان با ایمان به خدا و وحدت همه ی نیرو ها حول محور ولایت توانستند ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را در جنگ بشکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی خواجه جانباز دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهارکرد: بنده درسال ۱۳۶۵در عملیات کربلای ۵ مورد اثابت ترکش قرار گرفتم و در همان منطقه شیمیایی شدم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی گفت: در زمان حمله در منطقه ی کربلای پنج در دی ماه سال 65 من و تعدادی از هم رزمانم در این منطقه مجروح و جانبازشدیم  و عده ای هم ‌به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

,

این جانباز دوران هشت سال جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: سلاحی که در آن سال ها رزمندگان استفاده می کردند  فقط کلاشینکف بود، چون کشورما همانند امروز در محاصره اقتصادی قرار داشت و ابر قدرت های شرق و غرب و اروپائیان حامی مالی و تسلیحاتی صدام حسین بودند بنابراین از لحاظ سلاح آنها تجهیز بودند و ما با کمبود هایی روبرو بودیم.

,

وی اختلاف تجهیزات نظامی ایران با دشمنان در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و افزود:  انقلاب اسلامی در سال ۵۷ که به پیروری رسید و هنوز انقلاب ۲ ساله نشده بود که جنگ را در سال ۵۹ به ما تحمیل کردند درحالی که کشور ما از لحاظ تجهیزات نظامی پیشرفت چندانی نداشت.

,

وی ادامه داد: این در حالی بود که کشور عراق از طرف آمریکا و کشور های اروپایی با پیشرفته ترین سلاح ها مجهز بود اما با رهبری و وحدت و ایمان به خدا توانستیم در مقابل دشمنان مقاومت کنیم و آنان را شکست دهیم.

,

این جانباز دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروزه با پیشرفت و توسعه نظامی، کشور در سطح دنیا حرف هایی برای گفتن دارد و توان مقابله با دشمنان را در تمام نقاط مرز دارد و دشمنان از پیشرفت ایران در سطح نظامی هراس دارند.

,

خواجه گفت: رزمندگان با ایمان به خدا و وحدت همه ی نیرو ها حول محور ولایت توانستند ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را در جنگ بشکنند.

,

وی با بیان اینکه افزایش توان دفاعی و نظامی امنیت را پایدار خواهد کرد، گفت: اگر در دوران دفاع مقدس تجهیزات و سلاح های پیشرفته داشتیم اولا عراق جرات حمله نداشت دوما اگر این کار را می کرد جنگ هشت سال طول نمی کشید و زودتر پیروز می شدیم.

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس در پاسخ به این پرسش که در این برهه از زمان جنس مقاومت چطور باید باشد؟ گفت: جنس مقاومت باید از جنس اتحاد و همدلی _از جنس ایثار و مقاومت از جنس خون شهدا ،جانبازان و مفقودان و ایثارگران از جنس فداکاری و مقاومت شهرهایی که توسط دشمن بعث عراق مقاومت نموده اند و از جنس اعتقاد و باور به رهبری مقام ولایت و ماندن در خط ولایت رهبری باید باشد.

,

وی افزود: مردم و دولت و مسئولین فقط باید با مقاومت و ایثار و همفکری در جهت پیشبرد اهداف کشور گام بردارند و این وحدت و همکاری را حفظ نمایند تا مشکلات کشور در این زمان برطرف شود و به سلامت از تحریم ها عبور کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه