اخبار داغ

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

الگوبرداری روس‌ها از سیاست‌های کلی نظام اسلامی ایران

الگوبرداری روس‌ها از سیاست‌های کلی نظام اسلامی ایران
مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به الگو برداری روس ها از سیاست های کلی نظام اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: امروز روسیه با توجه به دشمن مشترکی که با ایران دارد بیشتر و بهتر از ما راهبردهای و سیاستهای ابلاغی رهبر فرزانه انقلاب را در کشور خود پیاده سازی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار صبح توس؛ حجت الاسلام سید جواد موسوی هوایی مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ظهر امروز در همایش منشور عزت که بمناسب ورود کاروان اهل بیت علیه السلام به شام در بقعه متبرکه بی بی حسنیه تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: احکام اسلام باید در همه حوزه های کشور اجرا شود و جای گلایه و انتقاد نیست و همه بابد کمک کنیم تا شریعت مقدس و دین خدا در همه ابعاد جامعه گسترده و مسلمین عزتمند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بیان کرد: امروز در حوزه های فرهنگی، سیاسی، امنیتی و حتی در جنگ و صلح باید عزتمنداته حرکت کنیم و راه عزت همان مسیر حق تعالی و اهل بیت علیه السلام است.

,

وی با بیان اینکه لزومی به درگیری نداریم، افزود: امروز امر به معروف و نهی از منکر حتی در اسارت لازم و واجب است و باید عزتمتدانه از مواضع الهی و انسانی را بیان کرد.

,

موسوی هوایی به الگو برداری روس ها از سیاست های کلی نظام اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: امروز روسیه با توجه به دشمن مشترکی که با ایران دارد بیشتر و بهتر از ما راهبردهای و سیاستهای ابلاغی رهبر فرزانه انقلاب را در کشور خود پیاده سازی می کنند.

,

مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز ضربات مهلک و سنگین رزمندگان اسلام در یمن، لبنان و جای جای این منطقه نظام سلطه با آن همه امکانات و تجهیزات را سراسیمه و عاصی کرده و تمام محاسبات دشمن را به هم ریخته و این همان عزتی است که امت های آزادی بخش جهان اسلام از پیام کربلا دریافت کردند.

,

وی خاطر نشان کرد: اگر ۱۰ درصد از فشارهای حداکثری امروز علیه جمهوری اسلامی را به هر کشور نوپا و تازه از جنگ خارج شده که در داخل مواضع متفاوت دارند وارد می کردند یقینا آن کشور در کمتر از یک سال به مرز فروپاشی می رسید کما اینکه این اتفاقات در برخی کشورهای اروپایی روی داده است.

,

وی در پیوند با این موضوع خاطر نشان کرد: هر امت و ملتی حاکمی بر قلوب، صالح، دیندار و سیاستمدار می خواهند تا بتوانند عزتمتدانه و با قدرت در برابر استکبار مقاوت کنند.

,

موسوی هوایی گفت: عزت امروز نظام اسلامی از خون شهیدان می جوشد که به این نظام و امت حیات بخشیدند و اجازه ندادند آب و خاک و ناموس این ملت به دست بیگانگان بیفتد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه