اخبار داغ

کارشناس مسائل آسیا:

عملیات انصارالله یمن بزرگ‌ترین ضریه را به قدرت نظامی عربستان زد/ سکوت رسانه‌ای سعودی‌ها برای جلوگیری از بی‌آبرویی

عملیات انصارالله یمن بزرگ‌ترین ضریه را به قدرت نظامی عربستان زد/ سکوت رسانه‌ای سعودی‌ها برای جلوگیری از بی‌آبرویی
کارشناس مسائل آسیا عملیات انصارالله را بزرگ ترین ضریه به قدرت نظامی عربستان دانست و گفت: سعودی ها در سکوت رسانه ای به سر می برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا صدرالحسینی، کارشناس مسائل آسیا در گفتگو با خبرنگار مرآت، با اشاره به عملیات گسترده انصارالله یمن در استان جیزان و به اسارات در آمدن هزاران نفر از نیروهای عربستان گفت: عملیات اخیر انصارالله علیه متجاوزان سعودی توانست معادلات منطقه را به طور کامل عوض کند و در توازن نیروهای نظامی دست برتر انصارالله را نشان دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

کارشناس مسائل آسیا با اشاره به اینکه در واقع عملیاتی که در روزهای گذشته توسط انصارالله اداره شد نقطه تکمیلی برای عملیات پهپادی است، افزود: این اقدام به مفهوم آن است که انصارالله نه فقط در استفاده از تکنولوژی های جدید و ارزان قیمت توانست به پیشرفت های قابل توجهی برسد بلکه در حوزه زمینی نیز توانمندی های شگفت آفرینی را به دست آورده است.

,

صدرالحسینی با اعلام اینکه در این عملیات بالغ بر 5 هزار نفر از مزدوران سعودی کشته یا زخمی شدند، عنوان کرد: انصارلله توانست 500 کیلومتر از حریم خود را که توسط متجاوزان سعودی به تصرف درآمده بود را آزاد کنند.

,

 وی مطرح کرد: انصارالله از یک عملیات فریب نظامی استفاده کرد و توانست با کمترین هزینه و تلفات، بیشترین ضربه را به پیکره قدرت نظامی عربستان وارد کند.

,

کارشناس مسائل آسیا با بیان اینکه این عملیات تا حدی است که پس از گذشت چند روز از پایان این عملیات، عربستان نسبت به این عملیات هیچ گونه واکنش رسانه ای نشان نداده است، اظهار کرد: نکته قابل توجه در این عملیات این است که به دلیل حجم گسترده اسرا سعودی ها و جلوگیری از بی آبرویی بیش از اندازه، عملیات از سوی عربستان رسانه ای نشد.

,

صدرالحسینی با اشاره به اینکه این عملیات تاثیرات گسترده ای در حوزه داخلی یمن، جبهه مقاومت و معادلات منطقه ای داشت، گفت: با بررسی دقیق این عملیات 3 موضوع شناسایی دقیق، اشراف اطلاعاتی کامل و طرح ریزی بسیار حرفه ای عملیات بسیار قدرتمندانه انصارالله یک بار دیگر نشان داد مجموعه جبهه مقاومت می تواند در مقابل ائتلافات دروغینی که بر علیه او ساخته می شود به خوبی برخورد قهرآمیز انجام دهد.

,

وی تصریح کرد: سعودی‌ها در خصوص این موضوع مدتی در سکوت رسانه ای به سر می برند و در آینده به عنوان یک اقدامات کوچک رسانه‌ای به عموم مردم می رسانند.

,

کارشناس مسائل آسیا ادامه داد: در مذاکره احتمالی یمن با سعودی ها باید امتیازات قابل توجهی به انصارالله داده شود و درواقع بحران در یمن در شرایطی به اتمام خواهد رسید که مذاکرات یمنی آغاز شود و مردم یمن بتوانند سرنوشت خود را انتخاتب کرده و به کشور خود احاطه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه